Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 109 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza rychlosti cyklistů ve věkové kategorii 10 až 15 let
Valentová, Hana ; Semela, Marek (oponent) ; Bradáč, Albert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou rychlosti cyklistů ve věkové kategorii 10 až 15 let. Zhodnocuje rozdíly v konstrukci dětských kol, popisuje vztah dítěte a jízdního kola, druhy a velikosti dětských jízdních kol. Charakterizuje postup při analýze nehod jízdních kol. Nedílnou součástí jsou statistická data z oblasti nehodovosti cyklistů a zhodnocení současných poznatků dané problematiky v této věkové kategorii. Hlavním záměrem této práce je zpracovat analýzu rychlosti cyklistů pro jednotlivé věkové kategorie a vyhodnotit tento soubor. Získané měření bude doplněno o měření dosažitelného brzdného zpomalení cyklistů ve věku 10 až 15 let. Smyslem této závěrečné práce je rozšíření materiálů pro soudní znalectví v oblasti dopravy.
Vlakem do Dvora - Přestupní terminál ve Dvoře Králové nad Labem
Hudečková, Kristína ; Růžička, Tomáš (oponent) ; Ponešová, Barbora (vedoucí práce)
Terminál představuje spojení dvou věcí – vnitřního a vnějšího - města a okolí. Záměrem mé práce je plynule propojit hlavní pěší trasu z centra města s autobusovou a vlakovou dopravou. Aby toto spojení bylo co nejpřirozenější, je návrh terminálu založen na koncentraci hmoty v místě spojení a postupné difuzi směrem k městu a směrem k okolí. Terminál je navržen jako podélná stavba s jednou hlavní komunikací uprostřed dispozice. Prostor terminálu vymezuje dvacet ocelových rámů řazených za sebou ve směru osy propojení vlakové trati a pěší komunikace z centra města. Ocelový rám se tedy stává dominantním prvkem celé stavby. Rozdílné uzavírání úseků mezi jednotlivými rámy vytváří prostory různých charakterů a odlišné míry propustnosti.
Tramvajová síť nového územního plánu města Brna
Grishchuk, Dmitrii ; Seitl, Jan (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá navrhováním linek a jejich provozních parametrů pro tramvajovou síť Brna v souladu s vedením tratí, se kterým počítá připravovaný územní plán města. V práci se hodnotí provozní i investiční náklady spojené s fungováním a rozšířením tramvajového systému. Zjišťují se počty obyvatel a pracovních míst spadajících do 300metrových zón kolem zastávek tramvají. Vypočtené hodnoty se porovnávají se stávajícím stavem. Na základě výsledků se doporučuje vhodná skladba vozového parku a pořadí výstavby nových úseků. Jsou navržena další opatření pro zlepšení pokrytí území Brna tramvajovým systémem, zejména budování tratí do jiných hustě osídlených oblastí a organizace vybraných přestupních bodů.
Vlakem do Dvora - Přestupní terminál ve Dvoře Králové nad Labem
Burešová, Karolína ; Lekeš, Architekt MSc Vojtěch (oponent) ; Foretník, Jan (vedoucí práce)
Zadáním práce je vypracovat architektonicko urbanistický návrh nového přestupního terminálu ve Dvoře Králové. Terminál má sdružovat současné autobusové linky a novou vlakovou trať využívající současnou vlečku. V návrhu jsem se zabývala primárně napojením Terminálu na město s přihlédnutím na rozvojovou oblast města. Tvar budovy vychází z urbanistického řešení. Budova pokračuje v ose kolejí a stáčí se v uliční čáru. Tím vzniká rozptylová plocha směrem k parteru vánočních ozdob. Dopravní řešení umožňuje volný pohyb chodců při přestupu po nástupišti bez křížení s dopravními prostředky, to usnadňuje pohyb tělesně i zrakově postiženým. Zastávky jsou situované v bezprostřední blízkosti a vzniká tak přímý přestup autobus-vlak-MHD. Cílem projektu je navrhnout uzel veškerého pohybu - pěších, cyklistů, vlaků a autobusů. Návrh navazuje na veškeré významné směry a uvažuje vytvoření okruhu městem od terminálu, přes centrum města a Zoo.
