Název: Volební strategie, politický marketing a marketingový výzkum na příkladu 2. kola přímé volby prezidenta ČR 2013
Překlad názvu: Electoral strategies, political marketing and marketing research - The Czech 2nd round direct presidential election 2013 case
Autoři: Mirzajev, Tomáš ; Říha, David (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Karel Schwarzenberg; marketingový výzkum; Miloš Zeman; modely politického marketingu; politické kampaně; politický marketing; prezident; přímá volba; volební průzkumy; volební strategie; direct election; electoral campaigns; electoral strategies; Karel Schwarzenberg; marketing research; Miloš Zeman; political marketing; political marketing models; president; public opinion research

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35279

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-161978


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet