Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 730 záznamů.  začátekpředchozí714 - 723další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán chytrý dům
Lakva, Rostislav ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Kuchařová, Marcela (oponent)
Teoreticko-metodologická část: podnikatelský plán a jeho struktura. Aplikační část: podnikatelský plán Chytrého bydlení
Podnikatelský plán KOVO Děčín spol. s r. o.
Benešová, Helena ; Eisler, Jan (vedoucí práce) ; Bureš, Ladislav (oponent)
Teoretická část diplomové práce je zaměřena na problematiku malých a středních podniků a možnosti jejich podpory ze strany státu. Dále jsou vysvětleny jednotlivé části podnikatelského plánu a jeho funkce. Cílem diplomové práce bylo sestavení funkčního strategického podnikatelského plánu pro potřeby managementu firmy KOVO Děčín, spol. s r.o. Byli identifikovány silné a slabé stránky, zhodnocena stávající situace a navrženy další opatření.
Strategická analýza International School of Business and Management
Vokál, Pavel ; Spálenka, Daniel (vedoucí práce) ; Nový, Ivan (oponent)
Obsahem práce je strategická analýza nově vnikající soukromé manažerské školy při VŠE. Pro hodnocení vnějšího prostředí je použita PEST analýza a Porterův model pěti konkurenčních sil. Zvláštní důraz je kladen na zmapování manažerských škol působících v Česku. Pro interní rozbor je použita Analýza podnikových zdrojů.Výstupy z jednotlivých analýz jsou použity k sestavení SWOT analýzy. SWOT analýza slouží jako základ k zformulování strategických doporučení pro ISBM.
Strategická analýza firmy DATEKO, v.o.s.
Kudrnová, Lada ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Nacházel, Petr (oponent)
V současné době, kdy počítače vládnou světu, je znalost práce s nimi nezbytnou podmínkou. Firma DATEKO, v.o.s., zabývající se počítačovým vzděláváním, se potýká v této oblasti s obrovským nezájmem lidí zvyšovat svou kvalifikaci a naráží také na rychlý vývoj informačních technologií. Smyslem diplomové práce bylo pomocí externí a interní strategické analýzy určit, které ze zkoumaných faktorů vnitřního a vnějšího okolí představují pro podnik DATEKO, v.o.s. příležitost nebo hrozbu a které tvoří silnou či naopak slabou stránku organizace a na jejich základě formulovat doporučení vedoucí ke zlepšení poskytování služeb v oblasti počítačového vzdělávání.
Příležitosti firmy Sepia na holandském trhu
Krtoušová, Zuzana ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Teoretická část práce se zabývá strategickou analýzou vnějšího okolí firmy i firmy samotné s ohledem na možnou zahraniční expanzi. Druhý oddíl této části se věnuje formám vstupů na zahraniční trhy. Praktická část je věnovaná belgické firmě Sepia, která poskytuje kompletní služby spojené řízením propagačních materiálů a pořádáním reklamních akcí. Společnost uvažuje o vstupu na holandský trh. Cílem práce je zhodnotit situaci firmy a její příležitosti na holandském trhu, a doporučit eventuální formu vstupu na tento trh.
Strategie podniku Tiskárna Brouček
Vovsová, Tereza ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Pichlová, Jana (oponent)
Práce stanovuje možností strategického rozvoje konkrétního polygrafického podniku. Vytváří určitého průvodce po možnostech budoucího rozvoje tiskárny. Využívá metody stategického řízení a rozhodování, např. interní a externí analýzu, SWOT, VRIO, párové srovnávání.
Analýza a strategie firmy AGROSPED, spol. s r. o. na domácím a zahraničním trhu
Marešová, Lucie ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Abrhám, Josef (oponent)
Společnost AGROSPED, spol. s r. o. podniká v oboru nákladní silniční dopravy, vnitrostátní i mezinárodní (zejména SRN). Byla provedena analýza firmy pomocí analýzy SWOT, finanční analýzy, personální analýzy, PEST analýzy českého a německého trhu a analýzy konkurence. Na základě výsledků analýz byla vytvořena strategie firmy. S ohledem na požadavky majitele byly vytvořeny nabídky v českém a německém jazyce, logo firmy v elektronické podobě a webové stránky společnosti. Firma byla zanesena do databází firem na serverech Seznam, Atlas a Centrum. V rámci strategie čerpání dotací a řízení lidských zdrojů byly naznačeny možné způsoby řešení.
Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku Windoor CZ s.r.o.
Šímová, Radka ; Ezrová, Hana (vedoucí práce)
Práce hodnotí postavení podniku na trhu, ve SWOT analýze zjišťuje silné a slabé strínky podniku a jeho příležitosti a hrozby. Dále podává přehled o jednotlivých nástrojích marketingového mixu a navrhuje opatření ke zlepšení jejich využívání.
Socioekonomický rozvoj Libereckého kraje
Hronek, Lukáš ; Wokoun, René (vedoucí práce) ; Kouřilová, Jana (oponent)
This thesis deals with the socio-economic development of the Liberec Region. In itself, the socio-economic progression is a very complex issue richly structured organizationally as well as institutionally. Matters regarding the realization of the socio-economic program were even more complicated by the completion of the second phase of the transformation of the public administration. The search for an optimal methodology for creating the strategic documentation together with tools for the realization of regional development plans is far from over. While the negotiation and approval of the strategic documentation is a complicated process, the realization of those plans is what causes most of the difficulties. In my opinion, the local Council of the Liberec Region has so far not been able to create adequate organizational and personnel capacity for the realization and the monitoring of the realization process of the existing documentation. The use of the EU funds for the realization of the plans as well as the cohesion policy of the Liberec region, just like the rest of the Czech Republic, in my opinion, is insufficient.
Strategická analýza společnosti FABORY ? CZ, s. r. o.
Vojáčková, Alena Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem práce je představit metody a nástroje používané při provádění strategické analýzy podnikatelského subjektu a tyto nástroje dále aplikovat na společnost FABORY ? CZ, s. r. o. V textu se objeví informace o následujících oblastech: analýza makrookolí společnosti (PEST a 4C analýza), analýza odvětví, analýza konkurenčního prostředí (Porterův model pěti sil), interní analýza firmy, SWOT analýza a další metody. V závěru textu jsou prezentovány konkrétní návrhy, které by měly zkoumané společnosti zajistit další růst a rozvoj.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 730 záznamů.   začátekpředchozí714 - 723další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.