Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 99 záznamů.  začátekpředchozí88 - 97další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Consumer protection in Insurance sector
Halecký, Lukáš ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce) ; Daňhel, Jaroslav (oponent)
Cieľom tejto diplomovej práce je zameranie sa na ochranu spotrebiteľa v poisťovníctve. Práca podáva bliţší pohľad na vývoj a prístup k ochrane spotrebiteľa po roku 1989 v súvislosti s rozvojom podmienok pre fungovanie poisťovníctva v trţnej ekonomike. Zameriava sa na skúmanie legislatívnych podmienok, dohľadu a regulácie trhu, odbornej úrovne finančných sprostredkovateľov a v neposlednom rade na finančnú gramotnosť samotného spotrebiteľa. Predmetom vlastného výskumu je hodnotenie oblasti transparentnosti poistných produktov, predovšetkým produktu investičného poistenia, kde práca poukazuje na odborné znalosti poisťovacích poradcov, poskytnuté informácie a úskalia spojené s týmto komplexným riešením. Záver je venovaný interpretácii celkového zhodnotenia získaných poznatkov.
Analýza studentských bankovních účtů pomocí metody Mystery Shopping
Maňourová, Kateřina ; Horová, Olga (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou studentských bankovních účtů na českém trhu. Hlavním cílem je vyhodnocení nejvhodnějšího studentského účtu. Nejvhodnější účet je hodnocen dle finanční výhodnosti, ale také podle kvality poskytování služeb jednotlivými bankami. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část obecně specifikuje základní pojmy nutné ke zvládnutí dané problematiky, je zaměřena na ochranu spotřebitele v bankovnictví a definuje marketingový výzkum. Praktická část obsahuje realizaci výzkumu na pobočkách bank pomocí metody Mystery Shopping, výsledky výzkumu a doporučení. Výstupem výzkumu je přehled studentských účtů a jejich komparace pomocí modelových příkladů.
Mystery shopping
Vašíčková, Denisa ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Žilková, Alena (oponent)
Cílem práce je podat přehled o možnostech využití metody marketingového výzkumu Mystery shopping při testování kvality služeb poskytovaných zákazníkům. Výstupy výzkumu mají za úkol poskytnout firmě informace o slabých a silných stránkách jejího organizačního procesu při styku se zákazníkem. Na základě těchto zjištění má firma možnost přijmout taková opatření, které povedou ke zkvalitnění jejích služeb.
Mystery shopping a jeho využití ve farmacii
Klusáčková, Jana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Šojdel, Václav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá výzkumnou technikou zvanou mystery shopping. Jejím cílem je představení této metody, její aplikace v praxi, interpretace jejích výsledků a následné navržení doporučení. V práci je vymezen marketingový výzkum a hlavní části průběhu výzkumu. Je zde vysvětlen pojem mystery shopper, mystery story a jsou rozebrány fáze tajného nákupu. Praktická část je realizována prostřednictvím mystery shoppingu ve 42 lékárnách po celé Praze. Studie monitoruje čtyři největší řetězcové lékárny Pharmaland, Dr. Max, Lloyds a Schlecker a zaměřuje se na jejich přístup k potenciálním zákazníkům a hodnocení kvality prodeje. Na základě vyhodnocení výsledků jsou navrženy doporučení pro lékárny. Závěrem jsou shrnuty významné poznatky.
Marketingový výzkum při realizaci nákupního centra Černý Pelikán
PETERKOVÁ, Pavla
Diplomová práce {\clqq}Marketingový výzkum při realizaci nákupního centra Černý pelikán`` se zabývá problematikou využití marketingového výzkumu v přípravné i provozní fázi projektu obchodní vnitroměstské pasáže Černý pelikán v centru Českých Budějovic, který má být dokončen v roce 2011. Na teoretickou část, která se zabývá problematikou marketingového výzkumu navazuje analýza marketingového výzkumu při přípravě uvedeného projektu. Je zde kladen důraz zejména na metodiku realizovaných studií a na shrnutí významu marketingového výzkumu u tohoto projektu. Další část diplomové práce se zabývá významem marketingového výzkumu po uvedení obchodní galerie Černý pelikán do provozu. Jsou zde navrženy konkrétní výzkumné studie, které by měly být realizovány a také organizační zajištění aktivit marketingového výzkumu.
