Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 219 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Stroj pro algoritmické obchodování
Šatánek, Jaromír ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Richta, Karel (oponent)
Na kapitálových trzích se během posledních čtyř let výrazně zvýšilo využití technik algoritmického obchodování. Odhaduje se, že do roku 2010 bude jejich podíl činit více než 50 procent. Cílem práce je navrhnout a vyvinout systém umožňující algoritmické obchodování na burzách cenných papírů. Důraz je kladen na minimální latenci při zpracování obchodních dat, stabilitu systému a jeho modulárnost. Provozovatel musí být schopen snadno modifikovat systém podle aktuálních potřeb (přidat nový algoritmus, spojit systém s novým zdrojem dat z trhu).
Grafické filtry pro projekt AGE
Novotný, Marek ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Kofroň, Jan (oponent)
Předložená práce se zabývá implementací knihoven pro projekt AGE. Knihovny obsahují implementaci transformačních a kovolučních filtrů a fi ltrů pro práci s barvou. Naleznou se zde konvoluční fi ltry ve dvou variantách a to ve formě nízkofrekvenční a vysokofrekvenční. V knihovnách je dále zahrnuta tvorba jednorozměrných panoramat z částečně se překrývajících rastrových obrázků se zasazením do struktury objektů projektu AGE. K prezentaci jednotlivých funkcionalit knihoven byl vytvořen gra cký editor, v němž se dají vytvářet změněná panoramata a aplikovat grafi cké fi ltry na vektorový či rastrový obrázek.
Native DLL Importer for C#
Vykouk, Ondřej ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Bednárek, David (oponent)
Cílem předložené práce je návrh a implementace aplikace, která usnadní používání mechanismu P/Invoke, určeného pro import nativních DLL knihoven do prostředí .NET, v jazyce C#. Primárním cílem je podpora knihoven implementujících rozhraní Windows API. V práci je nejprve popsán mechanismus P/Invoke a následně je provedena analýza automatizovaného získávání informací pro tento mechanismus. Dále je popsána implementace samotné aplikace a v poslední části je provedeno zhodnocení dosažených cílů a jsou uvedena možná pokračování do budoucna.
Rozšířený editor komponentových architektur pro MEF
Vodolán, Miroslav ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Kruliš, Martin (oponent)
Managed Extensibility Framework umožňuje vývoj komponentových aplikací v .NET. Vztahy mezi komponentami však mohou být složité. Z těchto důvodů byl v minulosti, jako součást autorovy bakalářské práce, vytvořen MEF Editor, který dokáže na základě analýzy zdrojového kódu tyto vztahy zobrazit a umožní jejich editaci. I když jsou možnosti editoru dané uživatelskými rozšířeními, které má k dispozici, existují situace, ve kterých tento editor použít nelze. Proto jsme v rámci této diplomové práce vytvořili novou verzi MEF Editoru, která přidává další možnosti použití. Editor s rozšířeními, která jsme implementovali, dokáže analyzovat nejen kompozice ve zdrojových kódech napsaných jazykem C#, ale také ve zkompilovaných assembly. V těchto aplikacích pomáhá odhalovat chyby kompozice a umožňuje provádět vizuální editace zdrojových kódu definující komponentovou architekturu těchto aplikací. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Vesmírná real-time strategická hra
Vavrek, Michal ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Holan, Tomáš (oponent)
V dnešní době na trhnu nalezneme veliké množství real-time strategických her (dále RTS hry). Mnoho z nich je velmi podobných a obsahují stejné prvky. Proto jsme se rozhodli vytvořit RTS hru, která bude obsahovat prvky typické RTS hry, a navíc prvky, o kterých se domníváme, že hrám tohoto žánru sházejí. Jedná se hlavně o rozšiřitelnost hry o nové objekty, akce a mise. K tomu se nám ukázalo jako velice vhodné run-time kompilování prvků během načítání misí z XML dokumentů. Chtěli bychom také ve hrách mít možnost nastavovat a měnit některé vlastnosti objektů. Pro řešení tohoto problému se nám jevilo nejideálnější využít skriptování během hry. Na základě těchto rozhodnutí jsme jako součást naší práce vytvořili RTS hru naprogramovanou v jazyce C# pro platformu .NET, která splňuje naše požadavky. Hra je pouze prototypem, protože neobsahuje implementaci umělé inteligence, ale aktuální implementace plně dostačuje k demonstraci námi přidávaných prvků a vlastností RTS hry. Ke hře je zároveň i přiloženo několik naimplementovaných objektů a misí, které je používají. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Software pro podporu práce rozhodčího při turnaji ve stolním tenise
Nádraský, Václav ; Dokulil, Jiří (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Cílem této práce bylo vyvinout softwarovou pomůcku pro hlavní rozhodčí turnajů ve stolním tenise. Zvládnout přípravu a řízení větších turnajů je časově i znalostně velmi náročná činnost - zvláště pak losování hráčů do hracích plánů. Výsledkem je tedy softwarový nástroj napsaný v jazyku C# na platformě .NET 3.5 s využitím knihoven WPF. Aplikace pomáhá řídit turnaj od samotné registrace hráčů, přes losování hráčů do skupin či pavouka až po vytištění šablon všech hracích plánů. Aplikace obsahuje i několik zajímavých řešení v oblasti implementace. Jako příklad lze uvést univerzální systém pro snadné vytváření tiskových sestav v prostředí WPF nebo zajímavě řešený systém Undo & Redo.
