Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 385 záznamů.  začátekpředchozí356 - 365dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sběrná studie Dětského divadla Margaritas
Bočan, Jan ; Hanková, Zdeňka (vedoucí práce) ; Syřiště, Ivo (oponent)
Bakalářskou práci tvoří sběrná studie Dětského divadla Margaritas. Zařazuje jej do kontextu témat drama, dramatická výchova, dětské divadlo. Zpracovává charakteristiku souboru divadla, jeho personálního zajištění a her. Mapuje podmínky, spolupráci souboru s jinými subjekty, jeho prezentace a ohlasy na jeho činnost.
Žena 1. poloviny 19. století
Tomášková, Veronika ; Prokop, Jiří (vedoucí práce) ; Syřiště, Ivo (oponent)
Diplomová práce se zabývá postavením ženy od jejího narození až po dospělost v 1.polovině 19.století. Na začátku uvádí fakta evropské historie. Dále se již zaměřuje na ženu, její dětství, dospívání a dospělost. Předmětem práce je ukázat, jak se k dívce a ženě v určité sociální vrstvě přistupovalo, jak se na ní pohlíželo, jaká měla práva, povinnosti a možnosti ke vzdělání. Vybranými oblastmi jsou: dějiny pedagogiky, výchova dětí, dívčí výchova, vzdělání dívek, prostředí rodiny, sociabilita, manželství a mateřství. Práce postupně odhaluje, jak pomalu a těžce si žena vydobývala svoje práva, ať už v soukromém, tak i ve veřejném životě.
Média v práci učitele
Smrčková, Lenka ; Syřiště, Ivo (vedoucí práce) ; Hanková, Zdeňka (oponent)
Cílem mé diplomové práce je ukázat, jaké možnosti mohou přinášet učitelům masová média a jak mohou ovlivňovat jejich práci. Nejprve rozeberu nejvíce rozšířená média - tištěná média, rozhlas a magnetofon, televizi a video, počítač a již velmi populární Internet. U každého zvlášť se pokusím ukázat jejich vznik a rozšíření a poté jejich první využití ve škole a ve výuce. S masovým rozšířením médií se mění možnosti i způsob používání technických prostředků učiteli. S nástupem informační společnosti přichází i obava z nekontrolovatelného šíření nejrůznějších informací. Nutností se začíná stávat nejen gramotnost literární, ale i gramotnost mediální. Na mediální výchovu, gramotnost a její řešení v nynějších pedagogických dokumentech bych se ráda zaměřila v další kapitole.
Vliv absolvování povinné školní docházky na získání mediální gramotnosti
Douchová, Lucie ; Syřiště, Ivo (vedoucí práce) ; Váňová, Miroslava (oponent)
Dnešní společnost si lze jen těžko představit bez pravidelného kontaktu se zdroji informací, zábavy ale žel také obrazového, zvukového a především myšlenkového smogu, médii. Tisk, rozhlas, televize, Internet jsou pro nás v současné době primárními zdroji velkého množství informací, které o světě, ve kterém žijeme, máme. Tím, že se čím dále tím větší měrou podílejí na utváření našeho pohledu na svět a že dokáží téměř okamžitě ovlivnit velké množství lidí najednou získala moderní média s ničím nesrovnatelnou moc. "Média nás obklopují doma, v dopravních prostředcích, v zaměstnání, ale také všude tam, kde rádi trávíme svůj volný čas. Jsou s námi v kontaktu v libovolný myslitelný okamžik našeho života. A neustále k nám promlouvají. A my jim nasloucháme."1 Jedním z nebezpečí moderních médií je jejich schopnost měnit skutečnost: zvukový i obrazový záznam se dá sestříhat, pořadí odpovědí v rozhovoru se dá změnit a nežádoucí věty vypustit. Obrazové zpravodajství může lhát pouhou velikostí záběru. Dalším nebezpečím je skutečnost, že média z okolního světa často předkládají jen povrchní klipovitý výběr.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 385 záznamů.   začátekpředchozí356 - 365dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.