Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 709 záznamů.  začátekpředchozí685 - 694dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Electronic business in Slovakia
Zelenayová, Petra ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Cílem bakalářské práce bylo vymezení a analýza pojmu elektronický obchod konkrétněji jednu z jeho složek tzv. e-shop a následná aplikace na vybranou firmu. Práce je rozdělena do troch kapitol. Teoretická část je tvořena dvěma sekcemi. První kapitola charakterizuje pojem internet a s ním spojený činnosti, jako i analyzuje jeho vývoj, klady a zápory. Elektronický obchod je tématem druhý kapitoly. Pojem je vymezený všeobecně a následně jsou rozpracovány i jeho jednotlivé formy. Zahrnuje pozitiva jako i určité negativa, které sebou obchodování na internetu přináší. Praktická část bakalářské práce pojednává všeobecně o e-shope a je rozšířená o konkrétní příklad. V závěre je sumarizace zjištěných poznatků a možné doporučení pro firmy, které uvažují o internetovém prodeji.
Project Management v E-business projektech
Houžvička, Jakub ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Derfler, Václav (oponent)
Bakalářská práce navrhuje komplexní postup řízení e-business projektů. Celý tento proces, neboli životní cyklus projektu, začíná postupným rozšiřováním návrhu projektu (správném stanovení cílů, termínů, rozpočtu a výběru zdrojů). Poté se k tomu přidávají jednotlivé analýzy (trhu, databáze, procesů a architektury aplikace). Dále následuje procesní plán (výčtu úkolů a jejich delegace) a projektová implementace (popisuje vypracování na sebe navazující prácích a výběrem jejich řešitelů), na kterou úzce navazuje fáze testování (uživatelské, bezpečnostní a výkonové). Posledními fázemi jsou uzavírání a předávání projektu. Druhá část práce obsahuje seznam vybraných nástrojů, které umožňují efektivní řízení projektů. Tyto nástroje jsou rozděleny na dvě části komerční a nekomerční. U vybraných nástrojů jsou popsány postupy a metodiky pro jejich používání.
Analýza logistických procesů v prostředí elektronického obchodu ve firmě Mechanik s.r.o.
Slepička, Jiří ; Novotný, Michal (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu společnosti Mechanik s.r.o. a jejích logistických procesů, probíhajících v prostředí elektronického obchodu. Dále budou zhodnoceny logistické procesy, které jsou spjaty s koloběhem zboží a navrhnu vhodné změny, jenž povedou k celkovému zefektivnění logistického řetězce.
Cosmetic distribution of company Natura House in Czech republic
Nováková, Ivana ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Práce se zaobírá jedním ze způsobů distribuce kosmetických přípravků v České republice. Rozebírá působení a zázemí mateřské společnosti v Itálii i konkrétní marketingovou strategii nově vzniklé společnosti v České republice. Blíž se zaobírá konkrétním způsobem distribuce v Česku a podává náčrt plánů do budoucna.
Zvýšení konkurenceschopnosti internetového obchodu využitím internetové reklamy
Vaněček, Jakub ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kvapil, Petr (oponent)
Předmětem zájmu diplomové práce je zkoumání vlivu internetové reklamy a použitelnosti webových stránek na konkurenceschopnost internetového obchodu. Cílem práce je úspěšná aplikace teoretických znalostí na praktickém příkladě internetového obchodu Lahůdkářství Jan Paukert. Tato aplikace by se měla projevit zvýšením návštěvnosti a dosažením vyšších prodejů. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. První část je zaměřena na teoretické znalosti z oblasti použitelnosti a internetové reklamy, druhá se věnuje jejich aplikaci na internetovém obchodě.
Srovnání webů vybraných e-shopů
Freiberg, Michal ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Šubrta, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vytvořením ucelené metodiky pro srovnání webových prezentací internetových obchodů. Metodika obsahuje všechna důležitá kritéria pro potřeby analýzy. Dále jsou v práci pomocí této metodiky zhodnoceny tři vybrané internetové obchody a vyhodnoceny výsledky provedené analýzy.
