Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 114 záznamů.  začátekpředchozí95 - 104další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
IT podpora řízení lékárny
Stejskal, Jiří ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje problematiku IT podpory řízení lékárny. Cílem této práce je identifikace stavu nabídky IT řešení pro podporu řízení lékárny. Pro dosažení cíle jsem nejprve nadefinoval prostředí vybrané lékárny a dále specifikoval její obchodní činnost. Dále jsem analyzoval obchodní procesy podle metodiky MMABP a prozkoumal informační potřebu. Následně jsem provedl průzkum trhu pro IT podporu této oblasti. Výsledek této práce by měl pomoci lékárnám s výběrem vhodného řešení IT podpory řízení lékárny.
Vliv marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu na rozhodování spotřebitele
Těšínská, Edita ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Diplomová práce představuje marketingovou komunikaci ve farmaceutickém prů-myslu z pohledu spotřebitelů. Zaměřuje se na to, jak spotřebitelé vnímají marketingovou komunikaci v této oblasti a jaký vliv má na rozhodování spotřebitele v případě nákupu volně prodejných léčiv. Cílem je zjistit, kdo je pro spotřebitele nejdůvěryhodnější zdroj informací, na základě kterého se rozhodují o nákupu volně prodejných léčiv, jaké postavení má marketingová komunikace v tomto procesu a jaké další faktory ovlivňují spotřebitele při výběru a nákupu volně prodejných léčiv. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je před-staven farmaceutický průmysl, marketingový mix a spotřební chování. V praktické části je pomocí dotazníkového šetření zkoumán cíl diplomové práce.
MARKETING ZAMĚŘENÝ NA PACIENTY S FENYLKETONURIÍ (PKU)
Lifková, Hana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Šantavá, Michaela (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou dědičné metabolické poruchy fenylketonurie z marketingového hlediska. Teoretická východiska této práce poukazují na odlišnosti marketingového mixu ve farmaceutickém průmyslu oproti ostatním odvětvím. Na základě zmíněných poznatků je analyzován marketingový mix společnosti Nutricia ve vztahu k pacientům s fenylketonurií. V práci jsou využita, jak sekundární, tak i primární data. Mezi hlavní metody, které byly pro analýzu použity, patří komparace a telefonické dotazování. Práce přináší poznatky a doporučení ve vztahu k možným konkurenčním výhodám společnosti Nutricia, které jí mohou pomoci udržet její pozici tržního leadera i v budoucnu. Pozornost je ve větší míře věnována projektu Home Delivery a on-line komunikaci.
Problematika distribuční sítě farmaceutického průmyslu
Novotná, Ivana ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Šípek, Ladislav (oponent)
Cílem této diplomové práce je popisně analyzovat proces distribuce léčivých přípravků v České republice a ověřit jeho efektivní fungování. První část práce je zaměřena na definování klíčových pojmů a představení teoretických východisek práce (specifika trhu s léčivými přípravky, historie farmacie, aktuální vývoj a predikce budoucího vývoje trhu s léčivými přípravky). Ve druhé části jsou popsány jednotlivé subjekty, které se účastní distribuční sítě České republiky - výrobce, distributor a lékárna.
Analýza účetních výkazů vybrané lékárny
Brouček, Jan ; Čočková, Jitka (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá finanční analýzou podniku. Klade si za cíl, nejprve teoreticky, popsat prostředí oboru v něž společnost podniká. Poté se zaměřuje na teoretický popis finančních analýz, jejich typů, metod a přístupů. V praktické části jsou následně tyto metody aplikovány na Lékárnu Čech. s.r.o. Přínosem práce má být komplexní zhodnocení finanční situace společnosti a případné navrhnutí opatření pro její zlepšení či další směřování pomocí nástrojů, které slouží při plánování finanční strategie.
