Název:
Zavádění nového produktu na trh - návrh marketingové strategie pro sociální siť AskYou
Překlad názvu:
Implementation of new product on the market - proposal of the marketing strategy for social network AskYou
Autoři:
Podnecká, Veronika ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Dombrovská, Michaela (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce si klade za cíl navrhnout marketingovou strategii pro sociální síť AskYou. V první části se věnuje teoretickým poznatkům marketingu, které poté aplikuje v druhé, praktické části. Součástí práce je i průzkum, který se zaobírá povědomostí o sociální síti AskYou a její pozicí na současném trhu. V závěru následuje shrnutí pozitiv a negativ AskYou i doporučení do budoucna.The aim of this bachelor thesis is to suggest marketing strategy for social network AskYou. In its first part it concentrates on the theoretical aspects of marketing, which are then applied in the second, practical part. The thesis also includes survey, which concerns the awareness of the social network AskYou and its position on the current market. In the conclusion follows summary of positive and negative aspects of AskYou and recommendations for the future.
Klíčová slova:
marketing; marketing služeb; marketingová strategie; produkt; průzkum trhu; sociální síť; market survey; marketing; marketing strategy; product; services marketing; social network