Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Dubský, Martin ; Milichovský, František (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem zdokonalení marketingového mixu společnosti, konkrétně Hotelem Červenohorské sedlo. V teoretické části jsou objasněny pojmy marketing, marketingový mix, marketingové prostředí, SWOT analýza a Porterova analýzy. V analytické části je popsán samotný hotel, dále jsou provedeny analýzy marketingového prostředí, ve kterém se hotel nachází. Dále jsou provedeny analýzy SWOT a Porterova analýza. Výstupy z těchto analýz následně tvoří návrhy na zlepšení.
Komunikační strategie podniku
Benešová, Eliška ; Lola, Martin (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií malého hotelu. Teoretická východiska práce vytváří teoretický podklad pro další část práce, která seznamuje s hotelem a jeho marketingovým mixem. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření jsou poté doporučeny zlepšení v nástrojích komunikačního mixu za účelem zvýšení povědomí o hotelu a zvýšení počtu rezervací hotelu.
Návrh změn marketingového mixu vybraného hotelu
Šimíčková, Anna ; Zejda, Vladimír (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu současné situace vybraného hotelu a na základě provedených analýz stanovuje návrhy na změnu marketingového mixu. Při zpracování celkové analýzy společnosti se vychází ze získaných teoretických poznatků. Podkladem pro vypracování vlastních návrhů řešení změny marketingového mixu jsou poznatky získané na základě uskutečněných analýz.
Návrh změn marketingového mixu vybraného hotelu
Šimíčková, Anna ; Zejda, Vladimír (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu současné situace vybraného hotelu a na základě provedených analýz stanovuje návrhy na změnu marketingového mixu. Při zpracování celkové analýzy společnosti se vychází ze získaných teoretických poznatků. Podkladem pro vypracování vlastních návrhů řešení změny marketingového mixu jsou poznatky získané na základě uskutečněných analýz.
Komunikační strategie podniku
Benešová, Eliška ; Lola, Martin (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií malého hotelu. Teoretická východiska práce vytváří teoretický podklad pro další část práce, která seznamuje s hotelem a jeho marketingovým mixem. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření jsou poté doporučeny zlepšení v nástrojích komunikačního mixu za účelem zvýšení povědomí o hotelu a zvýšení počtu rezervací hotelu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.