Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mediální obraz návrhářky Viviene Westwood: Aktivismus vs. Branding
Suntychová, Tereza ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Diplomová práce se zabývá kritickým zmapováním působení britské módní návrhářky Vivienne Westwood se zaměřením na vztah mezi jejími aktivistickými projevy a budováním značky (brandingem). Klade si za cíl analyzovat diskurzivní praktiky a rozkrýt významy, jež formují mediální obraz návrhářky. Westwood se velmi výrazně angažuje v oblasti politických, sociálních a environmentálních témat. Proslula svými kritickými postoji vůči establishmentu, konzumní společnosti či ekonomickému systému. Stála u zrodu punku a pomohla definovat jeho vizuální identitu. Patří k výrazným propagátorům udržitelné módy, což reflektuje její slavný citát "kupujte méně, vybírejte pečlivě, ať to vydrží". Na druhou stranu ovšem vybudovala globální módní značku s obratem přes 40,7 milionu liber v roce 2017 a sama se tak stala předmětem kritiky kvůli rozporuplnosti vlastní činnosti. Někteří kritici upozorňují například na to, že veřejnost nabádá k omezování spotřeby, ale pod svým jménem provozuje globální síť obchodů. Z metodologického hlediska práce vychází z kvalitativního výzkumu, konkrétně z kritické analýzy diskurzu, jejíž mechanismy pomáhají odhalit mocenské vztahy a uvést problematiku do širšího kontextu.
Analýza marketingové komunikace společnosti Tesla se zaměřením na osobní branding Elona Muska za období 2016-2017
Suntychová, Tereza ; Maxa, Martin (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Tesla se zaměřením na osobní branding Elona Muska. Tesla představuje fenomén současnosti nejen na poli elektromobility, ale i marketingu. Proto se práce snaží postihnout výjimečně inovativní přístup Tesly k marketingu, který oborová média často prezentují jako příkladný. A to především ve spojitosti s aktivitami vizionářského výkonného ředitele Elona Muska. Ten se stal díky velmi aktivní komunikaci na sociálních sítích a medializaci sledovanou tváří společnosti a zároveň jejím marketingovým kanálem. První část práce uvádí a do kontextu zasazuje teoretické koncepty, z nichž marketingová komunikace Tesly vychází. Poté navazuje představení Tesly a její historie spolu s úvodními informacemi o Elonu Muskovi. Praktická část se zaměřuje na deskriptivní analýzu marketingové komunikace společnosti s důrazem na osobní branding Elona Muska. Nejprve je zde představen ucelený obraz marketingové komunikace značky, která využívá úzkého propojení a návaznosti marketingových aktivit. Poté jsou prakticky rozvinuty jednotlivé zásadní oblasti komunikačních aktivit včetně shrnujícího zpracování SWOT analýzy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.