Název: Strategie značek Louis Vuitton a Alfred Dunhill v roce 2009: komparativní studie
Překlad názvu: Strategies of the brands Louis Vuitton and Alfred Dunhill in 2009: A Comparative Study
Autoři: Maxa, Martin ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Alfred Dunhill; Louis Vuitton; luxus; LVMH; marketing luxusních značek; mýtus; Richemont; symbol; Alfred Dunhill; Louis Vuitton; luxury; luxury marketing; LVMH; myth; Richemont; symbol

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/36852

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-477989


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet