Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 686 záznamů.  začátekpředchozí645 - 654dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komerční využití sociálních sítí
Adlaf, Petr ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Předkládaná bakalářská práce se zabývá reklamou. Odpovídá na otázku, co je reklama, proč ji firmy používají a jaký má pro ně přínos. Zaměřuje se na reklamu internetovou speciálně pak na využití sociálních sítí. Ty si za posledních pět let vybudovaly výrazné postavení na internetu a poskytují nové možnosti při tvorbě reklamních kampaní (Hypertargeting). Práce uvádí rozdělení a porovnání jednotlivých sociálních sítí a následně se zaměřuje na možnosti reklamy na Facebooku. Klade si za cíl ukázat konkrétní možnosti, jak propagovat touto cestou firmu. V praktické části se autor zaměřuje na příklad paintballové reklamy pro sportovní portál Firmsport.cz., jak vytvořit konkrétní reklamní akci a oslovit cílovou klientelu. Práce přibližuje průběh tvorby reklamní kampaně, výpočet ROI a zhodnocuje úspěšnost této reklamní akce. Na konec vytváří stránky pro fanoušky paintballu, na kterých se mohou sdružovat a najít informace o probíhajících akcích.
Facebook API
Hlaváček, Josef ; Burkoň, Lukáš (vedoucí práce) ; Mittner, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá využitím Facebook platformy při tvorbě webových aplikací. Práce je rozdělena do pěti kapitol, první tři z nich lze sloučit do teoretcké části a zbylé dvě do praktické. První kapitola se zabývá webovými API v obecné rovině, osvětluje základní komunikační metody. Druhá kapitola pojednává o architektuře a jednotlivých API Facebooku, FQL a možnostech platformy. Ve třetí kapitole jsou popsány vývojářské nástroje Facebooku, představení frameworku CakePHP a průběh založení a nastavení aplikace pro vývoj. Ve druhé části jsou teoretické poznatky prvních tří kapitol využity v praxi při návrhu a vývoji facebookové aplikace postavené na frameworku CakePHP. Cílem práce je utřídit základní informace potřebné pro vývoj facebookových aplikací, popsat vývoj takových aplikací od návrhu po spuštění a navrhnout doporučení pro vývoj a provoz dalších aplikací. Výstupem práce je funkční facebooková aplikace, která slouží jako marketingová podpora webu hlasitě.cz.
Využití sociálních sítí pro marketing pro malé a střední firmy
Neradová, Jaroslava ; Trčka, Adam (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent)
Tato práce je soustředěna především na marketing v prostředí sociálních sítí a internetu. Je zde popsáno, jak by měli firmy pri vytváření marketingu na sociálních sítích postupovat a jakými pravidly SMO (optimalizace pro sociální média) by se měli řídit. V teoretické části se seznámíme co to vlastně sociální sítě jsou, kdy a za jakých podmínek vznikly a nechybí ani přehled těch nejznámějších, které jsou i blíže specifikovány. Nejvíce se zaměřuji na sociální síť Facebook, který je zřejmě nejpopulárnější a také pro marketing hojně využívaný. Praktická část zahrnuje představení marketingových postupů firmy, kterou jsem si vybrala jako praktický příklad společnosti využívající tuto strategii. Po té následuje analýza jejich současné situace a následné nastínění optimálního řešení pro webové stránky a využití sociální sítě.
Možnosti a podmínky využití sociálních sítí v logistice
Vrba, Jaroslav ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Cílem práce je zmapovat nejvýznamnější současné sociální sítě z hlediska České republiky a zhodnotit, zda jsou využitelné pro internetový marketing podniků poskytujících logistické služby. Práce se zaměřuje na internetový marketing, rozdělení sociálních sítí a zhodnocení jejich komerčních možností. Autor přikládá vlastní výzkum v podobě dotazníku, se kterým hodnotí aktuální využití sociálních sítí v logistických podnicích a vytváří doporučení jak na sociálních sítích postupovat.
