Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie značek Louis Vuitton a Alfred Dunhill v roce 2009: komparativní studie
Maxa, Martin ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se snaží proniknout pod povrch komunikačních strategií módních domů, popsat je a analyzovat sdělovaný obsah. Chce odhalit část symbolů a mýtů, které stojí za dnešní komunikací luxusu. Vzorkem, na kterém se tato snaha uskuteční, budou vizuály kampaně dvou předních světových módních domů - Louis Vuitton a Alfred Dunhill. V první části práce bude stanoven teoretický základ pro zkoumání marketingu luxusního zboží. K tomu jsou využity existující české a dostupné zahraniční publikace obecně pojednávající o dané problematice. Nezbytnou částí úvodu je představení obou módních domů, které napomůže k pochopení historických souvislostí a umožní tak čtenáři vytvořit si komplexní povědomí o jejich profesionálním původu a motivaci komunikace. Druhá část se věnuje vybraným vizuálům a aplikuje na ně komparativní deskriptivní analýzu. Důležitou součástí této pasáže práce je konfrontace zkoumaného materiálu s historickými fakty a kulturními reáliemi, což umožňuje přesah do analýzy narativity s cílem odhalení hlubších metatextových struktur.
Celebrity marketing značek Nike, Adidas a Puma v letech 2014-2017
Koubayová, Nathalie ; Maxa, Martin (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Bakalářská práce popisuje pojem celebrity marketing, což je využití známých tváří pro propagaci produktu nebo značky. V práci se budu snažit přiblížit pojem celebrity marketing, popíši, jaká jsou kritéria, kterými by se měla značka při výběru vhodné celebrity řídit. Dále nastíním důvody rostoucího zastoupení sportovních značek v módním průmyslu. Vzhledem k rozsahu bakalářské práce jsem se rozhodla zaměřit pouze na ženský trh, který v posledních letech roste mnohem rychleji než mužský trh. Teoretickou část bakalářské práce zakončím výčtem důvodů, které vedou sportovní značky k většímu zaměření na segment ženské módy. V deskriptivní části představím tři značky, kterými se budu ve své bakalářské práci zabývat, a to značky Nike, Puma a Adidas. U každé zmíněné značky uvedu její historii a současnou pozici na trhu. V dalším kroku popíšu, jak jednotlivé značky přistoupily v letech 2014-2017 k cílení na ženský trh a ke spolupráci s globálně známými celebritami, které se primárně neživí sportem, a jaké celebrity si vybraly. V závěru představím výstupy spolupráce s jednotlivými celebritami. V praktické části budu formou kvantitativního dotazníkového šetření zjišťovat, jaké povědomí má o spolupráci celebrit se značkami Nike, Puma a Adidas cílová skupina, jak na ni reaguje a zda je celebrity endorsement...
Analýza marketingové komunikace společnosti Tesla se zaměřením na osobní branding Elona Muska za období 2016-2017
Suntychová, Tereza ; Maxa, Martin (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Tesla se zaměřením na osobní branding Elona Muska. Tesla představuje fenomén současnosti nejen na poli elektromobility, ale i marketingu. Proto se práce snaží postihnout výjimečně inovativní přístup Tesly k marketingu, který oborová média často prezentují jako příkladný. A to především ve spojitosti s aktivitami vizionářského výkonného ředitele Elona Muska. Ten se stal díky velmi aktivní komunikaci na sociálních sítích a medializaci sledovanou tváří společnosti a zároveň jejím marketingovým kanálem. První část práce uvádí a do kontextu zasazuje teoretické koncepty, z nichž marketingová komunikace Tesly vychází. Poté navazuje představení Tesly a její historie spolu s úvodními informacemi o Elonu Muskovi. Praktická část se zaměřuje na deskriptivní analýzu marketingové komunikace společnosti s důrazem na osobní branding Elona Muska. Nejprve je zde představen ucelený obraz marketingové komunikace značky, která využívá úzkého propojení a návaznosti marketingových aktivit. Poté jsou prakticky rozvinuty jednotlivé zásadní oblasti komunikačních aktivit včetně shrnujícího zpracování SWOT analýzy.