Systém pro monitorování pohybu majetku a osob
Nechanický, Jaromír ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Malohlava, Michal (oponent)
V dnešní době je zejména u velkých firem kladen důraz na zabezpečení majetku a monitorování pracovních zvyklostí zaměstnanců. Předmětem této práce je vytvoření modulárního systému umožňujícího sledování pohybu majetku a osob v uzavřeném prostranství (areál firmy, vlakový vagon atd.). Při tvorbě systému byl kladen důraz na rozmanitost použitého hardware. Systém je navržen tak, aby spolupracoval s nejrůznějšími druhy RFID čteček, infračervených závor, kamer a dalších. Součástí systému je PC klientská aplikace umožňující sledování pohybu v "online" režimu a zároveň zobrazovat různé reporty za uplynulá období. Pro využití například v bezpečnostních agenturách byla vytvořena aplikace pro mobilní zařízení s platformou Windows Mobile, umožňující "online" zobrazení polohy všech RFID čipů a jiných událostí.
Implementace RPG hry Dračí Doupě
Pacinda, Štefan ; Forstová, Lenka (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
V rámci ročníkového projektu byla vytvořena hra na motivy Dračího doupěte. Cílem bakalářské práce je popsat a zformalizovat herní rámec hry implementované jako ročníkový projekt, na základě této formalizace poté navrhnout, vytvořit a detailně popsat postup, kterým bude možné automaticky generovat rámec hry pouze ze zadaných parametrů. Součástí práce je formální popis vytvořených algoritmů a rozbor technických podrobností implementace vytvořeného systému. Kromě samostatně pracujícího systému generování herního prostředí je vyvinuta uživatelsky orientovaná aplikace poskytující grafické rozhraní samočinnému generátoru. Kromě toho tato aplikace nabízí nástroje pro manuální úpravy již vygenerovaného herního rámce.
Sector 66 - modulární desková hra
Brenner, Matyáš ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Holan, Tomáš (oponent)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat deskovou hru Sector 66, která je svými pravidly založena na hře Quoridor od firmy Gigamic. Sector 66 je hra pro dva až čtyři hráče s 3D reprezentací scény. Je jí možné hrát po síti nebo proti počítači. Dále nabízí rozšiřitelnost zásuvnými moduly v podobě polí herního plánu a kouzel. Umožňuje vytvářet hru na základě předem připravených šablon, které do jisté míry modifikují pravidla.
Robot navigation on the chessboard
Mikulík, Andrej ; Holub, Viliam (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Predložená práca sa zaoberá lokalizáciou mobilného robota. Lokalizácia je postavená na počítačovom videní. Zo snímaného obrazu navrhnuté algoritmy rozpoznávajú šachovnicovú podložku, po ktorej sa robot pohybuje. Pomocou nej je analyzovaný uhol natočenia a pozícia robota. Navrhnutý algoritmus bol otestovaný a zhodnotený na reálnom robotovi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 219 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
5 JEŽEK, Přemysl
10 Ježek, Petr
5 Ježek, Přemysl
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.