Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,017 záznamů.  začátekpředchozí618 - 627dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zvýšení konkurenceschopnosti firmy na základě rozboru marketingového mixu
Svobodová, Jana ; Tomešová, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Pavigo s.r.o., která se zabývá prodejem, pronájmem a provozováním nápojových a prodejních automatů. Mým cílem je pomoci zkvalitnit některé nabízené služby či produkty a najít vhodnou strategii, která by vedla ke zviditelnění společnosti mezi potencionálními zákazníky.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Durnová, Alena ; Pavlíček, Zbyněk (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského záměru rozvoje firmy. V teoretické části jsou obsaženy základní informace o tvorbě podnikatelského záměru a problematika podnikání v České republice. Vlastní práce je pak zaměřena na zpracování návrhu zřízení stanice technické kontroly, která by rozšířila sortiment služeb společnosti ARAVER CZ, s.r.o.
Návrh marketingového plánu
Kovář, Jan ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je marketingový plán pro české zastoupení Ford Motor Company. Zabývá se upevněním pozice modelu Mondeo vůči konkurenci ve střední třídě vozů a zvýšením jeho prodejů. Pojednává o podmínkách značné konkurence a tlaků na stále vyšší standard vozidel.
Marketingový plán uvedení nového produktu na trh
Kamená, Denisa ; Ciprová, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato studie je zaměřena na uvedení nového výrobku na trh. Na základě analýzy současné situace na trhu tabákových výrobků formuluje vhodná doporučení. Všechna doporučení směřují k sestavení efektivního marketingového plánu.
Návrh na zlepšení vybraného pojistného produktu společnosti ING, N.V.
Jalušková, Radka ; Veselý, Petr (oponent) ; Martinovičová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o životních pojištění konkrétních finančních institucí a jejím cílem je porovnat vybraný pojistný produkt, následně vyhodnotit jeho silné, slabé stránky vůči trhu i potenciálním klientům. Stěžejní firmou bude ING Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku a klíčovými pojistnými produkty bude investiční životní pojištění Investor Plus. Analýzou zjistím, v čem má mnou zvolený produkt nevýhody oproti konkurenčním produktům a navrhnu jeho zlepšení (optimalizaci) tak, aby se stal na trhu konkurenceschopnějším a klientům prospěšnějším.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Pavliňáková, Andrea ; Jančík, Lubomír (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku vypracování podnikatelského záměru pro úmysl rozvoje firmy. V teoretické části je rozvedena problematika podnikání v České republice a náležitosti podnikatelského záměru. Předmětem vlastní práce je zpracování návrhu elektronického obchodu pro rozvoj firmy KORYNA nábytek, a.s. Závěrečná část rozhoduje, za jakých podmínek by byl rozvoj firmy úspěšný.
Optimalizace postupu při žádosti o bankovní úvěr
Skovajsa, Radek ; Kořínková, Martina (oponent) ; Čižinská, Romana (vedoucí práce)
Práce vychází z teoretických východisek a praktických pracovních postupů bank při posuzování bonity klienta v českém tržním prostředí. Jsou stanoveny základní předpoklady úspěšnosti poskytnutí bankovního úvěru podnikatelskému subjektu, vyhodnocena důležitost získaných informací, jež jsou povinnou přílohou k žádosti o úvěr. Z pohledu banky je provedena detailní analýza ekonomiky klienta, identifikována rozhodující rizika a pozitiva finanční pozice žadatele o úvěr.
Návrh zavedení nového produktu na trh
Kovářová, Veronika ; Ing.Marianna Ďurašková (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh zavedení nového produktu na trh“ je analýza uvedení nového typu kupónu Unišek + společnosti Le Cheque Dejeuner, s.r.o. na domácí trh. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části bude zpracována teoretická problematika, tj. jednotlivé metody, vymezení základních pojmů, podrobné rozebrání základních složek marketingového mixu tzv. 4P, popis jednotlivých etap a s tím souvisejících analýzy. V praktické části bude charakterizována výše jmenovaná společnost, která zavádí produkt na trh, úspěšnost zavedení produktu a ověřena správnost stanovených hypotéz.
Návrh podnikatelského plánu na založení kavárny s hudebním klubem
Fialová, Aneta ; Studničková, Marta (oponent) ; Martinovičová, Dana (vedoucí práce)
Bakalářská práce je návodem, jak založit společnost podnikající v oblasti poskytování služeb, konkrétně kavárny s hudebním klubem. Obsahuje všechny informace, které jsou potřebné k založení společnosti a jejího uvedení do provozu.
Návrh marketingového plánu provozovny Big One Fitness
Rašovská, Aneta ; Nejezchleb, Michal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice marketingu v podmínkách rostoucí konkurence a stále se zvyšujících tlaků na inovační schopnosti podniků, na schopnost rychlé reakce na neustále se měnící požadavky zákazníků, na rostoucí tlaky ze strany konkurence.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,017 záznamů.   začátekpředchozí618 - 627dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.