Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 532 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové řízení firmy
Řičánek, Michal ; Plotěný, Karel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na optimalizaci nákladů na jednotlivé marketingové aktivity. Obsahuje analýzu těchto aktivit ve zvolené společnosti včetně jejich hodnocení a návrhu na optimální strukturu. Závěrem práce jsou doporučení vedoucí ke zlepšení využívání marketingu ve společnosti.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Bláhová, Jitka ; Klementová, Miluše (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků firmy DP Stavebniny Maršovice a.s. a návrhy na zvýšení její úrovně. Teoretická část se zaměřuje na základní pojmy, jako je marketing, marketingový výzkum, využité marketingové metody, spokojenost zákazníků a další. V praktické části této práce je provedena analýza spokojenosti zákazníků společnosti DP Stavebniny Maršovice a.s. a následně vyhodnocení dotazníků. Na základě získaných informací z dotazníků jsou navržena opatření a doporučení pro zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Pasdiora, Daniel ; Řeháková, Michaela (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně u společnosti Rely servis s.r.o., která se zabývá prodejem vozů značky Hyundai a nabídkou doprovodných služeb. V teoretické části jsou uvedeny důležité pojmy zabývající se touto problematikou, je sledováno chování zákazníka, celý proces jeho nákupu a uspokojení potřeb, dále pak také způsoby měření této spokojenosti. Praktická část vychází z teoretické části, kdy je zprvu popsána společnost a její obor činnosti, následně je pak rozebráno měření zákaznické spokojenosti, které obsahuje jednotlivé oblasti a okruhy. V závěrečné časti je zhodnocení analýz a návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti Rely servis s.r.o.
Návrh marketingové strategie pro high-tech firmu
Drgonec, Igor ; Rympler, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá využitím marketing a jeho pod kategórie online marketingu na vytvorenie obecného postupu alebo návodu na zavedenie a zvýšenie popularity mobilných aplikácii vyvinutých firmou Programatori s.r.o. a tým aj propagáciou firmy samotnej. V práci budú použité najmä nástroje online marketingu ako sociálne siete, a SEO optimalizácia. Tieto nástroje sa budú využívať počas celého životného cyklu aplikácie.
Digital Strategy Analysis of Geox S.p.A on German Market and Recommendations Regarding its Improvement
Pejchal, Lubomír ; Bílek, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
First of all, the theoretical part of thesis should assist reader to understand the digital transformation of companies, how it affects Business-to-Customer segment, especially building the business models and digital strategies of companies in retail industry. Main purpose of this report, however, is to show this digital transformation on live example of footwear and apparel retailer Geox S.p.A, specifically its German subsidiary Geox Deutschland Gmbh (hereinafter Geox). Two main areas of digital transformation are being investigated. Firstly, possibilities of leveraging a digital channels and assets in order to revenue increase. Secondly, opportunities of technology utilization in order to leverage the data from all channels and enhance the customer experience. The evaluation of German market digitalization level is based on secondary analysis of qualitative data, which has proved to be effective way in providing useful insight for chosen topic. The evaluation of Geox’s digital strategy itself is based on analysis of both, primary and secondary data. The results of analyses revealed that Geox put significant effort into its digital transformation; especially in the area of integration online and offline channels, social media marketing, rich content management or growing of brand awareness due to interactive marketing campaigns. However, this report recognizes plenty weaknesses of Geox digital strategy as well. Specifically, missing solid mobile strategy, wanting digital technology in store, substandard cooperation between headquarter and franchisees in marketing campaigns, poorly personalized websites and inadequate tailored offers to customers. Basically, in spite of effort which has been put into its digital transformation, Geox is not truly following contemporary trends. Wherefore, several steps identified in recommendations should be followed by Geox in order to remain competitive in the future.
Marketingová studie bankovních služeb v České republice a Velké Británii
Jindrová, Marta ; Bonner, Nadia (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním bankovních služeb v České republice s bankovními službami ve Velké Británii. Zabývá se analýzou těchto služeb zejména z marketingového hlediska a výsledkem jsou doporučení na zkvalitnění služeb v České republice pro privátní klientelu. Cílem práce je najít a analyzovat rozdíly mezi českými a britskými bankovními službami pro privátní klientelu a navrhnout doporučení pro banky i jejich klienty, která by vedla ke zvýšení spokojenost zákazníků.
Návrh na realizaci příměstského tenisového tábora pro děti
Kristiánová, Nikol ; Chaloupek, Jan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu pro organizaci příměstského tenisového tábora pro děti, který každoročně pořádá vysokoškolský ústav CESA VUT v Brně. Tato práce obsahuje veškeré potřebné informace a analýzy, které jsou nezbytné k vytvoření konkrétní nabídky a stanovení její vhodné marketingové strategie.
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Pluháček, Stanislav ; Soška, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingem hotelových služeb pro Hotel Celnice, který se nachází ve městě Břeclav, v srdci Lednicko-valtického areálu. Pojednává o marketingovém mixu hotelu a snaží se najít nedostatky v této oblasti a navrhnout zlepšení, které by vedlo k lepším komunikačním i ekonomickým výsledkům.
Analýza spokojenosti zákazníků
Matějka, Michal ; Plánková, Lucie (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti a loajality zákazníků společnosti GiTy, a.s. Teoretická část se věnuje problematice spokojenosti a loajality zákazníků a jejich zjišťováním. Dále se zabývá marketinkovým výzkumem se zaměřením na získávání informací pomocí dotazování. Praktická část práce obsahuje seznámení se společností, návrh výzkumu pomocí dotazování a metodiku analýzy dat. Tato část také popisuje firemní systém průběžného zjišťování spokojenosti zákazníků, jehož zavedení bylo cílem práce.
Podpora marketingové komunikace prodeje elektromobilů v ČR
Stejskalová, Kristina ; Chalupský, Vladimír (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
V této práci je zpracována stručná historie elektromobilů až do současnosti. Jsou popsá-ny hybridní vozidla a zvláštní pozornost je věnována popisu elektromobilů. Je předsta-ven způsob akumulace elektrické energie pomocí elektrochemických akumulátorů. Na závěr jsou vypsány náklady na provoz elektromobilu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 532 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.