Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na organizační změnu malé firmy
Danovič, Marcel ; Balát, Marek (oponent) ; Rosenberg, Jan (vedoucí práce)
Bakalárska práca pojednáva o organizačnej zmene malej spoločnosti. Predmetom tejto práce je výber vhodných analýz, prevedenie analýzy súčasného stavu, návrhu organizačnej zmeny a prevedenie návrhu. Výsledkom práce sú návrhy a odporučenia ohľadne organizácie a riadenia, ktoré by mali zlepšiť pozíciu firmy na trhu a zlepšiť situáciu vo vnútri spoločnosti.
Podnikatelský plán na založení kavárny
Zifčák, David ; Šťastný, Jiří (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu na založení kavárny, která se bude nacházet v nově vzniklém nákupním centru na Česko-rakouských hranicích v obci Hatě. V první části práce jsou zachycena teoretická východiska potřebná pro vytvoření podnikatelského plánu. Druhá část práce je poté věnována jednotlivým analýzám na základě, kterých je sestavena návrhová část práce, která obsahuje návrh kroků a opatření pro realizaci daného podnikatelského záměru včetně jeho zhodnocení.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Markovič, Michal ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá analýzou a návrhom zmien informačného systému personálnej agentúry SourceFirst International s.r.o., ktoré majú za úlohu zlepšiť efektivitu v rámci procesov podniku. Prvá časť sa venuje teoretickým poznatkom k danej problematike a popisu analýz, ktoré budú v druhej časti použité pre informačný systém HCL Lotus Notes. Na základe výsledkov týchto analýz budú odhalené aktuálne nedostatky, vďaka ktorým budú v tretej časti vypracované návrhy zmien, potrebné na ich odstránenie alebo minimalizáciu ich dopadu na spoločnosť.
Vplyv faktorov vonkajšieho prostredia na vývoj a predaj elektromobilov vo vybraných krajinách EÚ
Uher, Lukáš
Uher, L. Vplyv faktorov vonkajšieho prostredia na vývoj a predaj elektromobilov vo vybraných krajinách EÚ. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Predmetom tejto bakalárskej práce je určenie vplyvu relevantných faktorov vonkajšieho prostredia na predaj elektromobilov a vyhodnotenie hlavných dôvodov v rozdielnych predajných hodnotách tohto druhu automobilov vo vybraných krajinách EÚ. V teoretickej časti je hodnotený vplyv dopravy na životné prostredie spolu s reguláciami a cieľami EÚ v dopravnom sektore osobných automobilov. Okrem toho táto časť obsahuje informácie o predaji elektromobilov. Praktická časť sa následne venuje skúmaniu súvislostí vplyvu uvedených faktorov na predaj elektrických vozidiel pomocou PEST analýzy. Záver je venovaný vyhodnoteniu nadobudnutých výsledkov a potenciálu budúceho navýšenia predaja elektromobilov v jednotlivých krajinách.
Strategie rozvoje PR vybrané společnosti
Drnovská, Kateřina
Cílem bakalářské práce je navrhnout strategii, která zlepší PR společnosti Southwestern Advantage v Brně. Bakalářská práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část cituje informace a fráze z podstatných zdrojů pro pochopení problematiky. V analytické části je zpracována analýza aktuální situace, PEST a SWOT analýza a na jejich základě je navržena strategie aktivit, které zlepší PR společnosti pro brněnskou skupinu. Jednotlivé aktivity jsou cíleny na významná publika s cílem vybudovat povědomí a pozitivní pohled na danou příležitost.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Markovič, Michal ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá analýzou a návrhom zmien informačného systému personálnej agentúry SourceFirst International s.r.o., ktoré majú za úlohu zlepšiť efektivitu v rámci procesov podniku. Prvá časť sa venuje teoretickým poznatkom k danej problematike a popisu analýz, ktoré budú v druhej časti použité pre informačný systém HCL Lotus Notes. Na základe výsledkov týchto analýz budú odhalené aktuálne nedostatky, vďaka ktorým budú v tretej časti vypracované návrhy zmien, potrebné na ich odstránenie alebo minimalizáciu ich dopadu na spoločnosť.
Podnikatelský plán na založení kavárny
Zifčák, David ; Šťastný, Jiří (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu na založení kavárny, která se bude nacházet v nově vzniklém nákupním centru na Česko-rakouských hranicích v obci Hatě. V první části práce jsou zachycena teoretická východiska potřebná pro vytvoření podnikatelského plánu. Druhá část práce je poté věnována jednotlivým analýzám na základě, kterých je sestavena návrhová část práce, která obsahuje návrh kroků a opatření pro realizaci daného podnikatelského záměru včetně jeho zhodnocení.
Marketingová strategie společnosti Lululemon pro zavedení značky na český trh
Vorlová, Michaela ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
MARKETINGOVÁ STRATEGIE SPOLEČNOSTI LULULEMON PRO ZAVEDENÍ ZNAČKY NA ČESKÝ TRH Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii pro kanadskou společnost LULULEMON pro zavedení značky na český trh. Tento dokument bude sloužit jako důležitý podklad pro vstup společnosti na český trh. Metody: Společnost byla podrobena situační analýze a na základě výsledků této analýzy je sestavená optimální marketingová strategie pro vstup společnosti na trh. V práci jsem použila metodu analýzy makroprostředí, neboli PEST analýzu, dále metodu analýzy mikroprostředí, Porterův model konkurenčních sil a analýzu společnosti SWOT, která identifikuje vnitřní a vnější okolí podniku. Velmi nápomocnou při psaní práce byla metoda osobního dotazování. Výsledky: Z provedené analýzy PEST, jsem dospěla k závěru, že situace V ČR je stabilní a signalizuje pro společnost Lululemon bezpečí a budoucí výnosnost. Jestli se chce společnost vyrovnat nejznámějším světovým sportovním značkám, musí investovat více peněz do masové propagace a otvírání nových kamenných obchodů. Klíčová slova: marketing, marketingová strategie, marketingový mix, analýza PEST, analýza SWOT
Marketingová strategie společnosti GRANO Skuteč spol. s r.o.
Zahradníček, Lukáš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Diplomová price pojednává o marketingové strategii společnosti GRANO Skuteč spol. s r.o. za účelem vstupu na rakouský trh. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na proces plánování marketingové strategie stavební společnosti. Praktická část se zabývá konkrétním případem plánování marketingové strategie pro společnost GRANO Skuteč spol. s r.o. Analýzy makro a mikro prostředí jsou použity k nalezení nejlepšího řešení, které je v závěru práce doporučeno.
Návrh na organizační změnu malé firmy
Danovič, Marcel ; Balát, Marek (oponent) ; Rosenberg, Jan (vedoucí práce)
Bakalárska práca pojednáva o organizačnej zmene malej spoločnosti. Predmetom tejto práce je výber vhodných analýz, prevedenie analýzy súčasného stavu, návrhu organizačnej zmeny a prevedenie návrhu. Výsledkom práce sú návrhy a odporučenia ohľadne organizácie a riadenia, ktoré by mali zlepšiť pozíciu firmy na trhu a zlepšiť situáciu vo vnútri spoločnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.