Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 955 záznamů.  začátekpředchozí946 - 955  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Efektivní propagace a public relations neziskových organizací
Klingerová, Lucie ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Kouřilová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá neziskovými organizacemi s ohledem na jejich efektivní prezentaci, propagaci a public relations. Teoretická část obecně charakterizuje neziskové organizace a neziskový sektor v České republice. Nejprve nastiňuje stručnou historii jejich vzniku, právní úpravu v České republice, jejich fungování, členění a získávání finančních zdrojů. Dále popisuje práci s veřejností v nepodnikatelském sektoru, jaké jsou nástroje této komunikace a jak docílit, aby byla co nejefektivnější. Praktická část demonstruje tato teoretická východiska na příkladu dvou konkrétních neziskových organizací působících v oblasti zdravotní a sociální péče. Srovnává je z hlediska jejich komunikace s veřejností a povědomí občanů o činnosti těchto organizací. Důraz je kladen nejen na způsoby komunikace s veřejností, ale také na etické hledisko prováděné komunikace. Cílem diplomové práce je zhodnotit postavení neziskových organizací Kapka naděje a Člověk v tísni z hlediska propagace a komunikace s veřejností. Závěr shrnuje zjištěné poznatky.
Ekolabeling - nástroj pro zvyšování kvality
Janoutová, Marie ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Petrová, Adéla (oponent)
Práce zkoumá, do jaké míry spotřebitelé o ekoznačení ví. V případě, že o něm moc nevědí, proč tomu tak je, co jim chybí apod. Toto zkoumání proběhlo na základě dotazování. Dále se diplomová práce věnuje vztahu kvalita versus ekoznačení. V aplikační části je popsána propagace loga EŠV na internetových stránkách jednotlivých firem a přímo na výrobku.
Analýza komunikačního mixu České pojišťovny, a.s.
Hlávková, Petra ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Proroková, Andrea (oponent)
Práce analyzuje vývoj výdajů na propagaci na celém trhu, v segmentu pojišťoven a jedničky na pojistném trhu ? České pojišťovny. Je zanalyzován mediální mix této společnosti a posouzeny starší reklamní kampaně a nová kampaň ze září roku 2007 v kontextu s komunikačními cíli společnosti. V závěru jsou uvedena doporučení pro optimalizaci mediálního mixu.
Marketingová strategie firmy SG Snowboards
Vácha, Václav ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Mach, Petr (oponent)
Práce se zabývá marketingovou strategií firmy SG Snowboards. Popisuje teoritický přístup k plánovaní marketingové strategie a následně na to využívá teoretické poznatky k stanovení optimální strategie pro zavádění nové značky na trh.
Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku Akuna
Kubíčková, Magda ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent)
Práce obsahuje charakteristiku vybraného podniku a následnou analýzu nástrojů marketingového mixu - produktu, distribuce, ceny a komunikace. Součástí práce je zhodnocení současného stavu firmy a případné návrhy na opatření ke zlepšení situace.
Cestovní ruch na Plzeňsku
Štěrbová, Radka ; Nezdařilová, Eva (vedoucí práce) ; Patočka, Jiří (oponent)
Práce popisuje a hodnotí stav CR v turistickém regionu Plzeňsko. Na základě toho je provedena SWOT analýza a jsou navrženy možnosti dalšího rozvoje a opatření, která by mohla pomoci nejen ke zvýšení návštěvnosti Plzeňska, ale také k prodloužení pobytu návštěvníka a k celkovému zvýšení atraktivity a povědomí o Plzeňsku. Teoretická část se zabývá pojmem cestovní ruch. Další kapitoly charakterizují Plzeňsko a materiálně - technickou základnu oblasti, analyzují návštěvnost regionu, zabývají se nejvýznamnějšími formami CR, které jsou pro Plzeňsko typické. Jsou uvedeny výsledky vlastního dotazníkového průzkumu a jednotlivé nástroje propagace a podpory rozvoje cestovního ruchu v regionu.
Využití marketingových nástrojů ve firmě zabývající se vývojem a distribucí informačního systému
Medřický, Petr ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Šídlo, Michal (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingových a komunikačních nástrojů, které je možné využít pro začínající firmu v odvětví IS. V první části práce pojednává o typech informačních systémů. V následujících kapitolách je práce zaměřena na postup aktivit, které by měla provést každá firm a před vstupem na trh, tj. analýzu podniku, analýzu okolí a definování marketingové strategie. Další část se věnuje praktickým otázkám tvorby značky, loga, firemního webu a dalších složek jednotného firem ního designu. V závěrečné, nejobsáhlejší části jsou navrženy konkrétní prostředky, které by měly pomoci zviditelnit firmu a její produkty na trhu informačních systémů. Položky jsou vybrány s ohledem na nenákladné využití a u každé je i nástin finanční nákladnosti.
Propagace Krkonoš
Dattelová, Iva ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Vávra, Michal (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat všechny komunikační aktivity turistického regionu Krkonoše. První kapitola je věnována marketingové komunikaci a propagaci. Obsahuje přehled jednotlivých komunikačních nástrojů a jejich základní charakteristiku. V druhé kapitole jsou vyzdviženy ty komunikační aktivity, které jsou vhodné pro propagaci regionu. Třetí kapitola představuje Krkonoše, jejich geografické vymezení, přírodní podmínky, historický vývoj a správní členění. Čtvrtá kapitola se týká analýzy potenciálu rozvoje cestovního ruchu v Krkonoších. Obsahem páté kapitoly je SWOT analýza Krkonoš. Šestá kapitola je věnována současné propagaci Krkonoš a veškerým současným komunikačním aktivitám turistického regionu Krkonoše. V sedmé kapitole jsou prezentována navrhovaná opatření pro zkvalitnění propagace Krkonoš.
Uplatnění nástrojů marketingového mixu ve farmaceutické společnosti
Baťková, Vendula Bc. ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Nesnídalová, Jitka (oponent)
Teoreticko-metodologická část: obecné pojetí marketingu, popis jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Aplikační část: charakteristika farmaceutického trhu, popis farmaceutické společnosti, analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Závěr: zhodnocení marketingu ve vybrané společnosti a následná doporučení pro management.
Marketingové činnosti firmy ABC
Brůža, Jiří ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Zouhar, Josef (oponent)
Nadefinování pojmu zákazník, klíčový zákazník, firemní procesy a marketingový mix. Aplikace marketingové činnosti v podmínkách střední firmy. Reenginering procesů mající bezprostřední vliv na zákazníka.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 955 záznamů.   začátekpředchozí946 - 955  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.