Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 69 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sexuální obsahy v médiích a jejich působení na vnímání sebeobrazu dospívajících dívek
Koritinová, Dominika ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Hájková, Karolína (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá sexuálními obsahy v médiích a jejich vlivy na vnímání sebeobrazu dospívajících dívek. Sexuální obsahy se vyskytují napříč médii se vzrůstající četností. Tyto obsahy jsou v důsledku dnešní digitální doby velmi jednoduše dostupné díky chytrým technologiím. Teoretická část se zabývá médii ve spojitosti se sexualitou, klade důraz na definování erotických a sexuálních prvků a motivů a přibližuje význam a vývoj sebeobrazu spolu s možnými vlivy na sebeobraz dívek. Následuje metodologická část, která přibližuje metodu výzkumu, výběr respondentů a analýzu získaných dat spolu s etickým kontextem výzkumu. Výzkumná část probíhala formou kvalitativních polostrukturovaných rozhovorů s dospívajícími dívkami ve věku třinácti až osmnácti let. Nasbíraná data byla následně zpracována tematickou analýzou. Ze získaných dat prostřednictvím rozhovorů vyplývá, že média mají skrze konzumaci sexuálních obsahů - erotických a sexuálních motivů a prvků - značný vliv na sebeobraz dívek, a to jak pozitivní, tak negativní. Konzumace sexuálních obsahů v médiích může přispívat k normalizaci tématu sexuality a pomáhat dívkám lépe porozumět vlastní sexualitě. Avšak zároveň mohou tyto obsahy vést k tlaku přizpůsobit se idealizovaným představám, což má negativní vliv na sebeobraz dospívajících dívek.
Mediální vyobrazení interrupcí ve 21. století v Polsku a České republice
Lopatová, Eliška ; Rektorová, Lucie (vedoucí práce) ; Hájková, Karolína (oponent)
Cílem předložené bakalářské práce je získat hlubší porozumění vývoje mediálního pokrytí tématu umělého ukončení těhotenství v kontextu politických a společenských událostí, zejména v Polsku, a jejich vlivu na veřejnou diskusi a vnímání tohoto citlivého tématu. V období let 2017-2023 prozkoumá mediální pokrytí tématu interrupce ve dvou nejvlivnějších a nejčtenějších médiích - v České republice se jedná o nejnavštěvovanější online médium idnes.cz, v Polsku potom o Rzeczpospolita - rp.pl. Pomocí kvantitativního výzkumu a teoretické rešerše dokazuje, že události v Polsku roku 2020, kdy došlo ke zpřísněním pravidel pro provedení interrupce, znamenaly desetinásobné mediální pokrytí tohoto tématu v podání média rp.pl; v českém idnes.cz se k žádnému markantnímu nárůstu nedošlo a médium na tuto situaci nijak zvlášť nereagovalo. Naopak obdobné události v USA, ve kterých roku 2022 vrchní soud vrátil pravomoc o rozhodování legalizace interrupcí do rukou jednotlivých států, znamenaly dvojnásobné mediální pokrytí interrupcí v idnes.cz. Opakem byla pak prezentace tématu interrupce v rámci média rp.pl, kde se počet příspěvků spíše propadl. Nejčastěji byly v obou médiích interrupce prezentovány v souvislosti s politikou, legislativou, aktivismem, náboženstvím, sociálními problémy a zdravotnictvím.
Mediální obraz kauzy Jana Cimického ve vybraných českých online médiích
Divišová, Veronika ; Hájková, Karolína (vedoucí práce) ; Rektorová, Lucie (oponent)
Tato bakalářská práce s názvem Mediální obraz kauzy Jana Cimického ve vybraných českých online médiích se věnuje analýze reprezentace případu Jana Cimického, psychiatra obviněného ze sexuálního napadení, v českém online mediálním prostoru. Práce vychází z předpokladu, že média nastolují agendu a rámcují informace, které s k veřejnosti dostávají. Zároveň jsou objasněny klíčové pojmy související s kontextem kauzy, jako je sexuální obtěžování a násilí, viktimizace a kultura znásilnění. Jsou zmíněny i dopady na život oběti a jak se média mohou podílet na tzv. sekundární viktimizaci. Pro analýzu práce využívá kvalitativní výzkumné metody, konkrétně metody zakotvené teorie, které práce popisuje v metodologické části. Dle předem vybraných kritérií došlo k výběru vzorku článků, které byly následně analyzovány. Analýza se zaměřovala na kategorie a vzorce, které se v médiích v kontextu této kauzy vyskytovaly, a následně je zasadit do širšího rámce.
Podnikatelský záměr - založení nové provozovny
Hájková, Kristýna ; Kubišta, Zdeněk (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá podnikatelským záměrem restaurace RACEK, a to otevřením nové provozovny. Zaměřuje se na vymezení základních pojmů souvisejících s podnikatelským záměrem a následně je v souladu s teoretickými poznatky zpracován podnikatelský plán. Na základě výsledků poté doporučím realizovat celou investici nebo jen její část.
