Název: Zavádění nového produktu na trh - návrh marketingové strategie pro sociální siť AskYou
Překlad názvu: Implementation of new product on the market - proposal of the marketing strategy for social network AskYou
Autoři: Podnecká, Veronika ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Dombrovská, Michaela (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketing služeb; marketingová strategie; produkt; průzkum trhu; sociální síť; market survey; marketing; marketing strategy; product; services marketing; social network

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/40289

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-304595


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet