Název:
Návrh změn marketingového mixu vybraného hotelu
Překlad názvu:
Proposal for Marketing Mix Changes of Selected Hotel
Autoři:
Šimíčková, Anna ; Zejda, Vladimír (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu současné situace vybraného hotelu a na základě provedených analýz stanovuje návrhy na změnu marketingového mixu. Při zpracování celkové analýzy společnosti se vychází ze získaných teoretických poznatků. Podkladem pro vypracování vlastních návrhů řešení změny marketingového mixu jsou poznatky získané na základě uskutečněných analýz.
This thesis focuses on the analysis of the current situation of the selected hotel and it determines proposals for marketing mix changes based on analysis. When processing an overall analysis of the company on the basis of theoretical knowledge. The basis for drawing up its own proposals for changes in the marketing mix is the knowledge gained from the underlying analyses.
Klíčová slova:
cena; distribuce; hotel.; Marketing; marketingový mix; pracovníci; produkt; programování; propagace; spolupráce; tvorba balíčků; cooperation; distribution; drawing packages; hotel.; Marketing; marketing mix; personnel; price; product; programming; propagation
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/66136