Založení a provoz e-shopu v oblasti železářství
Kadlec, Martin ; Rydzi, Daniel (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je přiblížit čtenářům možný způsob řešení založení a provozu internetového obchodu. V první části práce jsou představeny postupy, které je potřeba učinit před samotnou technickou realizací e-shopu. Jedná se především o ekonomickou analýzu, kde je poukázáno na základní otázky, které si je třeba zodpověděť před samotnou realizací internetového obchodu. Jde především o otázky týkající se charakteristiky produktu, dodavatelů, zákazníků, konkurence a SWOT analýzu. Dále je třeba zodpovědět otázky týkající se právního prostředí a prozkoumat trh, který v dnešní době nabízí mnoho technických řešení pro založení internetového obchodu. V druhé části se práce zaměřuje na praktické založení internetového obchodu. Jedná se zvláště o základní grafickou úpravu a naplnění internetového obchodu daty na zvoleném systému FastCentrik. Práce je zaměřena na konkrétní příklad internetového obchodu e-zelezarstvi.cz
Návrh a realizace webové aplikace pro podporu internetového obchodování
David, Petr ; Nekvasil, Marek (vedoucí práce) ; Chudán, David (oponent)
Cílem práce je analyzovat, navrhnout a implementovat webovou aplikaci, která uživatelům i provozovatelům nabídne základní funkce umožňující provozování internetového obchodu. Práce bude zachycovat postupný vznik aplikace od prvních návrhů až po konečnou implementaci. Aplikace bude využívat rozhraní klasických webových prohlížečů, implementována bude v jazycích HTML, CSS, PHP, JavaScript a SQL. Jedním ze základních prvků celé aplikace bude bezesporu databáze. Její správná projekce bude nezbytná pro správné fungování celého programu a při návrhu na ni bude kladen veliký důraz. Přínosem práce bude jednak plně funkční aplikace, kterou budou moci drobní obchodníci po drobných úpravách (zejména přizpůsobení vzhledu a customizace) použít pro svoji podnikatelskou činnost, a jednak přímý důkaz toho, že tvorba podobných aplikací nemusí být pouze předmětem činnosti specializovaného týmu odborníků, ale že slušného výsledku může dosáhnout i dobře kvalifikovaný jedinec. Práce bude mít celkem šest kapitol. Analýza současného stavu se zaměří na trendy současných internetových obchodů, zjistí jejich funkce a poskytované služby. Z analýzy vzniknou požadavky na systém, které vymezí hlavní funkcionalitu aplikace. Globální analýza a návrh bude mít za cíl definovat jednotlivé entity a vztahy a z nich pak konstruovat návrh logické datové struktury. Detailní analýza a návrh určí entitám atributy, převede logický návrh na konceptuální, respektive fyzický model datové základny a determinuje referenční integritu databáze. V implementační části vznikne samotná aplikace, zmínka bude i o optimalizaci pro vyhledavače a bezpečnosti. V poslední kapitole bude řeč o možnostech rozšíření, které by systému zvýšily jeho užitnou hodnotu.
Optimalizace hmotných a nehmotných toků v malém elektronickém obchodu
Habrnal, Marek ; Novotný, Michal (vedoucí práce) ; Melechovský, Jan (oponent)
Zhodnocení využitelnosti optimalizačních metod hmotných a nehmotných toků v malém elektronickém obchodu. Návrh optimalizačních opatření s respektováním specifik a omezení začínajícího elektronického obchodu s potravinovými doplňky.
Návrh systému e-shopu pro podporu distribuce segmentu malovýrobců českého skla.
Kocina, Ondřej ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Jandoš, Jaroslav (oponent)
Práce analyzuje problémy segmentu malého českého sklářství a v rámci strategie reálné firmy navrhuje jejich konkrétní řešení. Analýza ukázala, že problémy mají svou příčinu v nevhodné kombinaci typu produktu, trhu a distribučních cest. Autor nachází možné řešení problémů v modelu trhu oligopolu s cenovým vůdcem. Výsledky analýzy problémů jsou společně s analýzou firmy a jejího prostředí použity pro analýzu SWOT. Management firmy zvolil strategii S-O, která cílí trvalý rozvoj podniku, diferenciaci produktu a rozšíření a diversifikaci současného tržního prostoru. Výsledky analýz jsou použity pro tvorbu dílčích strategií a plánů firmy: marketingového mixu a informační strategie. Součástí informační strategie je pak návrh nové struktury IS/ICT. Je zvoleno řešení pomocí hostované webové aplikace e-shopu s komponentou SW internetové komunikace. Navrhovaný systém umožní firmě flexibilně reagovat na změny firemní strategie a plánů, a umožní vytvářet individualizované a individuální služby. Zvolená architektura systému je ideální pro tvorbu virtuálních týmů. Systém by měl vykázat integrační a synergické efekty.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 709 záznamů.   začátekpředchozí685 - 694dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.