Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 812 záznamů.  začátekpředchozí781 - 790dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Podnikatelský plán Next generation baru Insomnia
Skácel, Martin ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Srpová, Jitka (oponent)
Práce je zaměřena na poskytnutí srozumitelného a čtivého návodu k sestavení podnikatelského plánu nově vznikající společnosti. Teoretická část shrnuje obecné poznatky z dané oblasti. V praktické části je zpracován kompletní podnikatelský plán společnosti, jejímž cílem je v Čechách vytvořit a usadit se na zcela novém trhu, který bude charakteristický využitím nejnovějších zobrazovacích a ovládacích technologií v oblasti nočních zábavních podniků a barů.
Podnikatelský plán
Danihelová, Miluše Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Remerová, Jana (oponent)
Obsahem práce je nastínění problematiky zakládání penzionu v regionu Vysočina. Při plánování lokality podnikání je použita strategická analýza - Porterův model pěti sil. V rámci zakladatelského rozpočtu jsou vypočítány veškeré náklady na vybudování penzionu.
Podnikatelský plán společnosti BESICO Services, s. r. o.
Exnerová, Petra ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Cílem diplomové práce je popsat důležitost podnikatelského plánu a jeho strukturu a zároveň aplikovat tvorbu podnikatelského plánu na existující společnost. Teoretická část popisuje důležitost podnikatelského plánu, proces přípravy, zásady zpracování, jeho strukturu a doporučení jak ho prezentovat před investorem. V praktické části je na základě poznatků z teoretické části sestaven podnikatelský plán existující společnosti BESICO Services, s. r. o. a zhodnocena celková situace této společnosti.
Podnikatelský plán digitální reklamní agentury
Bach, Ondřej ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Jenerálová, Ivana (oponent)
Cílem této práce je zpracování podnikatelského plánu digitální reklamní agentury. Pod pojmem ?digitální? se rozumí agentura, která poskytuje marketingové a reklamní služby v oblasti digitálních médií, především v oblasti internetu a mobilních telefonů. Zároveň se práce věnuje charakteristice vybraných digitálních médií v České republice se zaměřením na možnosti propagace výrobků a služeb v těchto médiích. Struktura práce reflektuje její cíl. Úvodní kapitola představuje manažerské shrnutí podnikatelského plánu, ve kterém jsou stručně uvedeny hlavní fakta a teze následujících kapitol. Po této kapitole následuje charakteristika firmy a její strategie. Další kapitola se podrobněji věnuje digitálním médiím jako nástroji internetového a mobilního marketingu. Následují kapitoly o poskytovaných službách, analýze trhu, marketingu, personalistice a finančním plánu. Závěr podnikatelského plánu tvoří jeho zhodnocení ve formě SWOT analýzy.
Ocenění společnosti Metrostav a.s.
Kuhnová, Klára ; Scholleová, Hana (vedoucí práce) ; Smrčka, Luboš (oponent)
Oceňování podniku se zabývá podnikem jako předmětem směny mezi kupujícím a prodávajícím. Výsledkem je pak hodnota podniku jako celku.
Podnikatelský plán
Fučíková, Lucie Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Vítků, Jaroslav (oponent)
Cílem diplomové práce je ukázat postup při sestavování podnikatelského plánu firmy ELPE,s.r.o. Jejím podnikatelským plánem je výměna účetního programu v celé firmě za účelem vybudování elektronického obchodu. Na podnikatelský plán se firma pokusí získat dotaci ze strukturálního fondu Evropské unie.
Komunikační plán zavedení bio-potravin vybraného řetězce v ČR
Reilová, Renata ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Diplomová práce ?Komunikační plán zavedení biopotravin vybraného řetězce v ČR? se zabývá analýzou kampaně Tesco Organic, která probíhala v říjnu 2007 při zavedení biopotravin v obchodním řetězci Tesco. Cílem práce je kromě posouzení dosahu kampaně Tesco Organic také analýza nákupních zvyklostí českých spotřebitelů biopotravin. Na základě výzkumu je sestaven demografický profil spotřebitele biopotravin, který je potom konfrontován s cílovou skupinou kampaně Tesco Organic.
Strategická analýza podmínek založení a fungování lékárny v ČR
Janečková, Ivana Bc. ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Havlínová, Zora (oponent)
Diplomová práce seznamuje čtenáře s prostředím farmaceutického trhu, s legislativními nařízeními pro činnost lékárny, její podoby, prostor, personálního obsazení a vybavení. V dalších částech je provedena strateická analýza konkrétní lékárny v Ivančicích, na základě těchto konkrétních poznatků je možné sestavit i podnikatelský plán, který je součástí poslední části práce, a to projektu na založení nového podnikatelského subjektu.
Zhodnocení personálních činností ve vybrané firmě
Hladká, Petra Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Vinšová, Tereza (oponent)
Lidé jsou dnes v organizacích považováni za největší bohatství, hrají důležitou roli v plánování a dosahování strategických cílů podniku a udávají směr ostatním zdrojům. Náplní personálního útvaru je řízení lidského faktoru ve firmě a jeho ovlivňování žádoucím směrem. Mezi základní oblasti personalistiky patří: vytváření a analýza pracovních míst, plánování pracovníků, získávání, výběr, přijímání a rozmisťování pracovníků, hodnocení pracovníků, vzdělávání a rozvoj pracovníků, odměňování, pracovní vztahy, péče o pracovníky a personální informační systém.
Uplatnění marketingového řízení v podniku DH Dekor, s. r. o.
Radilová, Lucie Bc. ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Fiala, René (oponent)
Práce hodnotí uplatnění marketingového řízení v podniku DH Dekor, s. r. o. Nejprve jsou vymezeny teoretické poznatky z různé odborné literatury. Dále práce obsahuje charakteristiku podniku. Poté je popsáno uplatnění marketingového řízení a nástrojů marketingového mixu v podniku. Na závěr je uvedeno hodnocení marketingového řízení, marketingového mixu a opatření vedoucí ke zlepšení situace podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 812 záznamů.   začátekpředchozí781 - 790dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.