Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 483 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh na zlepšení marketingového mixu vybrané společnosti
Cahlík, Petr ; Havíř, David (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání současných marketingových strategií používaných společností Svoboda Sklenářství s.r.o. Teoretická část se zabývá základními marketingovými principy a marketingovým mixem, které jsou následně v analytické části uvedeny do praxe analýzou vybrané společnosti. Praktická část navíc nabízí návrhy na vylepšení stávajícího marketingového mixu a optimalizaci propagačních aktivit s cílem posílit postavení na trhu a přilákat čerstvou klientelu.
Návrh on-line marketingové strategie spolecnosti
Reuterová, Lenka ; Milichovský, František (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie v online prostředí pro značku YourBody společnosti IDC-FOOD, s. r. o., působící v potravinářském průmyslu. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část obsahuje teoretické základy související s problematikou práce a klíčové pojmy a metody využité v práci. Druhá část se zaměřuje na analýzu značky a její společnosti. Třetí část, odvozená z analytické části, prezentuje online marketingovou strategii a doporučení pro její úspěšnou implementaci. Tato část zahrnuje i ekonomické vyhodnocení a plán pro provedení návrhů.
Rozvoj obchodních aktivit ve společnosti působící v potravinářském průmyslu
Příplata, Filip ; Milichovský, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje obchodních aktivit vybrané společnosti působící v potravinářském průmyslu Podravka – Lagris, a.s. se specifickým zaměřením na zvýšení prodejů a podílu na trhu u konkrétní kategorie produktů. Na základě teoretických poznatků je zpracována analýza současného stavu prostřednictvím analýz vnějšího, oborového a vnitřního prostředí, jejichž výsledky jsou shrnuty do SWOT analýzy. Návrhová část diplomové práce představuje doporučení pro společnost, která povedou k naplnění vytyčených cílů v oblasti rozvoje obchodních aktivit.
Průběh zakázky ve vybraném podniku
Urban, Dalibor ; Petříček, Aleš (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá průběhem zakázky ve vybraném podniku PRAVAN, spol. s.r.o. Na základě získaných informací popisuje jeho současnou situaci, a to od přijetí zakázky, přes celý proces výroby, až ke konečné expedici hotového výrobku. Cílem bakalářské práce je navrhnout nápravná opatření, která povedou k optimalizování průběhu zakázky v daném podniku a minimalizování zpoždění ve smluvních termínech.
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Klapušová, Hana ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se svým zaměřením týká návrhu komunikačního mixu vybraného podniku. Práce se skládá ze třech částí. První z nich je vysvětlení teoretických východisek pro lepší pochopení dané problematiky. Druhá část se věnuje analýze současného stavu, představení podniku nebo analýze vnitřního a vnějšího okolí. V poslední jsou vypracovány návrhy řešení pro zlepšení komunikačního mixu v podniku. Návrhy jsou doplněny o časový rámec a odhad finančních prostředků potřebných pro realizaci.
The Reverse Logistics in the Selected Company
Šándorová, Hana ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
In my bachelor's thesis, I focused on the issue of reverse logistics at a selected branch of the company, which dominates the market in the respective segment. I examined various departments in terms of their logistics processes and based on analyses and research, I proposed measures to streamline reverse logistics and minimize waste generated in the Food. The work focuses on a detailed description of the company's branch and an analysis of the current state of logistics processes in certain departments. The analyses are based on data obtained from these workplaces and my professional experience in the company. In addition, I conducted research through my own observations. Based on these analyses and research, I developed a set of measures aimed at improving the efficiency of reverse logistics, minimizing the negative impact of the company's activities on the environment, and increasing customer satisfaction in the Food department.
Marketingový mix vybraného podniku s proteinovými doplňky na švédském trhu
Kudrnová, Martina ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem vybrané české firmy s proteinovými doplňky, která vstupuje na švédský trh. Diplomová práce obsahuje tři části. V teoretické části jsou vymezeny pojmy související s vybranou problematikou. Analytická část práce se věnuje analýze současného stavu firmy na českém trhu a také je v této části několik vybraných analýz včetně dotazníkové šetření o nákupním chování ve švédsku ve vybraném odvětví. Návrhová část obsahuje návrhy a doporučení, které povedou k úspěšnému vstupu na švédský trh.
Návrh expanze společnosti vyrábějící fermentované nápoje na jeden z vybraných zahraničních trhů
Kuželová, Barbora ; Milichovský, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem vstupu společnosti na zahraniční trh. Tuzemská společnost chce rozšířit svou působnost i na zahraniční trh a rozhoduje se mezi vstupem na rakouský nebo německý trh. Práce je rozdělena do čtyř částí. V prví části práce je vymezen problém, cíl práce a postupy řešení. Druhá část práce obsahuje teoretická východiska. Ve třetí části práce jsou provedeny vybrané analýzy rakouského a německého trhu, vybrané vnitřní analýzy společnosti a na jejich základě je sestavena SWOT analýza. Pomocí komparativní metody je vybrán vhodnější trh pro vstup společnosti. V poslední části je proveden návrh vstupu společnosti na vhodnější trh.
Marketingový mix sportovního klubu
Veselý, Martin ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix sportovního spolku SK JeMoBu. V teoretické části jsou uvedené potřebné základní pojmy jako jsou marketingový mix, marketingové prostředí, analýzy a další. Analytická část je zaměřena na zjištění současného stavu marketingového mixu klubu. Práce obsahuje návrhovou část, ve které jsou popsány změny pro zlepšení.
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Janeček, David ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh komunikačního mixu vybraného podniku. Práce je rozdělena do tří základních částí. V první z nich bude provedena literární rešerše, která povede k vysvětlení základních pojmů marketingu a marketingového mixu. Druhá část bude zaměřena na provedení interních i externích analýz, vyhodnocení současného stavu a zjištění nedostatků podniku. Ve třetí části budou zpracovány a navrženy opatření, která mohou vést ke zlepšení marketingové komunikace podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 483 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.