Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 614 záznamů.  začátekpředchozí251 - 260dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků restaurace Sportclub
Hojačová, Blanka ; Rivola, Petr (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá provedením a následným vyhodnocením analýzy spokojenosti zákazníků restaurace Sportclub na základě písemného dotazování. Obsahuje analýzu výsledků, pomocí kterých byly zjištěny silné a slabé stránky restaurace Sportclub z pohledu zákazníka. Součástí jsou také návrhy a doporučení, které pomohou zvýšit spokojenost zákazníků a tím přispějí k lepšímu boji s konkurencí a k upevnění postavení restaurace na trhu.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami ve vybrané společnosti
Janková, Denisa ; Třasoňová, Dominika (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami vybrané společnosti. V teoretické části jsou vymezeny problémy, vytyčeny cíle práce a nastíněna metodika řešení. Teoretická východiska vymezují hlavní pojmy, kterými jsou marketing, marketingový výzkum, marketing služeb a zákazník. V závěru je obsaženo zhodnocení. V praktické části je představena vybraná společnost a je proveden marketingový výzkum spokojenosti zákazníků. Cílem diplomové práce je návrh a vyhodnocení dotazníkového šetření zjišťujícího spokojenost a postoje a preference zákazníků s cílem zlepšit současnou situaci společnosti.
Návrh marketingové komunikace pro akciovou společnost
Pazdera, Tomáš ; Jindra, Josef (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce navrhuje marketingovou komunikaci pro akciovou společnost 1. FC Brno. Sledovaná společnost se pohybuje na specifickém trhu, kde je využívání marketingových nástrojů významnou součástí. Samotný návrh je podložen několika důležitými analýzami.
Návrh komunikační strategie pro obchodní firmu
Kozáková, Andrea ; Macháček, Zdeněk (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu firmy Stim tools a.s., jejího okolí a rozborem faktorů působících na zákazníky. Východiskem této práce jsou teoretické poznatky z oblasti marketingu, které jsou v praktické části aplikovány na popis firmy, a na základě zjištěných informací je uveden návrh komunikační strategie pro tento podnikatelský subjekt.
Marketing Survey
Solčanský, Marek ; Vaněk,, Jiří (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
This master´s thesis deals with the marketing survey for industry of solar energy, there is the main goal to speak potential customers and determine their needs, opinion and existing barriers to investment in the sector. The work contains a complete evaluation questionnaire action and proposals for improving existing companies within this sector. The result of the questionnaire are the opinions of respondents to reveal additional problems of solar energy.
Návrh podnikatelského plánu pro založení posilovny
Mičíková, Petra ; Mikloško, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá sestavením kompletního podnikatelského plánu pro založení posilovny. Bakalářská práce obsahuje teoretické poznatky související s daným tématem, analytickou část a návrh podnikatelského plánu pro založení posilovny. V analytické části jsou použity SLEPT analýza, analýza trhu, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. Závěrem práce bude posouzení realizace návrhu.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti BS VINAŘSKÉ POTŘEBY, s.r.o.
Záhradník, Šimon ; Vidlář, Miloš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zpracovat návrh plánu rozšíření obchodních aktivit pro společnost BS vinařské potřeby, s.r.o.. Tomu předchází část práce s popisem teoretických východisek v souladu s vymezeným problémem a část věnující se analýze vnitřního a vnějšího prostředí, ve kterém se vybraná společnost nachází.
Rozvoj obchodních aktivit výrobní společnosti
Michnová, Zuzana ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na rozvoj obchodních aktivit společnosti AFEED, a. s., která se zabývá výrobou krmných směsí pro hospodářská zvířata. Nejprve jsou vypracovány teoretická východiska, která nám slouží jako podklad pro vypracování analýz vnitřního a vnějšího prostředí. Výsledky analýz jsou shrnuty ve SWOT analýze. Na základě výsledků je vypracován návrh rozvoje obchodních aktivit.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti H SORTA s.r.o.
Hejlová, Veronika ; Zich, Robert (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na rozvoj obchodních aktivit společnosti H SORTA s.r.o., zabývající se prodejem strojírenského zboží. Cílem práce bylo zpracovat návrh možnosti rozšíření činností na základě vyhodnocení analýz vnějšího a vnitřního prostře-dí. Výsledky ukazují, že pro podnik je nejlepší uplatnit své silné stránky pro využití příležitostí. Závěrem práce jsou formulovány kroky pro zavedení nového sortimentu, který zajistí rozvoj firmy prostřednictvím zvýšení tržeb a povědomí o společnosti.
Návrh podnikatelského záměru - Bio fastfood
Dufková, Aneta ; Ing.Petr Šmídek (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit proveditelný podnikatelský plán na založení podniku s rychlým občerstvením nabízející pokrmy z bio produktů, dále pak vegetariánskou a nízkokalorickou stravu tzv.“Bio healthy fastfood“. Obsahuje teoretická východiska nezbytná pro založení podniku. Dále pak analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, zákazníků a konkurence. V závěrečné části je navrženo několik variant předpokladu budoucího vývoje firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 614 záznamů.   začátekpředchozí251 - 260dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Šimberová, Iva
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.