| |
|
Cesta, důvod pro obraz
Cílková, Kristýna ; Jiřele, Miroslav (oponent) ; Mikyta, Svätopluk (vedoucí práce)
Má diplomová práce je založená na osobní zkušenosti z mého ročního pobytu na Západní Sumatře. Cesta, byla důvodem vzniku mých obrazů a jejich náplní, i když na první pohled není tak zřetelná. Má práce není cestopis. Věnuji se tomu, čemu již dlouhá léta – ženám, dekoru a „něčemu“ co se skrývá za obrazem – duši a atmosféře. Název mé práce je Cesta, důvod pro obraz. Tématem je Indonéská tradice – lidová versus současná. Má práce se odehrává ve dvou rovinách – Missky a Nevěsty nebo lépe Svatba a soutěž krásy. V obou řeším slavnostní situaci a její dress code – oděv, dekor, šperk.
|
|
Cesta, důvod pro obraz
Cílková, Kristýna ; Jiřele, Miroslav (oponent) ; Mikyta, Svätopluk (vedoucí práce)
Má diplomová práce je založená na osobní zkušenosti z mého ročního pobytu na Západní Sumatře. Cesta, byla důvodem vzniku mých obrazů a jejich náplní, i když na první pohled není tak zřetelná. Má práce není cestopis. Věnuji se tomu, čemu již dlouhá léta – ženám, dekoru a „něčemu“ co se skrývá za obrazem – duši a atmosféře. Název mé práce je Cesta, důvod pro obraz. Tématem je Indonéská tradice – lidová versus současná. Má práce se odehrává ve dvou rovinách – Missky a Nevěsty nebo lépe Svatba a soutěž krásy. V obou řeším slavnostní situaci a její dress code – oděv, dekor, šperk.
|
| |