Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 377 záznamů.  začátekpředchozí358 - 367další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mediální plánování a jeho využití v komerčních komunikacích
Novotná, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Blodigová, Lenka (oponent)
Média a jejich dělení Vývoj a účinnost médií Mediální thr Výzkumy a ukazatele Plánování Situační analýza,cíle strategie Plán Mediální plán pro kampan společnosti McDonald
Typologie zákazníka nákupního centra Palladium
Švejd, Michal ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Stěžejní částí diplomové práce je vlastní marketingové šetření, které proběhlo v nákupním centru Palladium za asistence společnosti Property Value Solutions, s.r.o., která na výzkum dohlížela a má velký zájem na vyhodnocení výsledků, které budou prezentovány managementu Palladia.
Návrh optimálního modelu e-komunikace pro divizi mikroskopů a průmyslových endoskopů společnosti Olympus
Dobiášová, Olga ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Lukeš, Ivo (oponent)
Diplomová práce se zabývá zaváděním nového modelu e-komunikace pro divizi mikroskopů a průmyslových endoskopů společnosti Olympus. V první části jsou položeny teoretické základy pro vypracování diplomové práce. Zde jsou vysvětleny pojmy týkající se marketingových a komerčních komunikací, dále rozdíly mezi kupním rozhodovacím procesem spotřebitele a firem, nastíněna problematika brand managementu, situační a SWOT analýzy a nakonec rozebrány základní zákony vztahující se jednak obecně ke komerčním komunikacím, ale i přímo k oblasti e-marketingu. V aplikační části je zmíněna historie společnoti Olympus, dále je zde vytvořena situační a SWOT analýza divize mikroskopů společnosti Olympus, postup při zpracování klientské databáze, postup při vývoji formy zasílaných obchodních sdělení a výsledky prvního a druhého provedeného e-mailingu. Na závěr jsou naznačena další doporučení do budoucnosti.
Brand repositioning in context of the changes in society
Ďurčanská, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Ferenciová, Pavla (oponent)
Na repositioning značky se můžeme dívat z různych hledisek. Jedním z nich jsou i změny a trendy přebíhajíci ve spoločnosti.
Loajalita zákazníků retailingové firmy - Billa
Kučera, Michal ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Černá, Magdaléna (oponent)
První kapitola práce se zabývá objasněním pojmu "zákaznická loajalita" a vysvětluje její důležitost pro firmy v současném konkurenčním prostředí. Druhá kapitola je zaměřená na marketingový výzkum trhu. Slouží jako teoretický základ a východisko pro zpracování vlastního terénního šetření, které je také součástí této práce. Třetí kapitola představuje společnost BILLA spol. s.r.o. ČR a její věrnostní program, který je podrobně rozebrán. Poslední kapitola se zabývá výzkumem, který byl za účelem práce zpracován. Týká se informovanosti členů Billa Clubu o jeho výhodách.
Marketingová komunikace značky APOGEO
Karlíčková, Jana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Polanská, Jana (oponent)
První část práce je věnována teorii marketingové komunikaci, marketingovému plánu a především komerčním komunikacím. Další část je věnována představení skupiny APOGEO a analýze její marketingové komunikace za rok 2008. V závěrečné části je zhodnocena efektivita marketingové komunikace značky APOGEO a jsou navržena možná zlepšení.
Internet advertising
Molnár, Tomáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kmeť, Vladimír (oponent)
Internetová reklama v kontexte User Generated Content a sociálnych komunit. Nové trendy v prístupe k internetovej reklame - soft marketing.
Změny v komunikaci médií a vývojové trendy
Hádková, Lenka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Blodigová, Lenka (oponent)
Diplomová práce popisuje oblast komerčních komunikací a současnou situaci na mediálním trhu v ČR. Stručně provádí mediálním plánováním a zahrnuje praktickou analýzu mediálního chování dvou vybraných cílových skupin. S vývojem společnosti klesá konzumace tradičních médií a objevují se moderní způsoby, jak spotřebitele ovlivnit. Nové trendy jsou zařazeny s ohledem na jejich využití v ČR a doplněny příklady ze zahraničí. Závěr shrnuje odhady vývoje mediální sféry v kratší časové perspektivě.
Význam komerčních komunikací v České televizi pro televizní trh v ČR
Švandová, Barbora ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Obsah diplomové práce je zaměřen na analýzu českého televizního trhu a význam komerčních komunikací v České televizi pro tento trh. Dále jsou v práci popsány konkrétní trhy reklamy, inzerce a trh divácký s důrazem na jednotlivé subjekty, které na trzích vystupují. Práce zmiňuje i zavedení úplné digitalizace a s ní spojený budoucí vývoj.
Vývoj privátních značek na českém trhu a pohled spotřebitelů na tento trend
Paskerová, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Práce přináší ucelený pohled na problematiku privátních značek. Poukazuje na trendy v oblasti maloobchodních značek ve světě a Evropě, podrobně analyzuje nabídku a vývoj privátních značek na českém trhu. Hodnotí tyto značky z hlediska objemu prodejů, výrobkových kategorií, jakostních a cenových pater, strategií obchodníků a prodejních kanálů s důrazem na diskontní prodejny. Je uveden přehled nabídky privátních značek největších maloobchodních společností působících na českém trhu. Dále se práce věnuje spotřebitelskému chování a pohledu českých zákazníků na privátní značky. Na základě průzkumů zákaznického chování jsou popsány současné postoje, zkušenosti, očekávání a celkový přístup zákazníků k vlastním značkám, jsou zkoumány motivy nákupu a frekvence nákupu, názory na kvalitu, cenu, šíři nabídky, obaly vlastních značek, propagaci apod. V poslední části práce jsou vyhodnocena dvě dotazníková šetření zaměřená na privátní značky provedená v letech 2005 a 2008 v řetězcích Ahold a Tesco.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 377 záznamů.   začátekpředchozí358 - 367další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.