Šéfkuchař jako značka a jeho marketingová komunikace
Císařová, Lucie ; Maxa, Martin (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Hlavním tématem této bakalářské práce je představení šéfkuchaře jako značky a jeho marketingové komunikace. Cílem práce je porovnat komunikaci významných šéfkuchařů a pomocí expertních rozhovorů najít vhodný komunikační mix, který by začínajícím šéfkuchařům zajistil silné postavení na gastronomické scéně a mediální známost. V teoretické části se autorka zabývá souvisejícími pojmy z oblasti marketingu a PR, které jsou pro práci stěžejní, a historickým vývojem gastronomie ve světě i České republice. V praktické části pak autorka analyzuje a porovnává komunikační aktivity českého šéfkuchaře Zdeňka Pohlreicha a britského šéfkuchaře Gordona Ramsayho. V této části se věnuje přístupu šéfkuchařů nejen k offline komunikaci, ale také k online komunikaci, jejíž součástí jsou například sociální sítě, eventy či spolupráce se značkami. V závěru je vypracován úspěšný vzorec komunikace, který vznikl díky expertním rozhovorům s předními českými šéfkuchaři, kterými jsou Ondřej Slanina, Jan Punčochář a Roman Vaněk.
Celebrity marketing značek Nike, Adidas a Puma v letech 2014-2017
Koubayová, Nathalie ; Maxa, Martin (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Bakalářská práce popisuje pojem celebrity marketing, což je využití známých tváří pro propagaci produktu nebo značky. V práci se budu snažit přiblížit pojem celebrity marketing, popíši, jaká jsou kritéria, kterými by se měla značka při výběru vhodné celebrity řídit. Dále nastíním důvody rostoucího zastoupení sportovních značek v módním průmyslu. Vzhledem k rozsahu bakalářské práce jsem se rozhodla zaměřit pouze na ženský trh, který v posledních letech roste mnohem rychleji než mužský trh. Teoretickou část bakalářské práce zakončím výčtem důvodů, které vedou sportovní značky k většímu zaměření na segment ženské módy. V deskriptivní části představím tři značky, kterými se budu ve své bakalářské práci zabývat, a to značky Nike, Puma a Adidas. U každé zmíněné značky uvedu její historii a současnou pozici na trhu. V dalším kroku popíšu, jak jednotlivé značky přistoupily v letech 2014-2017 k cílení na ženský trh a ke spolupráci s globálně známými celebritami, které se primárně neživí sportem, a jaké celebrity si vybraly. V závěru představím výstupy spolupráce s jednotlivými celebritami. V praktické části budu formou kvantitativního dotazníkového šetření zjišťovat, jaké povědomí má o spolupráci celebrit se značkami Nike, Puma a Adidas cílová skupina, jak na ni reaguje a zda je celebrity endorsement...
Vývoj komunikační strategie značky Pornhub
Fléglová, Radka ; Maxa, Martin (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou vývoje komunikační strategie značky Pornhub, internetového distributora pornografie, v období mezi lety 2013-2017. Dále hledá odpověď na otázkou, zda se může pornografická značka zařadit mezi běžné značky. Práce sestává ze čtyř kapitol. První kapitola pojednává o vztahu pornografie a internetu, o pojmu mediovaný sex a také nastiňuje legislativní rámec týkající se online pornografie. Ve druhé kapitole autorka popisuje značku Pornhub z hlediska marketingové teorie. Třetí kapitola se podrobně zaměřuje na marketingový mix značky a poté také na vývoj komunikačního mixu spolu s nástroji, které značka využívá. Ve čtvrté kapitole autorka hodnotí komunikaci značky vzhledem k postavení pornografie ve společnosti. Práce dokazuje, že se značce daří i přes silné společenské konvence efektivně komunikovat jak se svými uživateli, tak s širší veřejností. Tato komunikace jí pomáhá při budování silné značky a zároveň snižuje kolísání návštěvnosti, čímž vytváří konkurenční výhodu. Postupně se značce sice daří překonávat společenské normy, není však jisté, jestli se zařadí mezí mainstreamové značky.
Deskriptivní analýza marketingové komunikace módního domu Burberry
Kulesová, Kateřina ; Maxa, Martin (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Hlavním tématem této bakalářské práce je marketingová komunikace módního domu Burberry. Cílem práce je analyzovat jednotlivé komunikační kanály a jejich specifika, která značku odlišují od ostatních. V teoretické části se autorka zabývá módním marketingem a představením značky, včetně historického pozadí, marketingového mixu a SWOT analýzy. V praktické části pak autorka analyzuje offline a online komunikační aktivity. V této části se věnuje přístupu značky například k store marketingu, eventům nebo sociálním sítím. Součástí práce je také stručné porovnání facebookového profilu značky Burberry a na trhu obdobně postavené značky

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.