Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 955 záznamů.  začátekpředchozí936 - 945další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Bluetech, s.r.o.
Šímová, Martina ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Paclík, Oldřich (oponent)
Bakalářská práce obsahuje charakteristiku podniku, analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu a SWOT analýzu. Na závěr je zhodnocena efektivnost užití marketingového mixu a návrhy na její zlepšení.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě ISOSKLO, s.r.o.
Vláčilová, Monika ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Holoubek, Libor (oponent)
Cílem bakalářské práce je charakteristika společnosti, analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu, případné návrhy na doporučení.
Psychologické aspekty v marketingové komunikaci firmy McDonald's
Jeřábková, Veronika ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce se zaměřuje na využití psychologických aspektů v marketingové komunikaci firmy McDonald's, a to hlavně v reklamě, PR a podpoře prodeje, této světoznámé společnosti v ČR. Nejprve popisuje možnosti využití poznatků z psychologie v komunikačním mixu obecně, a následně jak tyto možnosti využívá firma McDonald's v praxi. Dále je v práci srovnáno využívání psychologických aspektů u McDonald's s přímými konkurenty na českém trhu (KFC, Burger King). Jelikož cílem práce je zjistit, do jaké míry se shodují záměry McDonald's v psychologickém působéní komunikací na spotřebitele s jejich skutečným vnímáním, je další část práce věnována porovnání výsledků provedeného kvantitativního výzkumu na základě dotazníku s popsanými cíly McDonald's. Z čehož jsou vyvozeny závěry a doporučení pro zlepšení.
Marketingová komunikace při zavedení nového titulu na knižní trh
Vášková, Kateřina ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Cílem diplomové práce je monitoring propagačních aktivit nakladatelství Maxdorf, které byly provedeny v souvislosti s uvedením knihy Slovník nespisovné češtiny na knižní trh. Práce se dále zabývá distribucí titulu do partnerské sítě knihkupectví na území České republiky a také činnostmi pro podporu prodeje. Výsledky propagace budou srovnány s náklady, které byly na propagaci vynaloženy a také s tržbami za prodané výtisky. V závěru práce budou popsány možné příležitosti a hrozby, které mohou ovlivnit další prodej i propagaci Slovníku nespisovné češtiny.
Programy a kampaně zaměřené na BOZP
Vacek, Josef ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent)
Diplomová práce objasňuje důvody tvorby programů a zavádění kampaní zaměřených na bezpečnost a ochranu zdraví při práci (BOZP). Na základě statistik pracovní úrazovosti, provedených výzkumů a šetření shledáváme nezbytností změnit postoje, přístupy a myšlení veřejnosti, managementu firem a zaměstnanců k otázkám BOZP. Současný stav je takový, že oblast BOZP není lidmi přijímána v pozitivním slova smyslu, ale naopak je chápána jako přítěž. A s tímto stavem nelze dosáhnout snížení počtu pracovních úrazů a případů nemocí z povolání a taktéž přirozeného vytváření kvalitní kultury práce a pracovní pohody. Práce se tedy též zabývá tím, jakými prostředky současnou situaci vyřešit. Těmito prostředky jsou z velké části osvěta a propagace BOZP. Opět je pomocí výzkumů a šetření zjišťováno, jaké konkrétní nástroje osvěty a propagace jsou pro tuto oblast nejúčinnější a to i z hlediska obsahové stránky. Součástí teorie této práce je historický pohled na vývoj bezpečnosti práce od prvních dochovaných důkazů až po poválečný vývoj v Československu. Osvěta a kampaně jichž jsou programy a kampaně součástí, vycházejí z obecných marketingových principů a přímo tvorba a zavádění kampaní je záležitostí sociálního marketingu. Proto je část teorie zaměřena na prvky marketingu použitelných při osvětě a propagaci BOZP a také přímo na marketing sociální a sociální reklamu. Jedna z kapitol rozvádí postup pro realizaci kampaní zaměřených na BOZP. Konkrétně vymezuje cílové skupiny, využitelné nástroje a prostředky, plánování, konkretizaci partnerů při kampani, principy samotné realizace a závěrem rozebírá jak kampaně hodnotit a způsoby získání zpětné vazby po kampani. Pro názornost jsou v práci charakterizovány aktuální kampaně zaměřené na oblast BOZP v České republice a to i ve spolupráci s Evropskou unií. Právě v zemích Evropské unie je BOZP na velmi vysoké úrovni a jelikož je naše země součástí tohoto společenství, je téměř povinností využít zkušeností těchto zemí a spolupracovat s nimi. Závěr teoretické části tedy rozebírá jak zmíněné země k této problematice přistupují.
