Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na realizaci příměstského tenisového tábora pro děti
Kristiánová, Nikol ; Chaloupek, Jan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu pro organizaci příměstského tenisového tábora pro děti, který každoročně pořádá vysokoškolský ústav CESA VUT v Brně. Tato práce obsahuje veškeré potřebné informace a analýzy, které jsou nezbytné k vytvoření konkrétní nabídky a stanovení její vhodné marketingové strategie.
Uplatnění marketingu v řízení firem
Kristiánová, Nikol ; Ondrušová, Denisa (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem předložené diplomové práce „Uplatnění marketingu v řízení firem“ je analýza současné situace trhu, kde působí společnost ABC, a na základě této analýzy vytvoření marketingového plánu. Teoretická část je věnována definování pojmů z odborné literatury, především se zaměřením na proces tvorby marketingového plánu. Následující praktická část je věnována, na základě získaných poznatků z teorie, samotnému provedení analýz a návrhu marketingového plánu pro společnost ABC.
Návrh na realizaci příměstského tenisového tábora pro děti
Kristiánová, Nikol ; Chaloupek, Jan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu pro organizaci příměstského tenisového tábora pro děti, který každoročně pořádá vysokoškolský ústav CESA VUT v Brně. Tato práce obsahuje veškeré potřebné informace a analýzy, které jsou nezbytné k vytvoření konkrétní nabídky a stanovení její vhodné marketingové strategie.
Uplatnění marketingu v řízení firem
Kristiánová, Nikol ; Ondrušová, Denisa (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem předložené diplomové práce „Uplatnění marketingu v řízení firem“ je analýza současné situace trhu, kde působí společnost ABC, a na základě této analýzy vytvoření marketingového plánu. Teoretická část je věnována definování pojmů z odborné literatury, především se zaměřením na proces tvorby marketingového plánu. Následující praktická část je věnována, na základě získaných poznatků z teorie, samotnému provedení analýz a návrhu marketingového plánu pro společnost ABC.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.