Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 62 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zlepšení marketingové komunikace neziskového projektu Handipet Rescue se zaměřením na komunikaci s dárci
Falešníková, Denisa ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Pro tuto práci jsem stanovila dva hlavní cíle, a to popsat možnosti marketingové komunikace a fundraisingu při komunikaci neziskových organizací s individuálními dárci a tyto informace zároveň dále využít při analýze a návrhu na zlepšení marketingové komunikace neziskového projektu Handipet Rescue. V teoretické části práce se nejprve věnuji obecně fungování neziskových organizací v České republice a následně se dostávám konkrétně k tématu marketingu v neziskové oblasti. Popisuji zde zejména jeho využití a specifika, kterými se tato oblast vyznačuje, nakonec se věnuji také konkrétním možnostem a současné praxi. V poslední kapitole teoretické části pak obecně shrnuji aktuální situaci s neziskovými organizacemi a dárcovstvím v České republice. Následuje praktická část, která obsahuje nejprve představení vybraného projektu Handipet Rescue a následně se věnuji analýze jeho současné situace, ke které jsem zvolila metody SWOT, PEST a Porterovu analýzu pěti sil, a analýze komunikace. Následně v práci prezentuji výsledky, které přinesl výzkum zaměřený na postoj lidí, kteří mají vztah ke zvířatům, k neziskovým organizacím zaměřeným na pomoc zvířatům v nouzi a jejich povědomí o Handipet Rescue. Všechna tato data jsou následně využita při návrhu na zlepšení komunikační strategie, kterému se věnuji v poslední...
Analýza volební kampaně Bernieho Sanderse v prezidentských primárních volbách Demokratické strany v roce 2020
Shugaová, Jana ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou volební kampaně Bernieho Sanderse v amerických prezidentských primárkách v roce 2020. Cílem případové studie je pomocí kvalitativní analýzy několika komunikačních nástrojů určit, zda kampaň cílila na mladé voliče, a pokud tomu tak je, zda v komunikaci mířící na tuto skupina kampaň pracovala s tématem demokratického socialismu. V první části práce je popsán volební systém Spojených států, a jak jeho fungování ovlivňuje cíle a specifika marketingové komunikace ve volebních kampaních. Dále se práce věnuje osobnosti Bernieho Sanderse a mapuje jeho politickou kariéru od počátků v politickém aktivismu a komunální politice až po vzestup mezi nejvýraznější osobnosti Demokratické strany a první prezidentskou volební kampaň v roce 2016. Ve druhé polovině se práce věnuje analýze vybraných komunikačních nástrojů Sandersovy kampaně v roce 2020 a sleduje, zda tato kampaň cílila na mladé voliče do třiceti let a zda v komunikaci směřované k této skupině voličů kampaň akcentovala myšlenku demokratického socialismu.
Marketingová a komunikační strategie pro portfolio značek piva Pivovary Staropramen v letech 2018-2019
Beitl, Martin ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací vybraných značek z portfolia Pivovary Staropramen s.r.o. - Staropramen, Braník, Stella Artois a Staropramen Cool. V první části se nachází ukotvení teoretického rámce, který se zaměřuje na vymezení základních pojmů jako značka, marketingová komunikace, marketingový mix a komunikační mix. Představím zde firmu Pivovary Staropramen a její historii. V praktické části provedu analýzu positioningu, cílových skupin a marketingového mixu vybraných značek piv z portfolia firmy a provedu výzkum, který ukáže, co si zákazníci o jednotlivých značkách myslí a jaké o nich mají znalosti.
Úloha kameramana v hraném filmu
Adam, Daniel ; KOBLOVSKÝ, Petr (vedoucí práce) ; MACÁK, Jiří (oponent)
Účelem této práce je prozkoumat metody a možnosti kameramana především při práci na hraném filmu. Snaží se definovat kameramanské výrazové prostředky a postupy provázející jeho tvorbu od přípravy po dokončení snímku. Zamýšlí se nad postavením kamery a jejím vlivem na kvalitu celého filmu.
Pohyb kamery jako výrazový prostředek
Křen, Jakub ; SMUTNÝ, Vladimír (vedoucí práce) ; KOBLOVSKÝ, Petr (oponent)
Práce sleduje vývoj " Pohybu kamery " od počátku kinematografie až po současnost. Z hlediska technického i uměleckého.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 62 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 Koblovský, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.