Název:
Distribúcia kozmetických výrobkov spoločnosti Natura House v Českej republike
Překlad názvu:
Cosmetic distribution of company Natura House in Czech republic
Autoři:
Nováková, Ivana ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Práca sa zaoberá jedným so spôsobov distribúcie kozmetických prípravkov v Českej republike. Rozoberá pôsobenie a zázemie materskej spoločnosti v Taliansku ako aj konkrétnu marketingovú stratégiu novovzniknutej spoločnosti v Českej republike. Bližšie sa zaoberá konkrétnym spôsobom distribúcie v Česku a podáva náčrt plánov do budúcna.Práce se zaobírá jedním ze způsobů distribuce kosmetických přípravků v České republice. Rozebírá působení a zázemí mateřské společnosti v Itálii i konkrétní marketingovou strategii nově vzniklé společnosti v České republice. Blíž se zaobírá konkrétním způsobem distribuce v Česku a podává náčrt plánů do budoucna.This bachelor's shows one way of cosmetic distribution in Czech republic. Speaks about the position and way of distribution of the home company in Italy and about the marketing strategy of newly established company in Czech republic. The thesis is deeply concerned about the distribution strategy in Czech republic and the plans for the future.
Klíčová slova:
distribuce ze zahraničí; internetový obchod; konkurenční prostředí; marketingová strategie; competition; distribution from abroad; e-shop; marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16029