Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,263 záznamů.  začátekpředchozí581 - 590dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mobile Game for Practicing English Vocabulary
Hubík, Antonín ; Kanich, Ondřej (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
The goal of this thesis was to design and implement a multi-platform educational mobile game for practicing and expanding English vocabulary. The game is based on the rules of word chain and similar word games and implemented as an online player versus player mode. The application is implemented in C# and XAML, making use of the .NET platform. The mobile client depends on remote services for its operation. These services were deployed using appropriate cloud services and integration options of the Microsoft Azure platform. An Android version of the application was published on Google Play in limited access for testing and tried on a closed group of users and their devices. Based on user feedback collected from this testing, further improvements were suggested in the areas of removing technical shortcomings and additional functionalities.
Prohlížení mapy v mobilní aplikaci pohybem zařízení
Pohrebniak, Yehor ; Milet, Tomáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na vytvoření mobilní aplikace, která představuje mapu a na základě pohybu mobilního zařízení v prostoru provádí změnu polohy mapy. Teoretická část je zaměřena na seznámení s dostupnými technologiemi a návrh systému pomocí metod zpracování dat z inerciálních měřících jednotek mobilního zařízení a videa z kamery chytrého telefonu. Praktická část je zaměřena na implementaci mobilní aplikace, která získá data ze senzorů pohybu a provede posun mapy.
Hra pro více hráčů na mobilním zařízení
Čechák, Daniel ; Hradiš, Michal (oponent) ; Bambušek, Daniel (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout a vyvinout jednoduchou, a přesto zábavnou hru pro mobilní zařízení, která svým zpracováním má hráče zabavit a zpříjemnit jim chvíle odpočinku. Hra je vyvíjena v Unity. Jedná se o deskovou hru pro 2-4 hráče a obsahující čtyři minihry. Hráči se posouvají po herním plánu pomocí hodu kostkou a jsou ovlivněni bonusy získanými v minihrách podle jejich šikovnosti. V práci je popsán postup při návrhu této hry a také její implementace. V neposlední řadě je součástí práce několik metod testování této hry. Hra byla publikována a je volně dostupná na Google Play pod názvem MiniBoard Champ. 
Aplikace počítačů v ultralehkém letectví
Grossová, Žaneta ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit systém sloužící k monitoringu letových hodin ultralehkých letounů. První částí je jednoduché zařízení vestavěné v letadle, jehož účelem je vysílat Bluetooth signál. Druhou částí je mobilní aplikace pro operační systém Android, která běží na pozadí, a po připojení na tento signál začíná zaznamenávat a zpracovávat údaje GPS. Aplikace je schopna po správné konfiguraci sama rozpoznat nástup do letadla, začátek letu i jeho konec. Získané letové údaje jsou následně odeslány na FTP server ve formátu kompatibilním s editorem Excel.
Výukový software pro vizuální a textové programování v Lua/LÖVE
Medek, Petr ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vizuálním programováním v jazyce Lua s frameworkem LÖVE. V rámci práce vznikla webová aplikace pro výuku programování v Lua/LÖVE. Aplikace podporuje jak blokové, tak i textové programování. Vytvořené hry lze jednoduše spustit na platformě Android pomocí vytvořené Android aplikace. Webová aplikace obsahuje také výukové tutoriály vhodné pro výuku na základních a středních školách.
Mobile Application for Tracking and Sharing Cyclists Location on Map
Schléger, Richard ; Burget, Radek (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
This thesis deals with analysis, design and implementation of mobile application and application for smartwatches for tracking and sharing location of athletes, especially cyclists. Main goal of this application is to increase level of safety of athletes during the activity. This task is accomplished by location sharing and also by automatic fall detection and following notification. Final application is intended for mobile operating system Android and iOS a also for smartwatches with Wear OS. Theoretical part is dealing with analysis of actual trends in cycling, mobile applications and smartwatch applications development. Implementation part consists of design of application, implementation itself and testing.
Systém pro pořizování a správu nových záběrů historických fotografií
Ryšavý, Tomáš ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením systému pro správu a tvorbu historických fotografií a jejich refotografií, tedy novodobých snímků focených ze stejného místa, jako byly foceny jejich historické předlohy. Totožné objekty jsou na historické fotografii a její refotografii přesně zarovnány. Tento systém se skládá z webové aplikace, jejíž základem je výstup diplomové práce Martina Sikory, a mobilní aplikace, jejíž základem je výstup bakalářské práce Adama Červenky. Cílem je tedy rozšířit a publikovat webovou aplikaci, která umožňuje uživatelům přidat nebo vyhledat historické fotografie či jejich refotografie, případně využít editoru pro vytváření koláží. K webové aplikaci byla také přepracována mobilní aplikace, která rozšiřuje možnosti webové aplikace o možnost přímého vyfotografování refotografií z mobilního zařízení s využitím algoritmu pro snazší nalezení původního místa, ze kterého byla historická fotografie pořízena.
Prohlížení mapy v mobilní aplikaci pohybem zařízení
Andraško, Daniel ; Herout, Adam (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá tvorbou mobilnej aplikácie , ktorá umožní jeho užívateľovi zobraziť mapu a pohybovať sa po nej , bez dotyku displeja , iba pomocou pohybu zariadenia . V teoretickej časti práce je bližšie popísaná inerciálna meracia jednotka a vizuálna odometria , ktoré je možné použiť pre zistenie pohybu zariadenia . Ďalej je popísaný Kalmanov filter, ktorý sa využíva pre spresnenie nameraných hodnôt senzoru akcelerometra . Ten je súčasťou inerciálnej meracej jednotky . V praktickej časti je popísaný návrh mobilnej aplikácie a implementácia daného návrhu . Záver práce obsahuje popis a vyhodnotenie testovania výslednej aplikácie na reálných užívateľoch .
Podpora deskové hry Nemesis na mobilním telefonu s OS Android
Štěpánek, Miroslav ; Švec, Tomáš (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit mobilní aplikaci k deskové hře Nemesis určenou na systém Android, která umožní uživateli zjistit informace o herních komponentech při hře. Práce se skládá ze dvou hlavních částí, první je model vytvořený za pomoci knihovny Tensorflow, který zajišťuje detekci těchto komponent. Druhou je pak samotná aplikace, která dostává výsledky od dříve zmíněného modelu a zobrazuje výsledné informace uživateli. Toto usnadňuje uživateli hru a pomáhá ji i urychlit. Výsledný systém je možné modifikovat, tak aby byla aplikace využitelná i pro jiné hry. 
Mobile Chat for Communication between the Athlete and the Coach
Zaukolec, Jakub ; Hynek, Jiří (oponent) ; Tesařová, Alena (vedoucí práce)
The aim of this thesis is to design and implement a mobile application for Android, that serves to facilitate work of coaches to communicate with their athletes and clients. It is a mobile chat with which coaches are able to provide adequate feedback to their athletes during training. Beginners in area of exercising are able to better understand how to perform each exercise and how they can minimize mistakes during exercising. The application also provides them to store data about their trainings, so they have all the necessary informations in one place, where they can be found very easily.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,263 záznamů.   začátekpředchozí581 - 590dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.