Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tramvajová síť nového územního plánu města Brna
Grishchuk, Dmitrii ; Seitl, Jan (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá navrhováním linek a jejich provozních parametrů pro tramvajovou síť Brna v souladu s vedením tratí, se kterým počítá připravovaný územní plán města. V práci se hodnotí provozní i investiční náklady spojené s fungováním a rozšířením tramvajového systému. Zjišťují se počty obyvatel a pracovních míst spadajících do 300metrových zón kolem zastávek tramvají. Vypočtené hodnoty se porovnávají se stávajícím stavem. Na základě výsledků se doporučuje vhodná skladba vozového parku a pořadí výstavby nových úseků. Jsou navržena další opatření pro zlepšení pokrytí území Brna tramvajovým systémem, zejména budování tratí do jiných hustě osídlených oblastí a organizace vybraných přestupních bodů.
Multikriteriální hodnocení rozvojových lokalit na základě kvality hromadné dopravy
Grishchuk, Dmitrii ; Stupka, Pavel
Při plánování území u oblasti, jež čeká významná proměna, je třeba se zamýšlet nad obsluhou veřejnou dopravu, zejména ve velkých městech. V podmínkách omezených rozpočtů má smysl navrhovat zástavbu v první řadě v lokalitách, které již jsou napojeny na stávající linky MHD, nebo kde se obsluha dá rychle, kvalitně a levně zajistit. S kvalitní hromadnou dopravou by obyvatelé města aktivněji ji volili, a přispívali tím ke zlepšení kvality životního prostředí. Autoři proto vytvořili multikriteriální analýzu, která hodnotí rozvojové lokality z hlediska dostupnosti a kvality hromadné dopravy na základě objektivních dat. Jako příklad implementace analýzy bylo zvoleno město Brno, které chystá nový uzemní plán.
Tramvajová síť nového územního plánu města Brna
Grishchuk, Dmitrii ; Seitl, Jan (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá navrhováním linek a jejich provozních parametrů pro tramvajovou síť Brna v souladu s vedením tratí, se kterým počítá připravovaný územní plán města. V práci se hodnotí provozní i investiční náklady spojené s fungováním a rozšířením tramvajového systému. Zjišťují se počty obyvatel a pracovních míst spadajících do 300metrových zón kolem zastávek tramvají. Vypočtené hodnoty se porovnávají se stávajícím stavem. Na základě výsledků se doporučuje vhodná skladba vozového parku a pořadí výstavby nových úseků. Jsou navržena další opatření pro zlepšení pokrytí území Brna tramvajovým systémem, zejména budování tratí do jiných hustě osídlených oblastí a organizace vybraných přestupních bodů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.