Podpora exportu v Brazílii
Drda, Vojtěch ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Tato bakalářská práce je věnována analýze brazilské podpoře exportu. První kapitola je zaměřena na obchodní politiku země, kdy zachycuje vývoj obchodní bilance a komoditní a teritoriální struktury exportu. Druhá kapitola přibližuje jednotlivé proexportní programy, které v současnosti v Brazílii fungují, jejich zřizovatele a konkrétní cíle. Ve třetí kapitole pak následuje zhodnocení účinků těchto programů.
Analýza podpory prodeje farmaceutické firmy Novartis s.r.o.
Vokatá, Klára ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Práce se soustřeďuje na analýzu aktivit podpory prodeje, které jsou směřované jak na farmaceutické distributory jako důležité články na cestě léku k pacientovi, tak na zákazníky, tedy lékárny, a v neposlední řadě také na pacienty. Pozornost je věnována zejména tomu, zda jsou aktivity vhodně zvoleny, aby oslovili potřebné subjekty a byly tak efektivní. Část práce byla také věnována merchandisingu z důvodu důležitosti vzhledu prodejního místa při podpoře prodeje.
Zhodnocení propagace České republiky v cestovním ruchu za posledních 10 let
Neumannová, Eva ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Fojtáchová, Hana (oponent)
Cílem této diplomové práce je vytvořit ucelený přehled reflektující propagaci České republiky v cestovním ruchu za posledních deset let. První kapitola diplomové práce vymezuje klíčové problémy, ze kterých je nutné vycházet při zpracování tématu. Jedná se o teoretické vymezení destinace cestovního ruchu, marketingu a managementu destinace a jejich specifika, například tvorba regionálních produktů, které jsou základem pro prosazení ČR na zahraničních trzích. Následující kapitola pojednává o propagaci a image destinace, které zkoumá v měřítku České republiky. Třetí kapitola mapuje vývoj snah o propagaci ČR jako celku a také úlohu organizací, které ji řídí. Poslední část diplomové práce popisuje, zhodnocuje a porovnává jednotlivé marketingové strategie a aktivity agentury CzechTourism od dob jejích počátků až do roku 2007.
Rozdíly v propagaci v ČR a USA na trhu rychloobrátkového zboží
Janda, Jakub ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Puchýř, Milan (oponent) ; Nováček, Jan (oponent)
Práce se zabývá porovnáním přístupů k propagaci na trhu rychloobrátkového zboží na českém a americkém trhu. Toto porovnání je provedeno z teoretického i z praktického hladiska. V teoretické části je nejprve popsán propagační projekt, který obsahuje cíl, cílové skupiny, poselství, média, propagační prostředky, harmonogram a rozpočet. V praktické části je pak na základě teoretického projektu porovnána propagace produktů Kofola a Coca-Cola ve všech uvedených bodech.
Spotřebitelská soutěž firmy Pfanner
Šťastný, Ondřej ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Mencl, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá spotřebitelskými soutěžemi. V teoretické části jsou uvedeny teoretické poznatky o této tématice na jejichž základě autor v další části zpracoval návrh soutěže. V teoretické části se autor zabývá jednotlivými typy soutěží, právní úpravou a nastíňuje současné problémy v této oblasti. V praktické části autor charakterizuje trh džusů a cílovou skupinu. Hlavní část tvoří samotný návrh soutěže včetně odhadu ekonomického přínosu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 955 záznamů.   začátekpředchozí936 - 945další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.