Polyfunkční dům
Hájková, Katarína ; Bolkovec, Martin (oponent) ; Sátora, Josef (vedoucí práce) ; Hradil, Dušan (vedoucí práce)
Studie polyfunkčního domu v Brně řeší nové prostory s funkcí obytnou a administrativní, a prostor pro knihkupectví. Stavební parcela se nachází v proluce na ulici Milady Horákové (městská čtvrť - Zábrdovice). Stavba je začleněna mezi stávající bytové domy na rovinném terénu. Jihozápadní hranice pozemku je orientována do vnitrobloku směrem k obchodnímu centru IBC. Objekt má 7 podlaží a jedno podzemní technické podlaží, kde se nacházejí i podzemní garáže pro majitele bytů. Knihkupectví a vchod do budovy jsou v prvním nadzemním podlaží. V druhém nadzemním podlaží se nacházejí kancelářské prostory. Zbytek budovy má obytnou funkci.
Marketingový plán eventu
Hájková, Kateřina ; Langer, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na sestavení návrhu marketingového plánu Slováckého beachového léta. Diplomová práce se člení na tři základní části. Teoretická část zahrnuje teoretické poznatky z oblasti marketingu, na základě nich jsou popsány další části diplomové práce. Analytická část je zaměřena na charakteristiku Slováckého beachového léta, dále popisuje současný stav marketingového a komunikačního mixu. Analytická část zahrnuje analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, SWOT analýzu a marketingový výzkum. Na základě výsledků analytické části je vypracovaná část návrhová, která obsahuje určitá řešení na zlepšení propagace a nových nápadů na zlepšení celkového chodu Slováckého beachového léta. Tyto návrhy jsou podrobně popsány a naplánovány na základě časového harmonogramu.
Zákaznicky orientovaný marketing stavebního podniku
Hájková, Kateřina ; Kratinová, Kateřina (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je za pomocí marketingových nástrojů zjistit a analyzovat současnou situaci firmy ABC s.r.o. Dále porovnání marketingových nástrojů této firmy a firmy menšího charakteru. Analýza využívání marketingových nástrojů. A k poslednímu zjištění patří za pomocí ankety analyzovat působení marketingových nástrojů na spotřebitele. Práce se dělí na dvě části – teoretickou a praktickou. V první části je vysvětlena podstata marketingu, jeho postupný vývoj, základní principy a pojmy marketingu. V druhé části jsou metody aplikovány v praxi prostřednictvím marketingu. V závěru jsou uvedeny návrhy marketingového plánu na podporu strategie, zhodnocení vlivu aplikace marketingového plánu na peněžní toky podniku a jejich efektivní využití a prokázání vlivu marketingových nástrojů na spotřebitele.
Marketing prodeje nemovitosti
Hájková, Kateřina ; Pešková, Kateřina (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout, jak lze za použití marketingových metod zlepšit spokojenost zákazníků využívajících služeb realitní kanceláře. Dále zjištění, jak postupovat při úpravě bytu/domu před prodejem nemovitosti. Zjištění propagace nemovitostí tzv. přijít na způsob jak nejlépe určitou nemovitost prodat (základní faktory při prodeji). A k poslednímu zjištění patří průzkum, zda lidé koupí raději stavební pozemek, rodinný dům či bytovou jednotku. Práce se dělí na dvě části – teoretickou a praktickou. V první části je vysvětlena podstata marketingu, jeho postupný vývoj, základní principy a pojmy marketingu. V druhé části jsou metody aplikovány v praxi prostřednictvím marketingu prodeje. V závěru jsou uvedeny návrhy zlepšení práce s lidmi v realitní kanceláři, návrh zlepšení prodeje z hlediska úpravy nemovitosti a analýza prodeje nemovitostí.
Design invalidního vozíku pro psy
Hájková, Karolína ; Buganská, Tamara (oponent) ; Rubínová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá designem invalidního vozíku pro psy. Hlavním cílem je návrh funkčního a odolného zařízení s atraktivním vzhledem, které usnadní život psím pacientům a jejich majitelům v nelehkých životních situacích. Práce vychází z průzkumu již existujících výrobků a ze studia současného stavu poznání, týkajícího se potřeb psích pacientů a jejich parametrů. Jedná se o veterinární produkt, jež své uplatnění nalezne v rehabilitačních centrech pro zvířata a u majitelů handicapovaných psů.
Evropsky významní motýli mezofilních a vlhkých trávníků v čase globální změny (Lycaena dispar, Lycaena helle, Phengaris nausithous, Phengaris teleius, Euphydryas aurinia)
Vrba, Pavel ; Faltýnek Fric, Zdeněk ; Rindoš, Michal ; Hájková, K. ; Konvička, Martin
Metodický materiál shrnující varianty zásad péče o stanoviště motýlů mezofilních a vlhkých nelesních stanovišť při různých predikovaných variantách klimatické změny. Zájmovými druhy, chráněnými Směrnicí o stanovištích EU, je hnědásek chrastavcový (Euphydryas aurinia), modrásek bahenní (Phengaris nausithous), modrásek očkovaný (Phengaris teleius), ohniváček černočárný (Lycaena dispar) a ohniváček rdesnový (Lycaena helle). Součástí je predikce vhodných lokalit pro spontánní nebo asistovanou kolonizaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 69 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
24 HÁJKOVÁ, Kateřina
11 HÁJKOVÁ, Klára
2 Hájková, Kamila
12 Hájková, Karolina
12 Hájková, Karolína
2 Hájková, Katarína
24 Hájková, Kateřina
11 Hájková, Klára
4 Hájková, Kristina
4 Hájková, Kristína
6 Hájková, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.