Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 172 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nácvik sebeobslužných dovedností u dětí s autismem předškolního věku
Nachlingerová, Jana ; Strnadová, Iva (vedoucí práce) ; Valešová Malecová, Barbara (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá nácvikem sebeobslužných dovedností u dětí s autismem předškolního věku. Práce si klade za cíl zmapovat případné možnosti rozvoje sebeobslužných dovedností u výše uvedených dětí, a to na základě dvou případových studií. Teoretickým východiskem jsou poznatky zahrnující specifické znaky autismu u dětí předškolního věku, poznatky vztahující se k sebeobslužným dovednostem a dále k jejich možnému nácviku. Samotná výzkumná část vychází ze spolupráce s klienty v terénu. Je zde nastíněn průběh nácviku konkrétních sebeobslužných dovedností a zároveň je mapována úroveň ostatních sebeobslužných dovedností klientů. Práce vychází z přímé spolupráce, pozorování, rozhovorů a práce s dokumentací. SYNOPSIS The topic of this bachelor theses is a selfhelp skills training for children with autism in pre-school age. The aim is to map out the possibilities of a development of selfhelp skills for the above mentioned group of children. This is done on the base of two case studies. The theses draws from theoretical knowledge which includes specific signs of autism in preschool children, information about selfhelp skills and its training options. The research part is based on fieldwork. The theses shows the whole process of selfhelp skills training and also describes the level of other selfhelp...
Prevence rizikového chování u dětí a žáků na základních školách
Kecová, Tereza ; Mottlová, Jana (vedoucí práce) ; Strnadová, Iva (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou prevence rizikového chování u dětí a žáků na základních školách. Porovnává výsledky dotazníkového šetření v pražském a středočeském kraji zaměřené na danou problematiku. Cílem diplomové práce je zmapovat současný stav prevence na těchto školách, poukázat na nedostatky a možná řešení.
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole
Šindléryová, Ingrid ; Tomková, Anna (vedoucí práce) ; Strnadová, Iva (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Zabývá se školskou integrací jako procesem postupného sbližování žáků ze speciální třídy s intaktní majoritou. Podrobně rozebírá úskalí přechodu žáků ze speciální třídy I. stupně základní školy do třídy běžné na II. stupeň a soustřeďuje se na očekávání, obavy, názory a zkušenosti jednotlivých žáků, jejich rodičů a učitelů. Pro získání názorů na školskou integraci byly použity dotazníky a uskutečněny rozhovory. Získané informace byly posléze vyhodnoceny. Klíčová slova: školská integrace, segregace, speciální třída, žáci se speciálními vzdělávacími potřebami, intaktní majorita Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Socio-emotional problems of children with dyslexia
Kerawala, Amynah ; Strnadová, Iva (vedoucí práce) ; Šiška, Jan (oponent)
Although dyslexia is traditionally regarded as a purely cognitive disorder resulting in well-known and well-researched difficulties in reading, writing and mathematics, this is not a complete picture. Equally important are the attendant difficulties that children with dyslexia face. Most notable among the burdens associated with dyslexia are socio-emotional problems. It has been consistently found in research over much of the West, particularly in the United States and the United Kingdom that children with dyslexia display higher levels of social, emotional and self-concept-related problems than their peers without dyslexia. These socio-emotional problems hinder their already hampered progress and further weigh odds of favourable outcomes against children with dyslexia. Research into the socio-emotional problems of children with dyslexia is mostly concentrated in Western Europe and North America, 'flic recognition that this is an important area of research has yet to take root in the Czech Republic or in India, where the author has nearly a decade of experience as a special educator. This research project sought to address this gap, albeit at a limited scale. A multiple case study of five boys with dyslexia was conducted at a special education school in the city oi Most in the Czech Republic. Operating from...
Podporované záměstnávání osob s vysoce funkčním autismem
Budkovská, Kateřina ; Strnadová, Iva (vedoucí práce) ; Hádková, Kateřina (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou podporovaného zaměstnávání osob s vysoce funkčním autismem. První část práce se zaměřuje na projevy vysoce funkčního autismu v dospělosti. Konkrétně v ní najdeme informace, které se týkají komunikace, sociálních vztahů a chování. Další část je věnována službě podporovaného zaměstnávání. V poslední části jsou rozebrána specifika zaměstnávání osob s vysoce funkčním autismem. Ve výzkumné části jsou prezentovány výsledky dotazníkového šetření, které probíhalo v zařízeních poskytujících službu podporovaného zaměstnávání v ČR. Cílem šetření bylo zmapovat situaci při uplatňování osob s vysoce funkčním autismem prostřednictvím služby podporovaného zaměstnávání na trhu práce. To by mohlo přispět získání nových poznatků pro poskytovatele služby podporovaného zaměstnávání i pro ostatní, kteří pracují a pomáhají lidem s vysoce funkčním autismem.
Skills in Adolescents and Adults with Intellectual Disabilities: Towards Independent Living within the Society
Karunanidhi, Sulabha ; Šiška, Jan (vedoucí práce) ; Strnadová, Iva (oponent)
First of all I would thank my Supervisor Dr. Jan siska PhD, to whom I am most indebted. He has been my source of inspiration when words and platitudes became confusing. I also thank Dr. David Rose and Dr. Jacqueline Van Swet for their valuable guidance for other assignments. I thank Sulabha School Management and the Head Mistress for giving me moral support and granting study leave. I thank Dr. Ching Mey who was supporting throughout my work. She has been a great source of energy. I thank Mr. Ivo Vykydal for organizing the school visits and a memorable outing at Sumperk. I sincerely thank Mr. Vozeh and Mrs. Hellona for supporting me to organize the Indian dance. And I thank Lenka and Petra for always being there to guide and help me during the dance. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 172 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 STRNADOVÁ, Irena
9 STRNADOVÁ, Iveta
2 Strnadová, Irena
5 Strnadová, Ivana
9 Strnadová, Iveta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.