Favorit Brno / cyklistický stadion - bikrosová dráha / architektonická studie - design / etapa 2021/22
Jussupov, Daniyar ; Marek, Jiří (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Zadáním je navrhnout moderní velodrom na místě stávajícího velodromu Favorit na ulici Křížkovského. Nový velodrom by měl reagovat na moderní požadavky a olympické normy tohoto sportu. Stávající velodrom neodpovídá moderním olympickým normám cyklistické dráhy která má délku 250 m. Objekt bude umístěn na Na areálů stávajícího velodromu Favorit na ulici Křížkovského blízko řeky Svratka
Studie rekonstrukce železniční stanice Viskafors
Blaňková, Monika ; Melecký, Martin (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je rekonstrukce železniční stanice Viskafors a její přilehlé tratě v KM143+ 800 – 145+ 700 tak, aby vyhovovala současnému provozu a přitom byla splněna legislativa. Byla vyřešena geometrie kolejí a výhybek ve stanici podle švédských a českých norem a zvyklostí. V rámci rekonstrukce bylo vyřešeno napojení manipulační koleje ze severní strany.
Rekonstrukce železniční stanice Uničov
Šafář, Zdeněk ; Vacek, Josef (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem rekonstrukce železniční stanice Uničov. Cílem bylo vytvořit řešení, které bude co nejlépe vyhovovat potřebám budoucího provozu a především potřebám cestujících. Záměrem bylo řešit vše v souladu se stávající legislativou, jednoduše a účelně. Všechny nové konstrukce byly navrženy tak, aby zajistily maximální možnou míru bezpečnosti. Velký důraz byl kladen na přístupnost stanice pro osoby s omezenou schopností pohybu a orientace. V nově navržených kolejích došlo oproti původnímu stavu ke zvýšení rychlosti, byla navržena nová nástupiště a vytvořen nový systém odvodnění.
Rekonstrukce žst. Studenec
Vlachová, Dominika ; Slávik, Dušan (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout rekonstrukci železniční stanice Studenec tak, aby vyhovovala současnému a výhledovému provozu. Hlavním účelem rekonstrukce je zvýšení traťové rychlosti. Rekonstrukce zohledňuje požadavky pro osoby s omezenou schopností pohybu a orientace dle platné legislativy.
Favorit Brno / cyklistický stadion - bikrosová dráha / - architektonická studie - design
Horčičková, Anastázie ; Marek, Jiří (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vypracovat architektonický návrh stadionu pro dráhovou cyklistiku. Jedná se o krytou halu umístěnou v Brně Komárově na území sportovního areálu Hněvkovského. Současně se studií samotného objektu je zpracován i urbanistický návrh celého území. Areál nabízí široké spektrum sportovišť pro rekreační i vrcholové sportovce a nová hala velodromu by měla být dominantou celého území. Stavba poskytuje zázemí významnému cyklistickému klubu TJ Favorit Brno, reaguje na současné požadavky dráhové cyklistiky a umožňuje tak pořádání i mezinárodních závodů.
Třetí kolej v úseku Blansko - Rájec-Jestřebí
Šíp, Radek ; Hoza, Miroslav (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce „Třetí kolej v úseku Blansko – Rájec-Jestřebí“ je návrh třetí koleje v úseku Blansko – Rájec-Jestřebí s cílem dosáhnout co nejvyšší traťové rychlosti s maximálním využitím stávajícího tělesa dráhy a pozemků s právem hospodaření SŽDC, s.o. Dále je nutno prověřit rekonstrukci či přestavbu všech inženýrských a stavebních objektů v úseku jako jsou mosty, propustky, úrovňové železniční přejezdy a nástupiště. Přidání třetí koleje si také vyžádá rozsáhlé konstrukční úpravy v žst. Blansko a žst. Rájec-Jestřebí. V rámci stavby bude prověřena také výstavba nové zastávky Spešov.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 109 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.