Možnosti efektivního využití sociálních sítí pro MSP
Král, Marek ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Vítek, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou sociálních sítí a možnosti jejich využití pro marketingové účely. V teoretické části jsou rozebrány nástroje sociální sítě Facebook, které je možno využít k marketingovému účelu, jejich přednosti a zápory. V rámci analytické části je analyzován outdoorový segment a v něm současné využití sociálních sítí jako marketingové nástroje. Dále je zhodnocena efektivita a přínosnost současného využití. V poslední praktické části jsou navrženy a realizovány vhodné nástroje sociální sítě Facebook, které společnosti NorthFinder poslouží k marketingovým účelům a zjištění zpětné vazby od uživatelů. Dále jsou v této části zanalyzovány výstupy z Facebookové stránky a možnost využití těchto údajů pro budoucí rozvoj.
Soukromí, individualita a realita: jejich ztráty v sociálních sítích
Ondroušek, Radek ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Pavlíček, Antonín (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje aktuálnímu fenoménu, kterým jsou sociální sítě, jejich obrovský vzestup v posledních letech. S tím spojené změny v jejich vnímání okolím a vývoji vnímání soukromí jako takového. Nejpodstatnější část práce je vě-nována úskalím, která sociální sítě a vůbec komunikace skrze informační technolo-gie přináší. V práci jsou popsány momentálně nejznámější sítě, které se používají v České re-publice. Detailnější průzkum a rozebrání podmínek užívání je věnován v dnešní době asi nejrozšířenější a nejpoužívanější sociální síti, kterou je Facebook, k tomu je vázá-na i další část, kde je znázorněn obrovský posun v základním nastavení a vnímání soukromí uživateli a ve které je uvedeno, jak při nastavování nejlépe postupovat. V poslední části jsou uvedeny kauzy, které jsou spojeny s problematikou práce, a je u nich uveden autorův pohled na věc. Práce je zakončena shrnutím doporučených opatření a celkovým závěrem z vypracovávání tématu.
Soukromí na Facebooku
Klos, Roman ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Tato práce se zabývá soukromím na sociální síti Facebooku. V úvodu jsou definovány pojmy jako soukromí, osobní údaje a sociální sítě. Dále je popsána historie a postupný vývoj Facebooku. Další kapitoly se zabývají výčtem pravidel pro zajištění soukromí na Facebooku a jak tyto informace mohou být využity při nedodržení těchto pravidel. Následně je popsán sociální graf Facebooku a jeho získání přes facebookové API, které poté je použito v další kapitole, ta ukazuje praktickou ukázku získání dat od volně přístupných uživatelských účtů. Poté následuje anketa, která zjišťuje, jak dobře mají ostatní uživatelé nastavené soukromí na Facebooku. A na závěr této práce je popsán stručný návod nastavení svého soukromí, které vychází ze základních zásad bezpeční na internetu a pravidel pro zajištění soukromí na sociálních sítích.
Internetový marketing a nové trendy
Babec, Martin ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Fidler, Petr (oponent)
Internetová populace v ČR a její segmentace. Vývoj výdajů do internetové reklamy v ČR. Druhy internetové reklamy v ČR. Nové trendy internetového marketingu (sociální sítě, geolokační služby, mobilní marketing. Návrh nízkorozpočtové internetové marketingové kampaně s využitím široké škály nových komunikačních kanálů internetového marketingu.
Systém podpory prodeje a jeho specifika
Amorim, Markéta ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Staňková, Zuzana (oponent)
Tématem diplomové práce je "Systém podpory prodeje a jeho specifika". V první části je téma popsáno z teoretického hlediska a je čerpáno převážně z odborné literatury. Cílem práce je analýza systému podpory prodeje v rámci firmy Tupperware Czech Republic, která je specifická tím, že patři mezi společnosti přímého prodeje. Dále je zpracována stručná komparace s jiným zástupcem -- se společností Oriflame Czech Republic. K ucelení pohledu na dané téma byla provedena dotazníková sonda týkající se pohledu poradkyň na současnou podporu prodeje. Spolu s ostatními informacemi vše ústí v návrh širšího využití internetu a sociálních sítí (konkrétněji Facebooku) jako budoucího potenciálu rozvoje podpory prodeje.
Marketing ve svatební fotografii
TVAROH, Jiří
Práce analyzuje trh fotografování svateb - potřeby a strukturu zákazníků. Volbu vhodných nástrojů komunikačního mixu se zaměřením na web 2.0 a zhodnocení výsledků. Vše na konkrétním příkladě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 686 záznamů.   začátekpředchozí645 - 654dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.