| |
|
Uplatnění marketingu v řízení firem
Kristiánová, Nikol ; Ondrušová, Denisa (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem předložené diplomové práce „Uplatnění marketingu v řízení firem“ je analýza současné situace trhu, kde působí společnost ABC, a na základě této analýzy vytvoření marketingového plánu. Teoretická část je věnována definování pojmů z odborné literatury, především se zaměřením na proces tvorby marketingového plánu. Následující praktická část je věnována, na základě získaných poznatků z teorie, samotnému provedení analýz a návrhu marketingového plánu pro společnost ABC.
|
| |
|
Uplatnění marketingu v řízení firem
Kristiánová, Nikol ; Ondrušová, Denisa (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem předložené diplomové práce „Uplatnění marketingu v řízení firem“ je analýza současné situace trhu, kde působí společnost ABC, a na základě této analýzy vytvoření marketingového plánu. Teoretická část je věnována definování pojmů z odborné literatury, především se zaměřením na proces tvorby marketingového plánu. Následující praktická část je věnována, na základě získaných poznatků z teorie, samotnému provedení analýz a návrhu marketingového plánu pro společnost ABC.
|