|
Marketingová strategie podniku
Václavíková, Petra ; Hoffmann, Přemysl (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie pro internetový obchod www.babylonshop.cz. Na základě shromážděných teoretických východisek a analýzy současného stavu firmy byla navržena marketingová strategie, která má zajistit vyšší počet uskutečněných objednávek. V praktické části jsou zhodnoceny analýzy a sestaveny návrhy a doporučení, které by měly zajistit nárůst prodeje a stálých zákazníků.
|
| |
|
Rozvoj obchodních aktivit pro vybranou společnost
Horvátová, Lenka ; Slámová, Iveta (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zameriava na rozvoj obchodných aktivít dcérskej spoločnosti Rhenus Logistics, s.r.o., ktorá pôsobí na trhu logistických služieb. Firma sa sústreďuje na jej vlastný rozvoj, upevnenie pozície na trhu a získavanie nových zákazníkov. Na základe teoretických poznatkov budú v tejto práci prevedené analýzy pre zhodnotenie súčasného stavu trhu i danej spoločnosti. Výsledkom práce bude poskytnúť návrhy pre rozvoj obchodných aktivít spoločnosti.
|
|
Marketingová strategie podniku
Pavlas, Vojtěch ; Štefáčková, Bohdana (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce s názvem "Marketingová strategie podniku" je nalezení vhodných nástrojů pomocí kterých bude analyzována stávající situace společnosti C&K a.s. v oblasti marketingové strategie. Pomocí aplikace nástrojů marketingu budou navžena opatření, jejichž aplikací by mělo dojít k zlepšení postavení společnosti na thu na němž se pohybuje.
|
| |
| |
|
The Utilization of Loyalty Programmes in a Company Strategy
Bógyiová, Csilla ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with the analysis of a selected company Notino, s.r.o. which is a retail company selling perfumes and cosmetics in Europe. The analytical part analyzes in detail the company, its competitors and loyalty programs of competitors. Based on the theoretical and analytical part, a loyalty program is developed for the company with a comparison of costs and benefits of the program for the company. Also, the risks associated with the introduction of a loyalty program and suggestions on how to reduce their impact are summarized.
|
|
Rozvoj obchodních aktivit společnosti Netcope Technologies a.s.
Juřenová, Vendula ; Palička, Jan (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na rozvoj obchodních aktivit společnosti Netcope Technologies a.s. na americkém trhu zaměřující se na IT technologii. První část práce se zabývá teoretickými poznatky, které jsou následně využity v analytické části. Analýze je podrobená samotná společnost, její konkurenční prostředí a americký trh. Hodnoty ze všech analýz byly shrnuty do SWOT a následně z ní vyhodnoceny problémy. Poslední část se zabývá řešením těchto problémů, které by měli napomoci společnosti zvýšit prodej a tím i tržby na americkém trhu.
|
| |
|
Rozvoj obchodních aktivit společnosti KRÁLOVOPOLSKÁ, a.s.
Balko, Michal ; Kouklík, Michal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit společnosti KRÁLOVOPOLSKÁ, a.s. Úvodní část práce je zaměřena na teorii, základní pojmy a nástroje využívané v obchodní činnosti. Na základě seznámení s teoretickým základem bude analyzován současný stav společnosti a jejího okolí. Výstupem a závěrem práce je návrhová část obsahující doporučení vedoucí k získání nových zákazníků, upevnění vazeb s těmi stávajícími a udržení pozice společnosti na trhu.
|