Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Lávka pro pěší
Bílek, Radim ; Štrba, Michal (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem lávky pro pěší přes ulici Radlickou s celkovou délkou okolo 90 m v Praze. Variantní návrh obsahuje 3 řešení s rozdílnými statickými systémy konstrukce. Na základě multikriteriální analýzy je zvolena nejvhodnější varianta. K podrobnému zpracování byla vybrána varianta A – spojitý přímopásový příhradový nosník. Jedná se o příhradovou lávku s dolní ortotropní mostovkou bez zavětrovacího ztužidla, kde stabilitu horního pasu zajištuje rámová tuhost svislic a tuhost příčníku. Podrobný statický výpočet obsahuje posouzení nosných částí konstrukce a svarů. Všechny nosné ocelové prvky jsou navrženy z oceli S 355. Posouzení a dimenzování bylo provedeno dle platných norem ČSN EN 1990-1993.
Ocelová konstrukce výstavního pavilonu
Selyvonenko, Ivan ; Pilgr, Milan (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení ocelové konstrukce výstavního pavilonu. Objekt se nachází ve městě Brno. Půdorysné rozměry pavilonu jsou 121,8 m x 66,5 m, jeho výška je 17,75 m. Nosnou konstrukci tvoří příhradové obloukové vazníky, kloubově uložené na vetknutých sloupech. Příčné vazby jsou od sebe vzdálené 8,7 m. Nosnou část střešního pláště tvoří plnostěnné vaznice. Prostorovou tuhost konstrukce zajišťují příčná a podélná ztužidla. Pruty ocelové konstrukce jsou tvořeny válcovanými profily, navrhnuté dle platných norem ČSN EN. Materiál použitý v konstrukci je ocel S355. Součástí této závěrečné práce bylo zpracování statického výpočtu hlavních nosných prvků včetně spojů a výkresová dokumentace.
Lávka přes nádraží
Hurych, Marek ; Štrba, Michal (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem nosné ocelové konstrukce lávky pro pěší přes železniční nádraží. Lávka je umístěna v centru města Brna s celkovou délkou okolo 135 m. Pro porovnání jsou předběžně navrženy tři různé varianty přemostění a vyhotoveno srovnání variant. Vybraná varianta je zpracována podrobně. Jedná se o obloukovou konstrukci s mezilehlou mostovkou a přilehlým polem podpořeným šikmou stojkou. Hlavní nosnou konstrukci tvoří dvojice kloubově uložených oblouků skloněných k sobě pod úhlem 11°. Oblouky pomocí závěsů podporují hlavní nosníky spojené ortotropní mostovkou. Všechny nosné prvky jsou navrženy z oceli S355. Prostorovou tuhost kontrukce je zajištěna nakloněním oblouků a příhradovým ztužidlem ve vrcholu oblouku v kombinaci s tuhými rozpěrami oblouku. Tuhost zavěšené mostovky je zajištěna ortotropní ocelovou mostovkou.
Roof over the Administration Buildings Forecourt
Baculak, Ladislav ; Pilgr, Milan (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Diploma thesis describes the design and assessment of the roof structure that covers the courtyard of office buildings. Structure has a regular floor plan and roof height is 15,0 m. The material if the structure is steel S355, bolts 8.8., steel of the pins is S355. Construction is located in Brno. Two options were produced and designed, evaluated according to the latest standards.
Ocelový skelet technologického objektu
Paroulek, Adam ; Pilgr, Milan (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce byl návrh ocelového skeletu technologického objektu v lokalitě Štětí. Objekt slouží pro umístění papírenské technologie. Geometrie ocelového skeletu byla přizpůsobena požadavkům pro osazení technologie. Statický systém byl zvažován ve dvou variantách – kloubová a kombinace rámové a kloubové konstrukce. K detailnějšímu zpracování byla vybrána podélně kloubové a příčně rámové konstrukce. Byl proveden statický výpočet pomocí programu Scia Engineer 19, následně byly posouzeny přípoje pomocí programu Idea statica. Práce je zpracována podle platných normativů ČSN.
Lávka pro pěší přes řeku
Sotáková, Miroslava ; Balázs, Ivan (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování návrhu nosné konstrukce ocelové lávky pro pěší přes řeku Opavu. Komunikace je určena pro pěší a cyklistickou dopravu s požadovanou šířkou komunikace 3,50 m.. Návrh je řešen ve dvou variantách - jako oblouk s táhlem a jako příhradová lávka. Pro další rozpracování byla vybrána varianta oblouku s táhlem s ortotropní mostovkou. Lávka má rozpětí 65,00 m a výšku 7 m. Jednotlivé prvky byly posouzeny na mezní stav únosnosti a použitelnosti.
Ocelový skelet průmyslového objektu
Buchta, Vojtěch ; Horáček, Martin (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce byl návrh průmyslového objektu v Ostravě sloužícího ke třídění strusky pro následné další využití. Geometrie ocelového skeletu byla přizpůsobena požadavkům pro osazení technologie. Statický systém byl zvažován ve dvou variantách – kloubová a všesměrný rám, přičemž k detailnějšímu zpracování byla vybrána kloubová varianta se ztužidly, neboť se ukázala jako výhodnější. Byl proveden statický výpočet v softwaru Scia Engineer 14, následně byly ručně navrhnuty vybrané typické přípoje a zpracovány výkresy.
Silniční a tramvajový most
Vošček, Martin ; Štrba, Michal (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Predmetom práce je variantný návrh cestného a električkového mostu v mestskej zástavbe. Jedná sa o premostenie rieky mostom o dĺžke 52,5 m. Sú porovnané dva návrhy pričom v prvom návrhu sa jedná o oblúkovú konštrukcia s tiahlami. Druhý návrh, ktorý je nakoniec rozpracovaný aj ako víťazný je návrh priehradovej konštrukcie. Obe návrhy majú betónovou mostovku spraženú s oceľovými priečnikmi. Ako materiál je použitá oceľ S355 a betón C35/45. Nosná konštrukcia je posudená v súlade s platnými technickými normami.
Vstupní část obchodního centra
Čech, Ondřej ; Sýkora, Karel (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením zatřešení vstupu obchodního centra. Kostrukce je nepravidelného půdorysu a výška zastřešení je 16,5 m. Materiál konstrukce je ocel S355. Konstrukce se nachází v Hradci Králové. Byly vypracovány dvě varianty, které byly navrženy a posouzeny dle platných norem. Součástí práce je také návrh kotvení a vybraných spojů.
Železniční most přes místní silnici
Olbert, Jan ; Štrba, Michal (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá variantním návrhem nosné ocelové konstrukce jednokolejného železničního mostu na trati Tišnov – Nové Město na Moravě. Úkolem je přemostění místní komunikace mostním objektem o jednom poli na rozpětí 40 m.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.