|
Analysis of customers satisfaction in a selected restaurant facility
Kováčová, Dominika ; Oberhel, Martin (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce na těma analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném restauračním zařízení se zaměřuje hlavně na pojmy zákazník, marketing a marketingový výzkum. Cílem práce je vykonat marketingový výzkum ve vybrané restauraci 15. Poledník a po vypátrání nedostatků navrhnout vhodná řešení a zlepšení samotnému majitelovi. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. V první části jsou rozebrané teoretické stránky problematiky. Uvádí se i pojem marketing, protože právě z něho marketingový výzkum vychází, dále je podrobně popsaný marketingový výzkum a na závěr se práce zaměřuje na teorii zákazníka, jehož definice je pro práci potřebná. Ve druhé, praktické části bakalářské práce je popsaný samostatný výzkum, jeho kroky a postupy. V závěru se nachází konkrétní návrhy a doporučení majitelovi restaurace.
|
|
Návrh optimalizace řízení vybraného mikropodniku
Smetanová, Gabriela ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Oberhel, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na optimalizaci řízení baru z hlediska tří provozních činností, a to řízení zásob, finanční řízení a řízení lidských zdrojů. Na základě analýzy minulé poptávky jsou zásoby roztříděny do skupin ABC podle jejich podílu na obratu a následně je pro ně stanovena optimální výše dodávky při minimálních nákladech a maximalizaci zisku. Dále se praktická část zabývá finančním zdravím podniku, které je zjištěno finanční analýzou pomocí poměrových ukazatelů. V neposlední řadě se praktická část věnuje volbě pracovněprávního vztahu, na základě kterého by zaměstnanci měli v podniku pracovat. V závěru práce jsou shrnuty a zhodnoceny získané poznatky a mnou navrhnutá doporučení.
|
| |
|
Analýza marketingové komunikace jihočeských firem v segmentu montovaných dřevostaveb
Zimčíková, Michaela ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Oberhel, Martin (oponent)
Předmětem této práce je analýza marketingové komunikace v oblasti montovaných dřevostaveb. Prostřednictvím osobních rozhovorů budou zjištěny poznatky o tom, jakým způsobem vybrané společnosti v jižních Čechách komunikují se svými spotřebiteli. V rámci konkurenční analýzy pak budou tyto poznatky porovnány a vyvozeny závěry, které nástroje marketingové komunikace jsou typické pro tento segment. Nedílnou součástí práce bude též využití syntézy s odbornou literaturou za účelem porovnání využívaných nástrojů marketingové komunikace v praxi s poznatky, které doporučuje literatura. Prezentované výsledky mohou sloužit společnostem jako vodítko pro uvědomění si svých silných nebo naopak slabých stránek při sestavování komunikačního mixu.
|
|
Využití metod manažerského rozhodování při zakládání nového podniku na trhu
Oberhel, Martin ; Pudil, Pavel (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Tato práce se zaměřuje na metody a prostředky, které poskytují pomoc při rozhodování za rizika a nejistoty. V práci jsou aplikovány techniky rozhodování při diskrétních a spojitých hodnotách rizikových faktorů. V případě diskrétních hodnot rizikových faktorů v rámci rozhodování za rizika práce využívá pravidlo očekávané hodnoty, pravidlo očekávané hodnoty a rozptylu a zjišťuje hodnotu dokonalé informace. Práce se dále v rámci rozhodování za nejistoty věnuje pravidlu maximinu a maximaxu, Laplaceovu pravidlu, Hurwitzovu pravidlu a Savageovu pravidlu. Následně se práce zabývá rozhodováním při spojitých hodnotách rizikových faktorů. V této části práce je představena metoda Monte Carlo a metoda analýzy citlivosti a jejich využití s pomocí počítačového programu Lumina Analytica. Poslední část je věnována využití doplňku Treeplan, který funguje jako plugin k programu MS office Excel, a jeho využití při tvorbě rozhodovacích stromů v rámci víceetapového rozhodování. Všechny zmíněné metody jsou prakticky aplikovány na konkrétním příkladu podnikatelského plánu firmy, která momentálně funguje na jindřichohradeckém trhu.
|
|
Rozhodování o doplňování zásob ve vybraném restauračním podniku
Oberhel, Martin ; Černý, Jan (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Práce se zabývá rozhodováním o dodávání zásob ve vybrané firmě. Konkrétními činnostmi jsou rozhodování o dodávání zásob, optimalizace zásob, samotný nákup zásob, jejich příjem, skladování a výdej ze skladu. V teoretické části každé kapitoly jsou uvedeny teoretické základy pro tyto problémy, jejich struktura a metody řešení těchto problém. V praktické části každé kapitoly je popis průběhu jednotlivých problémů ve vybrané společnosti. Po této části následuje v kapitolách ještě jedna závěrečná část, která hodnotí rozdíly mezi teoretickou a praktickou částí práce a obsahují i vlastní názor autora na danou problematiku a doporučení určitých úprav zavedeného systému.
|