Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole
Šindléryová, Ingrid ; Tomková, Anna (vedoucí práce) ; Strnadová, Iva (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Zabývá se školskou integrací jako procesem postupného sbližování žáků ze speciální třídy s intaktní majoritou. Podrobně rozebírá úskalí přechodu žáků ze speciální třídy I. stupně základní školy do třídy běžné na II. stupeň a soustřeďuje se na očekávání, obavy, názory a zkušenosti jednotlivých žáků, jejich rodičů a učitelů. Pro získání názorů na školskou integraci byly použity dotazníky a uskutečněny rozhovory. Získané informace byly posléze vyhodnoceny. Klíčová slova: školská integrace, segregace, speciální třída, žáci se speciálními vzdělávacími potřebami, intaktní majorita Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole
Šindléryová, Ingrid ; Strnadová, Iva (oponent) ; Tomková, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Zabývá se školskou integrací jako procesem postupného sbližování žáků ze speciální třídy s intaktní majoritou. Podrobně rozebírá úskalí přechodu žáků ze speciální třídy I. stupně základní školy do třídy běžné na II. stupeň a soustřeďuje se na očekávání, obavy, názory a zkušenosti jednotlivých žáků, jejich rodičů a učitelů. Pro získání názorů na školskou integraci byly použity dotazníky a uskutečněny rozhovory. Získané informace byly posléze vyhodnoceny. Klíčová slova: školská integrace, segregace, speciální třída, žáci se speciálními vzdělávacími potřebami, intaktní majorita Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.