Mystery shopping v oblasti hypotečních úvěrů
Seifert, Aleš ; Půlpánová, Stanislava (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou mystery shoppingu, tedy výzkumem kvality služeb. Mystery shopping představuje nástroj, který je využíván ke shromažďování konkrétních informací o produktech a službách v různých odvětvích, v případě této práce v oblasti hypotečních úvěrů. Hypoteční poradce je prvním a de facto jediným kontaktem, který klient s bankovní institucí má. Je to proto on, kdo na klienta od začátku do konce působí a ovlivňuje tak zákazníkovo rozhodnutí v kladeném či záporném slova smyslu. Cílem každé banky je získávat nové klienty, proto by měl mít hypoteční poradce profesionální vystupování, měl by se umět zdvořile chovat a jednat tak, aby v potenciálních klientech vzbudil zájem o nabízený bankovní produkt. Profil hypotečního poradce a problematika vedení obchodního jednání obecně, jsou témata, kterými se zabývají první a druhá kapitola této práce. Druhá část této práce je potom zaměřena na mystery shopping v praktické rovině. Její součástí je výzkum, prováděný na vybrané skupině bankovních institucí, jeho vyhodnocení a doporučení. Prostřednictvím výzkumu nazvaného mystery shopping tedy zadavatelé získávají zpětnou vazbu ohledně fungování dané instituce. Získané zkušenosti (pozitivní i negativní) potom mohou sloužit pro zlepšování vztahu s klienty.
Finanční plánování na přepážkách bank
Sameš, Petr ; Zámečník, Petr (vedoucí práce) ; Smrčka, Luboš (oponent)
Cílem této bakalářské práce je prostřednictvím fiktivního nákupu ("Mystery shoppingu") posoudit kvalitu finančního poradenství, které komerční banky poskytují bezplatně na přepážkách svých poboček. K vlastnímu průzkumu bylo nutné vytvořit fiktivního klienta s konkrétní finanční situací a budoucími cíly. Výstupem pro klienta by měl být osobní finanční plán řešící komplexně jeho finanční situaci. Jednotlivé finanční plány jsou hodnoceny podle předem stanovených parametrů kvality. Součástí práce je také porovnání sestavených finančních plánů s tím, co banky veřejně prezentují.
Analýza vybraných nástrojů marketingového mixu ČPP
Křížová, Zuzana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Voráček, Jiří (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na aplikaci marketingu v pojišťovnictví. Tato bakalářská práce je dělena na dvě části -- teoretickou a praktickou část. První část charakterizuje teoretické poznatky z oblasti marketingu a z oblasti pojišťovnictví. V druhé části jsou tyto poznatky využity při zhodnocení aplikace nástrojů marketingového mixu v ČPP.
Analýza marketingové komunikace mobilních operátorů na českém trhu
Šojdel, Václav ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tyl, Ondřej (oponent)
Práce se zabývá marketingovou komunikací mobilních operátorů na českém trhu. Marketingová komunikace je analyzována za pomoci výzkumných metod competitive intelligence a mystery shopping. Dílčím cílem práce je představení konkrétního competitive intellingence nástroje pro kontinuální monitoring marketingové komunikace. Hlavním cílem práce je pak zpracování konkurenčních analýz v jednotlivých oblastech komunikačního mixu. V rámci reklamy je cílem zmapování mediálních výdajů operátorů na ATL komunikaci a v oblasti direct marketingu jsou analyzovány a vyhodnocovány member gets member aktivity operátorů. V rámci podpory prodeje je cílem porovnání věrnostní komunikace sledovaných subjektů a u oblasti public relations si práce všímá CSR aktivit operátorů s důrazem na jejich nadační politiku. Osobní prodej mobilních operátorů je vyhodnocen pomocí mystery shoppingu.
Marketingový mix posilovny Sport Centrum Budokan
Růžová, Monika ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Šádek, Milan (oponent)
Cílem práce je popsat a analyzovat marketingový mix a marketingové aktivity posilovny SPORT CENTRUM BUDOKAN s důrazem na zvýšení atraktivnosti a konkurenceschopnosti, identifikovat případné nedostatky a formulovat soubor doporučení pro majitele posilovny, tj. navrhnout ucelenou marketingovou strategii. Na základě vlastní marketingové analýzy (situační analýza, analýza SWOT, mystery shopping, dotazování, pozorování a benchmarking) jsem navrhla marketingovou strategii, díky které bude dosaženo stanoveného cíle.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 99 záznamů.   začátekpředchozí88 - 97další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.