Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 96 záznamů.  začátekpředchozí87 - 96  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Přitažlivost
Kojetská, Monika ; Trnková, Barbora (oponent) ; Kohoutková, Karolína (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se zabývám tématem přitažlivosti, se kterou pracuji ve více rovinách. Zaměřuji se na podstatu materiálu a jeho výpovědní hodnotu. Důraz kladu na smysl použití specifických materiálů za využití kategorií povrch, povrchnost, fashion, luxus, kýč, líbivost, přitažlivost, předmět a touha. Pracuji s přitažlivostí fyzikální, vizuální, ale i smyslovou.
Na hranu Reálna!
Forman, Dominik ; Klyuykov, Alexey (oponent) ; Artamonov, Vasil (vedoucí práce)
Cyklus několika obrazů vytvořených klasickými postupy inspirovaný tématem Reálna.
Cesta, důvod pro obraz
Cílková, Kristýna ; Jiřele, Miroslav (oponent) ; Mikyta, Svätopluk (vedoucí práce)
Má diplomová práce je založená na osobní zkušenosti z mého ročního pobytu na Západní Sumatře. Cesta, byla důvodem vzniku mých obrazů a jejich náplní, i když na první pohled není tak zřetelná. Má práce není cestopis. Věnuji se tomu, čemu již dlouhá léta – ženám, dekoru a „něčemu“ co se skrývá za obrazem – duši a atmosféře. Název mé práce je Cesta, důvod pro obraz. Tématem je Indonéská tradice – lidová versus současná. Má práce se odehrává ve dvou rovinách – Missky a Nevěsty nebo lépe Svatba a soutěž krásy. V obou řeším slavnostní situaci a její dress code – oděv, dekor, šperk.
Obraz
Šťáva, Martin ; Mainer, Martin (oponent) ; Rathouský, Luděk (vedoucí práce)
Moje diplomová práce je cyklus pěti obrazu ve formátu 3x 180cm x 170cm, 190cm x 180cm, 200cm x 170cm akryl na plátno. Zabývám se něčím jako osobní vizuální pamětí. Abstraktní obrazy složené z jednoduchých barevných ploch, u kterých rezignuji na budování prostoru, nebo složitých kompozic chápu jako svého druhu krajiny. Mluvím-li o krajině, samozřejmě nemám na mysli ekologické uskupení přírodních a kulturních prvků, jež vytváří scenérie, které vidíme všude okolo sebe a jež jsou častým námětem mnoha uměleckých prací, napříč rozličnými médi i dnes. Krajinu obrazu chápu ve svém pojetí jako projekci vizuálního prostoru, který ač v podstatě tvořený nekonkrétními prvky, se odkazuje na umělce a umělecké směry dnes již dávno minulé.
Detekce pohybu v obraze
Zítka, Michal ; Richter, Miloslav (oponent) ; Horák, Karel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na detekci pohybu v obraze. Práce shrnuje základní metody pro detekci pohybu v obraze a metodu segmentace pomocí aktivních kontur. V praktické části je zaměřena na detekci pohybu osob ze snímků kamery.
Stabilizace sekvence snímků bez snížení jejich rozlišení
Otruba, Vítězslav ; Říha, Kamil (oponent) ; Číka, Petr (vedoucí práce)
Třes, který ovlivňuje video kameru během pořizování záznamu, snižuje úroveň diváckého komfortu. Tato práce obsahuje návrh metody pro stabilizaci uložené sekvence snímků a vyplnění vzniklých prázdných míst ve snímcích. Rozlišení obrazu tak zůstává beze změny.
Vodoznačení digitálních dat
Kupka, Jan ; Přinosil, Jiří (oponent) ; Číka, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je realizovat dvě metody vodoznační digitálních dat v programu Matlab. Vzhledem k značnému množství různých metod, jenž je nemožné všechny komplexně obsáhnou, je tato práce zaměřena na vodoznační ve frekvenční oblasti. Metody vkládání vodoznaku do frekvenční oblasti využívají určitých druhů transformací a následné modifikace vzniklých transformačních koeficientů. Tato práce se zaměřuje na metody založené na diskrétní vlnkové transformaci. V dnešní době nejhojněji používanou transformaci, jenž dosahuje nejlepších výsledků. Cílem každé metody je zabezpečit obrázek vodoznakem tak, aby nezávislý pozorovatel nepoznal, že vizuální kvalita obrázku byla pozměněna. Na druhou stranu vodoznačený obrázek musí být co nejodolnější vůči možným útokům. Pod pojmem útoky rozumíme náhodné, nebo cílené pokusy o znemožnění extrahování vodoznaku na straně příjemce. Odolnost vůči útokům bude testována pomocí programu Checkmark.
"Bez názvu"
Cáb, Martin ; Hodboď, Tomáš (oponent) ; Stratil, Václav (vedoucí práce)
Ve své závěrečné bakalářské práci zpracovávám portrét Ježíše Krista. Vzhledem k historickému vývoji křesťanské ikonografie se jedná o abstraktní pojetí, ve kterém je Kristus znázorněn pouze jednoduchými konkrétními prvky, které jsou signifikantní pro jeho osobnost jak v rovině obecné, tak především v mé osobní.
Pocit opuštěnosti a sebeodcizení jako důsledek poruchy primárního vztahu. Pohádka o železných kamnech v arteterapii.
MARKOVÁ, Vladislava
Bakalářská práce se zabývá narcismem, který vzniká v raném dětství jako důsledek emočního strádání dítěte ve vztahu s matkou nebo jinou pečující osobou. Cílem práce je poskytnout náhled na problematiku nevydařeného primárního vztahu zejména prostřednictvím termínů opuštěnost a sebeodcizení. Práce uvádí některá specifika terapeutického zacházení s ranou poruchou a zaměřuje se na využití pohádkového příběhu v arteterapii. V práci jsou zařazeny obrázky ze tří typů artetera-peutického terénu.
Využití jazyka umění v náboženské výchově
KUNZOVÁ, Eva
Diplomová práce se zabývá významem umění pro celistvý rozvoj jedince. Symbolem jako jedním z nejvýznamnějších výrazových prostředků umění. Projevem symbolu v Bibli, v obrazovém umění a jeho rolí v procesu individuace. Zahrnuje charakteristiku adolescenčního věku s ohledem na schopnost porozumět symbolům. Teorii symbolové didaktiky. Osvětlení a význam pojmu {\clqq}druhá naivita`` a scénář jedné vyučovací jednotky jako praktickou ukázku práce se symboly v interpretaci obrazu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 96 záznamů.   začátekpředchozí87 - 96  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.