Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,208 záznamů.  začátekpředchozí820 - 829dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Šromová, Kateřina ; Herzánová, Radmila (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků společnosti Contours. Pomocí dotazníkového šetření budou získány údaje o současném stavu spokojenosti a loajality. Výsledkem práce budou navrhnutá řešení a doporučení, která povedou ke zvýšení úrovně spokojenosti.
Spokojenost zákazníků se službami mobilních operátorů
Vaculčíková, Markéta ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků firem O2, Vodafone a T-Mobile. Práce vychází z teoretických poznatků týkajících se zákazníka, metod měření jeho spokojenosti a marketingového výzkumu, který představuje stěžejní část této práce. V praktické části jsou firmy nejdříve popsány a analyzovány, dále jsou v práci vyhodnoceny a zpracovány výsledky průzkumu spokojenosti zákazníků na základě dotazníkového šetření. V závěru jsou pak navržena opatření na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků daných společností.
Hodnocení spokojenosti zákazníků
Horňáková, Martina ; Kučerovský, Radek (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na hodnocení spokojenosti zákazníků Pekárny Crocus, s. r. o. Pomocí dotazníku, který byl předložen respondentům, a jeho analýzy byla zjištěna současná spokojenost zákazníků. Práce obsahuje také návrhy a doporučení, které mohou vést ke zvýšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků.
Monitorování zájmu žáků 2. stupně o sport a pohybové aktivity na Svratecku
Pechová, Helena ; Novák, Jan (oponent) ; Blahutková, Marie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce na téma „Monitorování zájmu žáků 2. stupně o sport a pohybové aktivity na Svratecku“ obsahuje v teoretické části vysvětlení pojmů monitorování, pohybová aktivita či přístroj krokoměr, a detailně popisuje analyzovanou lokaci Svratecka. Provedený výzkum zahrnuje 20 školáků pocházejících ze Svratky a Herálce, z nichž každý na týden obdržel zapůjčený krokoměr sloužící k vyhodnocení jejich pohybové aktivity. Pro zajištění dostatečného množství dat o pohybové aktivitě žáků byly využity také osobnostní ankety. Výstup práce spočívá v doporučení ke zkvalitnění či rozšíření tělesné výchovy ZŠ či případném návrhu sportovních kroužků s pohybovou činností, které se nenachází v blízkém okolí, a v posouzení pohybové aktivity respondentů. Jedním z vedlejších výstupů práce je také zjišťování civilizačních chorob u vybraného souboru žáků.
Návrh zlepšení marketingové strategie podniku
Bartejs, Lubomír ; Hurta, Jakub (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem zlepšení marketingové strategie podniku. Práce obsahuje analýzy vnitřního i vnějšího prostředí společnosti společně s dotazníkovým šetřením koncových zákazníku. Na základě analýz a průzkumu je vypracován návrh zlepšení stávající marketingové strategie.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Justová, Andrea ; Řezáčová, Markéta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti a loajality členů vybraného fitness klubu ZONE4YOU, s. r. o. Analýza je provedena prostřednictvím dotazníku, který zahrnuje i metriku Net Promoter Score (NPS) jako nástroj dotazování. Výsledkem práce je zjištění reálné spokojenosti a věrnosti členů. Dále pak obsahuje návrhy, které mohou vést ke zvýšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků a ochotě fitness klub doporučovat ostatním.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Gelnarová, Monika ; Gil, Marek (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současné úrovně spokojenosti zákazníků s výrobky a službami, protože spokojení zákazníci jsou jedním z nejdůležitějších faktorů ovlivňujících úspěšnost společnosti. Analýza spokojenosti zákazníků je provedena ve společnosti KOVONA SYSTEM a.s. na základě dotazníku, který vyplní odběratelé. Výsledkem práce jsou také návrhy pro zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Havlenová, Jana ; Ing.Stanislav Novotný (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků. Cílem bakalářské práce je analyzovat úroveň spokojenosti zákazníků společnosti Plastia s.r.o. a zjistit úroveň využití dat o spokojenosti zákazníků v procesním řízení vývoje.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Stuchlíková, Klára ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků květinářství Violka v Kobeřicích. Cílem mé práce je zjistit spokojenost stávajících zákazníků za pomocí dotazníku a na základě zjištěných údajů navrhnout opatření k zlepšení úrovně spokojenosti.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pro Cukrárnu Piccolo
Sedláková, Jitka ; Bárta, Martin (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na okruh problémů, které se týkají marketingového výzkumu spokojenosti zákazníků. Teoretická část je věnována marketingu a marketingovému výzkumu. V další části je analyzován současný stav Cukrárny Piccolo. Bakalářská práce se rovněž zabývá provedením a vyhodnocením marketingového výzkumu. Práce obsahuje návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,208 záznamů.   začátekpředchozí820 - 829dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.