The role of logistics in the pharmaceutical industry
Lišháková, Michaela ; Sato, Alexej (vedoucí práce) ; Búda, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá logistikou distribučního řetězce ve farmaceutickém průmyslu, přičemž klade důraz zejména na velkodistribuční společnosti působící v tomto odvětví na českém trhu. V úvodě přibližuje obecné nároky spojené se skladováním a distribucí léčiv, které jsou kladeny regulačními orgány a farmaceutickými výrobci. Následně reaguje na nedávné události, které pozměnily charakter tohoto odvětví na globální i lokální úrovni. Zaměřuje se na přetvoření vztahů mezi jednotlivými subjekty v dodavatelském řetězci, v souvislosti s nárůstem produkce léčiv v rozvojových zemích, měnícím se charakterem farmaceutických výrobků a rychlým rozvojem technologií. Dále popisuje systém fungování distribuce léčiv na domácím trhu a analyzuje postavení a obchodní politiku největších velkodistribučních firem. Vysvětluje, proč lze v blízké budoucnosti očekávat výraznou vlnu konsolidací a navrhuje obchodní strategii, která by ve vybrané společnosti měla přispět k udržení postavení na českém trhu.
Distribuce léků na českém trhu
Adámek, Vojtěch ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Makovec, Martin (oponent)
Cílem bakalářské práce je shrnout proces distribuce léčivých přípravků, popsat celkový proces vstupu léčivého přípravku na trh a znázornit logistický řetězce činností, které jsou pro distribuci nezbytné. Důraz je kladen i na zmapování farmaceutického trhu ze strany nabídky i poptávky.
Možnosti marketingové orientace ve farmacii
Čapková, Martina ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Štěpánková, Věra (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu ve farmacii, který se v mnoha ohledech odlišuje od marketingu běžného spotřebního zboží. Práce se soustředí právě na tato specifika. Zaměřuje se na jednotlivé nástroje marketingového mixu a vysvětluje jejich specifické rysy v souvislosti s aplikací na oblast farmacie. Práce shrnuje teoretické poznatky, které se k tématu vztahují, a vysvětluje rozsáhlou legislativu, která veškeré aktivity farmaceutického marketingu výrazně reguluje, platnou v České republice. Cílem analytické části práce je pak na příkladu farmaceutické společnosti Belupo navrhnout řešení dvou reálně existujících marketingových problémů s využitím poznatků části teoretické. Práce analyzuje neúspěšné uvedení produktu Simbela a navrhuje vlastní strategii uvedení na trh pro léčivý přípravek Belohair.
Ocenění lékárenské provozovny
Schenk, Václav ; Jurečka, Jan (vedoucí práce) ; Šmídová, Radana (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjištění objektivizované hodnoty společnosti zabývající se provozem lékárny k 31. 12. 2010. V souladu s oceňovacími postupy byla nejprve provedena finanční analýza, jejímž cílem bylo zjištění stavu podniku z hlediska finančního zdraví a efektivity. V následující části byly ve strategické analýze, spolu s podrobnou analýzou odvětví, zhodnoceny dlouhodobé perspektivy podniku. První dvě části práce posloužily jako podklad pro prognózu generátorů hodnoty a sestavení finančního plánu. Podnik je oceněn dvěma metodami: metodou DCF equity a metodou kapitalizovaných čistých výnosů.
Analýza marketingového mixu lékárny
Trnka, Štěpán ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Procházková, Marcela (oponent)
V této bakalářské práci zkoumám, jakým způsobem je možné aplikovat marketingový přístup v prostředí lékárny na malém až středně velkém městě. Teoretická část se zabývá marketingovými prvky, které jsou pro danou oblast relevantní, a doplňuje je o specifika oblasti zdravotnictví. Důraz je kladen na marketingový mix v tradičním pojetí a analýzu konkurence. Teoretická část obsahuje také specifika provozu lékárny. Praktická část se skládá z představení vybrané lékárny, její stručné historie. Následuje analýza marketingového mixu a konkurence. V závěru zhodnotím marketingový přístup lékárny a uvedu doporučení na jeho zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 114 záznamů.   začátekpředchozí95 - 104další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.