Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sector 66 - modulární desková hra
Brenner, Matyáš ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Holan, Tomáš (oponent)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat deskovou hru Sector 66, která je svými pravidly založena na hře Quoridor od firmy Gigamic. Sector 66 je hra pro dva až čtyři hráče s 3D reprezentací scény. Je jí možné hrát po síti nebo proti počítači. Dále nabízí rozšiřitelnost zásuvnými moduly v podobě polí herního plánu a kouzel. Umožňuje vytvářet hru na základě předem připravených šablon, které do jisté míry modifikují pravidla.
Artificial Intelligence for Quoridor Board Game
Brenner, Matyáš ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Černý, Martin (oponent)
Cílem práce je navrhnout umělou inteligenci pro hru Sector 66, což je desková hra založená na hře Quoridor. Sector 66 umožňuje oproti Quoridoru navíc používat kouzla a políčka se speciálními efekty. Umělá inteligence je založena na algoritmu Monte Carlo Tree Search a je použitelná pro 2 až 4 hráče. Představená umělá inteligence pracuje s vysokým větvícím faktorem hry Quoridor/Sector 66 a umí si poradit s neznámými prvky v podobě uživatelských zásuvných modulů. Hra a umělá inteligence je vyvinuta za použití platformy .NET, XNA a jazyka C#. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Sector 66 - modulární desková hra
Brenner, Matyáš ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Holan, Tomáš (oponent)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat deskovou hru Sector 66, která je svými pravidly založena na hře Quoridor od firmy Gigamic. Sector 66 je hra pro dva až čtyři hráče s 3D reprezentací scény. Je jí možné hrát po síti nebo proti počítači. Dále nabízí rozšiřitelnost zásuvnými moduly v podobě polí herního plánu a kouzel. Umožňuje vytvářet hru na základě předem připravených šablon, které do jisté míry modifikují pravidla.

Viz též: podobná jména autorů
2 Brenner, Maximilian
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.