Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Afterlife of digital user data: analysis of evolution of posthumous data policies on social media
Fléglová, Radka ; Šisler, Vít (vedoucí práce) ; Sedláček, Jakub (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na téma správy uživatelských dat po smrti v rámci platforem sociálních sítí. Toto téma se v akademické literatuře téměř neobjevuje, proto si práce klade za cíl představit vývoj zásad sociálních sítí, jak nakládat s daty uživatelů po jejich smrti, a uvést je do kontextu a kriticky zhodnotit. Snaží se tak zachytit míru kontroly, kterou uživatelé a pozůstalí mají nad daty zemřelých. Za tímto účelem jsou v práci provedeny tři případové studie chronologického vývoje zásad nakládání s posmrtnými údaji na významných platformách sociálních Sítí (Facebook, Twitter a LinkedIn) a jejich výsledky jsou poté mezi sebou porovnány. Následná analýza ukázala, že se platformy zdráhají zásady měnit, jednou z primárních příčin změn je zřejmě odezva samotných uživatelů. Ve všech případech poskytly platformy pouze omezené nebo téměř žádné informace ohledně posmrtného nakládání s daty v rámci podmínek užívání a zásad ochrany osobních údajů. Případové studie vybraných platforem sociálních sítí také ukázaly, že uživatelé mohou o osudu svých dat po smrti rozhodovat jen omezeně. Studie rovněž ukázaly, že sociální sítě umožňují pozůstalým požádat o smazání účtu zemřelého nebo jim k němu dávají pouze velmi omezený přístup. Do jaké míry platforma po smrti uživatele data sociální síť uchovává zřejmě závisí...
Afterlife of digital user data: analysis of evolution of posthumous data policies on social media
Fléglová, Radka ; Šisler, Vít (vedoucí práce) ; Sedláček, Jakub (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na téma správy uživatelských dat po smrti v rámci platforem sociálních sítí. Toto téma se v akademické literatuře téměř neobjevuje, proto si práce klade za cíl představit vývoj zásad sociálních sítí, jak nakládat s daty uživatelů po jejich smrti, a uvést je do kontextu a kriticky zhodnotit. Snaží se tak zachytit míru kontroly, kterou uživatelé a pozůstalí mají nad daty zemřelých. Za tímto účelem jsou v práci provedeny tři případové studie chronologického vývoje zásad nakládání s posmrtnými údaji na významných platformách sociálních Sítí (Facebook, Twitter a LinkedIn) a jejich výsledky jsou poté mezi sebou porovnány. Následná analýza ukázala, že se platformy zdráhají zásady měnit, jednou z primárních příčin změn je zřejmě odezva samotných uživatelů. Ve všech případech poskytly platformy pouze omezené nebo téměř žádné informace ohledně posmrtného nakládání s daty v rámci podmínek užívání a zásad ochrany osobních údajů. Případové studie vybraných platforem sociálních sítí také ukázaly, že uživatelé mohou o osudu svých dat po smrti rozhodovat jen omezeně. Studie rovněž ukázaly, že sociální sítě umožňují pozůstalým požádat o smazání účtu zemřelého nebo jim k němu dávají pouze velmi omezený přístup. Do jaké míry platforma po smrti uživatele data sociální síť uchovává zřejmě závisí...
Vývoj komunikační strategie značky Pornhub
Fléglová, Radka ; Maxa, Martin (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou vývoje komunikační strategie značky Pornhub, internetového distributora pornografie, v období mezi lety 2013-2017. Dále hledá odpověď na otázkou, zda se může pornografická značka zařadit mezi běžné značky. Práce sestává ze čtyř kapitol. První kapitola pojednává o vztahu pornografie a internetu, o pojmu mediovaný sex a také nastiňuje legislativní rámec týkající se online pornografie. Ve druhé kapitole autorka popisuje značku Pornhub z hlediska marketingové teorie. Třetí kapitola se podrobně zaměřuje na marketingový mix značky a poté také na vývoj komunikačního mixu spolu s nástroji, které značka využívá. Ve čtvrté kapitole autorka hodnotí komunikaci značky vzhledem k postavení pornografie ve společnosti. Práce dokazuje, že se značce daří i přes silné společenské konvence efektivně komunikovat jak se svými uživateli, tak s širší veřejností. Tato komunikace jí pomáhá při budování silné značky a zároveň snižuje kolísání návštěvnosti, čímž vytváří konkurenční výhodu. Postupně se značce sice daří překonávat společenské normy, není však jisté, jestli se zařadí mezí mainstreamové značky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.