Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 38 záznamů.  začátekpředchozí19 - 28další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití marketingových nástrojů v Knihovně Jiřího Mahena
Slabá, Iva ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Šušáková, Zdeňka (oponent)
Práce se věnuje marketingu knihoven a jeho specifickým formám v oblasti marketingových nástrojů. V první teoretické části je představena Knihovna Jiřího Mahena. Druhá část pojednává o marketingových nástrojích a jejich využití. Ve třetí empirické části je uvedena SWOT analýza, ve čtvrté části je dotazníkový průzkum, grafy, hodnocení a návrhy na zlepšení.
Role informačního centra v marketingu destinace cestovního ruchu
Hrychová, Tereza ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Šušáková, Zdeňka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou vybraného turistického informačního centra a jeho rolí v marketingu destinace cestovního ruchu. Hlavním cílem je určit, jak uživatelé informační centrum a jeho služby vnímají, a navrhnout možná zlepšující opatření. Teoretická část vysvětluje základní pojmy a definice jako např. cestovní ruch, informační služby, marketing destinace a turistické informační centrum a jeho činnosti. Dále stručně popisuje aktivity Asociace turistických informačních center České republiky. Další kapitola se zabývá CzechTourism, příspěvkovou organizaci Ministerstva pro místní rozvoj, jejímž cílem je vytvářet a propagovat pozitivní obraz České republiky jako země vhodné pro cestovní ruch. Praktická část je zaměřena na vybrané informační centrum CzechTourism a popisuje ho z hlediska poskytovaných služeb, personálu a vybavení. Poté jsou představeny výsledky dotazníkového šetření mezi uživateli informačního centra. Poslední kapitola obsahuje závěrečné zhodnocení informačního centra a navrhuje několik doporučení, která by mohla vést k větší spokojenosti uživatelů. [Autorský abstrakt]
Marketing a etika podnikání v oblastech chráněných autorskými právy
Černý, Michal ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Bláha, Václav (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na rozbor marketingových nástrojů a obchodní strategie, s využitím v nakladatelském odvětví. První část je věnována rozboru autorského práva, jímž je činnost těchto podniků ovlivněna. Vysvětleny jsou nejdůležitější statě autorského zákona, platného v České republice. Předložen je přehled významných mezinárodních norem, zabývajících se otázkou duševního vlastnictví. V druhé kapitole je vyložena teorie marketingu a prozkoumána problematika etiky v reklamní a obchodní činnosti. Jsou zde definovány základní pojmy, popsány marketingové nástroje a osvětleny nejdůležitější kroky, při tvorbě marketingové strategie. Závěr této kapitoly shrnuje možnosti využití marketingových nástrojů v nakladatelské praxi. V poslední části práce jsou praktickým způsobem využity poznatky získané během jejího vytváření. Dvěma různými způsoby je vypracován marketingový plán pro nakladatelství Knižní klub. Oba postupy jsou důkladně popsány a na závěr porovnány.
Analýza návštěvnosti kulturní organizace a marketingové metody jejího zvýšení na příkladu pobočky Městské knihovny Praha-Ďáblice
Kebza, Vladimír ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Šušáková, Zdeňka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingem v oblasti kulturních organizací, konkrétněji pak veřejných knihoven. Teoretická část práce nejprve definuje základní pojmy, dále představuje marketingové nástroje z různých úhlů pohledu a v poslední řadě se zabývá marketingovým výzkumem. Cílem práce je navržení opatření, která by mohla vést ke zvýšení návštěvnosti pobočky Městské knihovny Praha - Ďáblice. Toho je dosaženo v empirické části práce, a to prostřednictvím zkoumání marketingových nástrojů výše uvedené instituce v kontextu jejího prostředí, dále analýzou interního dokumentu MKP, který sleduje návštěvnost všech poboček knihovní sítě, a konečně vyhodnocením orientačního průzkumu, který byl realizován prostřednictvím internetového dotazníku. Klíčová slova Knihovna, marketing, návštěvnost, analýza, Ďáblice
Zavádění nového produktu na trh - návrh marketingové strategie pro sociální siť AskYou
Podnecká, Veronika ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Dombrovská, Michaela (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl navrhnout marketingovou strategii pro sociální síť AskYou. V první části se věnuje teoretickým poznatkům marketingu, které poté aplikuje v druhé, praktické části. Součástí práce je i průzkum, který se zaobírá povědomostí o sociální síti AskYou a její pozicí na současném trhu. V závěru následuje shrnutí pozitiv a negativ AskYou i doporučení do budoucna.
Průzkumy trhu a veřejného mínění v České republice jako druh komunikační zpětné vazby
Svobodová, Eliška ; Slámová, Hana (vedoucí práce) ; Johnova, Radka (oponent)
Bakalářská práce pojednává o průzkumu trhu a veřejného mínění v České republice se zaměřením na masmédia. Představuje průzkum jako vhodnou zpětnou vazbu pro použití v masové komunikaci a v masmédiích. První část práce vymezuje některé základní termíny ohledně masové komunikace a médií, další část se zabývá stručnou historií průzkumů v České republice a v bývalém Československu, následující část vysvětluje určité metodiky a postupy, které se v průzkumu používají. Další část práce pak podává seznam nejhlavnějších agentur působících v oblasti průzkumu trhu a veřejného mínění v České republice, v závěru je v práci ukázána etika výzkumů a zásahy státu, zákonů a norem do průzkumu. [Autorský abstrakt].
Propagace a reklama na internetu - vývoj, nové trendy a využití
Habartová, Lucie ; Očko, Petr (vedoucí práce) ; Johnova, Radka (oponent)
Bakalářská práce seznamuje s aktuálními trendy v on-line reklamě. Rozebírá a popisuje jednotlivé možnosti propagace. Zkoumán je vliv reklamy na uživatele v kontextu informační hodnoty a uspokojení informační potřeby. Práce odhaluje uživateli míru komerce na internetu.
Využití sociálních sítí pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Brilová, Lenka ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Johnová, Radka (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi využití sociálních sítí pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy. Nejprve jsou zde vysvětleny pojmy jako sociální síť, sociální média a následně jsou teoreticky popsány oblasti, ve kterých je možno sociální sítě využít v podnikání. Práce obsahuje teoreticky zpracovaný postup vstupu společnosti na sociální sítě a představuje nástroje vhodné pro jejich monitoring a analýzu. Prakticky se práce zabývá tanečním klubem Beton, kde je provedena kritická analýza stávajícího postoje klubu k sociálním sítím, analýza profilů konkurence a vzájemné srovnání. Následně je vybrán vhodný monitorovací nástroj a navrhnut systém monitoringu sociálních sítí pro daný klub

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 38 záznamů.   začátekpředchozí19 - 28další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.