Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 230 záznamů.  začátekpředchozí171 - 180dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Programy pro letní školu v přírodě pro žáky 1. stupně základní školy
Neumannová, Petra ; Kuhnová, Věra (vedoucí práce) ; Dvořáková, Hana (oponent)
Diplomová práce je zaměřená na letní programy pro školu v přírodě pro žáky prvního stupně základní školy. Teoretická část diplomové práce obsahuje informace důležité pro organizaci školy v přírodě a nápady na aktivity pro tento pobyt. V praktické části zjišťuji, jestli školy v České republice školu v přírodě organizují, a pokud ano, jakým způsobem probíhá. Dále v praktické části realizuji vlastní týdenní projekt.
Možnosti a uplatnění jedince s dětskou mozkovou obrnou (DMO) ve sportovních aktivitách v Praze
Brůžková, Anna ; Kuhnová, Věra (vedoucí práce) ; Dlouhý, Martin (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na možnosti sportovních aktivit handicapovaných lidí. Konkrétně se zabývá handicapovanými s tělesným postižením a jejich sportovními aktivitami. Část s názvem teoretická východiska práce je věnována problematice týkající se vymezení základních pojmů, druhům tělesného postižení, historickému pohledu na sport handicapovaných, paralympijským hrám a druhům sportovních aktivit, kterým se mohou věnovat tělesně postižení. Ve výzkumné části je seznam sportovních oddílů, které se věnují sportovním aktivitám handicapovaných v hlavním městě Praha a případová studie jedince s diagnózou DMO.
Korfbal jako mimoškolní aktivita
Živnůstková, Monika ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Kuhnová, Věra (oponent)
v českém jazyce Teoretická část práce se zabývá tématem Korfbal jako mimoškolní aktivita. Přibližuje korfbal z pohledu historie a pojednává o základních pojmech tohoto sportu. Charakterizuje volný čas a jeho pojetí. Popisuje mimoškolní subjekty, které se volnočasovými aktivitami zabývají. Praktickou část bakalářské práce tvoří výzkum. Cílem výzkumu bylo zjistit, jaký je zájem o korfbal jako mimoškolní aktivitu ve volném čase, jak z pohledu dětí, tak z pohledu trenérů.
Zmapování vhodných pražských parků a cyklostezek pro volnočasové aktivity se zaměřením na výuku in-line bruslení pro žáky 1. stupně
Suchý, Jan ; Kuhnová, Věra (vedoucí práce) ; Pokorný, Ladislav (oponent)
V úvodu teoretické části je popsána legislativní stránka sportovního odvětví in-line bruslení a pohybu na cyklostezkách. V druhé kapitole je popsán systém celoměstských cyklostezek. V dalších kapitolách jsou parky a cyklostezky popsány včetně koncepce jejich rozvoje do roku 2020. Dále jsou v práci stanovena kritéria pro hodnocení daných lokalit v kapitole číslo pět. Část teoretická je věnována obecným zásadám užívání cyklostezek a parků v kapitole číslo šest a dopravnímu značení a vybavení bruslařů v kapitole číslo sedm. Další kapitoly jsou zaměřeny na sportovní a bezpečnostní výbavu. V závěru teoretické části kapitole deset a jedenáct se věnuji specifikům výuky in-line bruslení dětí ve věku 1. stupeň ZŠ. Praktická část práce se věnuje zmapování a hodnocení deseti vybraných cyklostezek a parků z levého břehu Vltavy a nejbližšího okolí v kapitolách dvanáct a třináct. Kapitola čtrnáctá je věnována in-line bruslení a jeho dělení. Závěr praktické části práce se zabývá strukturou vyučovací lekce in-line bruslení, metodickými postupy při výuce a základními jízdními dovednostmi. Přílohu tvoří grafické porovnání výsledků dotazníkového šetření. Klíčová slova In-line bruslení, výuka bruslení, zmapování vhodných lokalit v Praze, metodika jízdy na in-line, cyklostezka, park.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 230 záznamů.   začátekpředchozí171 - 180dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.