Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 47 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Stavové modelování vývojových trojúhelníků
Kohout, Marek ; Cipra, Tomáš (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je popsat techniku doplnění vývojových troj- úhelníků neživotního pojištění (výpočet IBNR rezervy) založenou na stavových modelech a následně ji aplikovat na reálné vývojové trojúhelníky. Na rozdíl od (Atherino a kol., 2010) je v praktické části použita pro modelování knihovna KFAS ve statistickém softwaru R. Práce také poskytuje přehled možných úprav vstupních dat nebo použitých modelů a následně porovnává dosažené výsledky pomocí těchto kroků na stejných vývojových trojúhelnících (např. logaritmická transformace dat nebo intervence pro odlehlá pozorování). Speciální pozornost je věnována logaritmicko-normální modifikaci základního stavového modelu. Nedíl- nou součástí numerické studie je také reziduální diagnostika použitých modelů a simulační přístup k IBNR rezervám. 1
Stavové modelování vývojových trojúhelníků
Kohout, Marek ; Cipra, Tomáš (vedoucí práce) ; Mazurová, Lucie (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je popsat techniku doplnění vývojových troj- úhelníků neživotního pojištění (výpočet IBNR rezervy) založenou na stavových modelech a následně ji aplikovat na reálné vývojové trojúhelníky. Na rozdíl od (Atherino a kol., 2010) je v praktické části použita pro modelování knihovna KFAS ve statistickém softwaru R. Práce také poskytuje přehled možných úprav vstupních dat nebo použitých modelů a následně porovnává dosažené výsledky pomocí těchto kroků na stejných vývojových trojúhelnících (např. logaritmická transformace dat nebo intervence pro odlehlá pozorování). Speciální pozornost je věnována logaritmicko-normální modifikaci základního stavového modelu. Nedíl- nou součástí numerické studie je také reziduální diagnostika použitých modelů a simulační přístup k IBNR rezervám. 1
Webová prezentace basketbalových klubů v Kooperativa NBL
Kohout, Matěj ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Webová prezentace basketbalových klubů v Kooperativa NBL Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je prostřednictvím marketingového výzkumu vytvořit souhrn doporučení pro webovou prezentaci sportovního klubu na základě hodnocení webových stránek stávajících, ale také na základě požadavků, doporučení a očekávání návštěvníků stránek. Metody: V diplomové práci je využito dvou na sebe navazujících metod. První z nich je obsahová analýza internetových stránek, které bylo podrobeno 12 internetových stránek klubů KNBL. Druhou metodou je Focus Group, které se zúčastnilo vybraných 8 respondentů. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že webová prezentace klubů KNBL je na vysoké úrovni. Z výsledků vyplývá, že očekávání a požadavky návštěvníků se v určitých oblastech nepotkávají s realitou na samotných webových stránkách. Klíčová slova: Internet, webová stránka, online marketing, online komunikace
Podle skutečných událostí
Davydenko, Polina ; Kohout, Martin (oponent) ; Gravlejs, Ivars (vedoucí práce)
V reakci na průběh sbírání souborů fotografií jsem se rozhodla zaměřit na to, jak nespoléhat na jisté úlovky. Vytvořila jsem set obrazů, ze kterých je možné vyčíst více významů, a to díky absenci vyprávění i jakéhokoli textu. V souboru ex-post hledám strukturu a případně na ni navazuji dalšími obrazy.
Riziko protistrany v zajištění
Kohout, Marek ; Cipra, Tomáš (vedoucí práce) ; Pešta, Michal (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je prezentovat přehled metod pro výpočet rizikového kapitálu pro pokrytí rizika defaultu zajistitelů v rámci regulatorního systému Solvency II v EU. Metody jsou založeny na tzv. principu společného šoku (common shock), který je preferován v případě portfolií s malým počtem hete- rogenních protistran (např. zajistitelů). Na rozdíl od (Hendrych a Cipra, 2018) uvažujeme případ s flexibilními váhami jednotlivých zajistitelů danými jejich LGD (loss given default). Práce diskutuje výsledky rozsáhlé numerické studie porovná- vající jednotlivé metody. 1
The Effect of Collision Parameters and Particle Diameter on Dynamics and Mixing Process of Granular Material by using Discrete Element Method.
