Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Srovnání volebních kampaní Strany zelených, České pirátské strany a Strany svobodných občanů ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2013
Kratochvílová, Šárka ; Váňa, Tomáš (vedoucí práce) ; Kratochvíl, Lukáš (oponent)
Bakalářská práce s názvem Srovnání volebních kampaní Strany zelených, České pirátské strany a Strany svobodných občanů ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2013 se věnuje strategiím ve volební kampani tří českých monotematických stran v předčasných volbách v roce 2013. Práce vychází z teoretického konceptu politologa Daria Skrzypińského, který volební strategie politických stran rozdělil na čtyři kategorie: personální strategie, finanční strategie, komunikační strategie a strategie mezistranických vztahů. Z metodologického hlediska je práce komparativní případová studie, která si klade za cíl popsat a porovnat jednotlivé volební strategie třech českých monotematických stran, z nichž se každá zaměřuje na jiné hlavní téma. Jedná se o zelenou stranu, pirátskou stranu a euroskeptickou stranu.
Analýza volební strategie TOP 09 v Pardubickém kraji v roce 2012
Faltová, Zuzana ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Jüptner, Petr (oponent)
Analýza volební strategie TOP 09 v Pardubickém kraji v roce 2012 Předkládaná diplomová práce "Analýza volební strategie TOP 09 v Pardubickém kraji v roce 2012" pojednává o předvolební kampani TOP 09 ve volbách do Zastupitelstva Pardubického kraje v roce 2012. TOP 09 je politickou stranou, která se na české politické scéně objevila poprvé v roce 2009. Volby do krajských zastupitelstev v roce 2012 pro stranu představovaly první velkou výzvu od jejího vstupu do Poslanecké sněmovny v roce 2010 a především možnost etablovat se i na regionální úrovni. V práci se tedy snažím volby do Zastupitelstva Pardubického kraje zkoumat z hlediska teorie voleb druhého řádu, pro jejíž výzkum se staly základem první přímé volby do Evropského parlamentu v roce 1979. Cílem diplomové práce je představit teorii voleb druhého řádu a na jejím teoretickém konceptu provést analýzu volební strategie strany TOP 09 před volbami do krajských zastupitelstev v roce 2012 v Pardubickém kraji. Na základě této teorie se snažím zjistit, do jaké míry je možné tuto teorii aplikovat na volební strategii TOP 09 a zda volební manažeři TOP 09 při přípravě volební strategie reflektují teorii voleb druhého řádu či je volební strategie tvořena zcela nezávisle na tomto fenoménu. Klíčová slova Volby do Zastupitelstva Pardubického kraje, teorie...
Volební strategie, politický marketing a marketingový výzkum na příkladu 2. kola přímé volby prezidenta ČR 2013
Mirzajev, Tomáš ; Říha, David (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Práce analyzuje politický marketing a volební strategie kandidátů 2. kola přímé volby prezidenta ČR 2013. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na bližší kontext pojmů politický marketing, volební strategie a marketingový výzkum. Praktická část se touto problematikou zabývá na příkladu 2. kola přímé volby, kde kromě veřejně dostupných zdrojů čerpá i ze dvou autorových průzkumů veřejného mínění. Cílem práce je analyzovat volební strategie a politický marketing obou kandidátů 2. kola a s využitím technik marketingového výzkumu nahlédnout blíže k faktickým souvislostem této události.
Political marketing and presidential election in USA
Vašková, Eva ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Dušková, Dagmar (oponent)
Diplomová práce se zaobírá tématy politického marketingu. V úvode je stručný popis americké společnosti pomocí demografických, rasových, sociálních a náboženských prvků. Dále se práce zaobírá veřejným míněním a politickou socializací jednotlivců. Přes politickou ideologii popisuje politické rozdělení Ameriky na liberály a konzervativce. Dalšími tématy jsou strategie v politice, plánování politické kampaně a marketingová komunikace v politice. Druhá polovina diplomové práce je věnovaná analýze prezidentských voleb v USA v roce 2008. Začíná popisem jednotlivých kandidátů, Baracka Obamy a Johna McCaina. Pokračuje představením klíčových prvků jejich předvolebních kampaní. Samostatná kapitola se věnuje prezidentským debatám, které jsou hodně populární v americké společnosti. Kromě hlavních představitelů se práce věnuje i viceprezidentským kandidátům a manželkám prezidentských kandidátů. Závěr práce je věnován finanční stránce prezidentských voleb a sponzorstvím kandidátů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.