Kozakovič, M. ; Paříková, A. ; Trávníčková, Tereza ; Kohout, M. ; Havlica, Jaromír
This contribution is focused on mixing dynamics and homogenization process of the granular material via Discrete Element Method. The simulation is conducted by using open-source code LIGGGHTS. The mixing process of approximately forty-two thousand monodisperse spherical particles is simulated in a vertical cylindrical mixer with two opposed flat blades. The rake angle of blades is 45°. The mixing process was studied with varying blade rotational speed (from 15 rpm to 540 rpm), coefficient of friction (from 0.05 to 0.9), coefficient of restitution (0.1 to 1.0), Poisson’s ratio (0.1 to 0.45) and particle diameter (2mm, 4 mm). Each of simulated processes was performed for 80 stirrer revolutions.\n\n\n\n
Plný tet: SKMBT_C22018100509470 - Stáhnout plný textPDF
Plný text: content.csg - Stáhnout plný textPDF
Možnosti financování pořízení dlouhodobého majetku
Kohout, Matěj ; Balík, Petr (oponent) ; Fedorová, Anna (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na varianty financování dlouhodobého majetku. Informuje o finančním stavu společnosti a o jejích možnostech, jakým lze financovat pořízení majetku. Dále srovnává různé nabídky úvěrů a leasingu, které jsou dostupné na trhu, a na závěr vyhodnotí který způsob financování je pro společnost nejvhodnější.
Metodika identifikace tržního selhání v oblasti bydlení
Mikeszová, Martina ; Lux, Martin ; Sunega, Petr ; Boumová, Irena ; Tichý, D. ; Kohout, M.
Cílem metodiky je identifikovat selhání trhu bydlení, a to jak na úrovni obcí ČR, tak na úrovni jednotlivých domácností, které má posloužit pro prokázání potřeby veřejné podpory v oblasti sociálního bydlení. Využití metodiky má sloužit obcím, ale také státním orgánům pro efektivní rozdělování dotací v oblasti sociálního bydlení, které bude zároveň v souladu s platnými evropskými regulacemi o provozování sociálního bydlení jako služby obecného hospodářského zájmu.
Fluorescenčně značené ligandy μ-opioidních receptorů
Hadzima, Martin ; Machara, Aleš (vedoucí práce) ; Kohout, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá přípravou fluorescenčně značených opiátů, které umožňují pomocí fluorescenčních technik detekovat µ-opioidní receptory a blíže prostudovat interakci s jejich ligandy. Jako substráty určené k chemickým modifikacím byly vybrány semi-syntetické opiáty naloxon a naltrexon. Jejich převedení na odpovídající C-6 hydrazony umožnilo sloučeniny dále modifikovat a sledovat, zda-li dojde ke změně jejich schopnosti se vázat na µ-opioidní receptory. Nejprve byly připraveny známé adukty hydrazonů s isothiokyanátem fluoresceinu. Následně byly mezi uvedenou fluorescenční značku a opiátový fragment systematicky vkládány různě dlouhé spojky. Tyto spojky byly připraveny z tetraethylenglykolu s cílem sledovat změnu vazebné konstanty takto upraveného ligandu opioidního receptoru. Nakonec bylo rozhodnuto připravit konjugát, který by byl opatřen spojkou odpovídající svým rozměrem zhruba délce dekaethylenglykolu. K tomu byly navrženy dva syntetické postupy konstrukce požadované spojky. Jeden využil přístup splňující podmínky click chemie a druhý byl založen na klasické tvorbě amidu. Oba úspěšně připravené konjugáty byly převedeny na adukty s fluoresceinem, což umožnilo ověřit jejich vazbu s receptorem. Obě látky byly také poskytnuty druhému spolupracujícímu pracovišti, jež je použije k...
Marketingový výzkum vnímané hodnoty značky Air Jordan
Kohout, Matěj ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Název: Marketingový výzkum vnímané hodnoty sportovní značky Air Jordan. Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit, jak hráči basketbalu působící v Kooperativa národní basketbalové lize, české nejvyšší soutěži, vnímají a znají sportovní značku Air Jordan. Metody: Metodou práce je marketingový výzkum, který je prováděn formou písemného dotazování. Výsledky: Výsledky ze získaných informací jsou interpretovány v praktické části práce. Z odpovědí vyplývá, že basketbalisté v česku znají značku Air Jordan. Znají logo, zemi původu i první výrobek, s kterým značka vstoupila trh. Na druhou stranu jejich znalost však až tak hluboká není. Jen jedna třetina dotazovaných si je vědoma, že se značka Air Jordan oddělila od mateřské společnosti Nike, a působí samostatně. Air Jordan je vnímána basketbalisty jako značka kvalitní, inovativní, precizní, a v první řadě jako značka basketbalová. Z hlediska povědomí o značce ve spojitosti s basketbalem zaujímá 3. místo za značkami Nike a Adidas. Basketbalisté KNBL mají ke značce kladný a loajální vztah a většina dotazovaných by značku Air Jordan doporučila svým známým. Veškeré výsledky průzkumu byly využity nejenom pro hodnocení značky, ale také pro navržení námětu pro značku v oblasti propagace. Klíčová slova: značka, vnímaná hodnota...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 47 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 KOHOUT, Martin
3 Kohout, Marek
6 Kohout, Martin
6 Kohout, Matěj
2 Kohout, Michal
4 Kohout, Milan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.