Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 96 záznamů.  začátekpředchozí56 - 65dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tvorba geoinformačního systému pro mobilní zařízení
Jakl, Michal ; Čábelka, Miroslav (vedoucí práce) ; Kříž, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá návrhem a tvorbou komplexního komunitního geoinformačního systému pro mobilní zařízení s operačním systémem Android. V první části jsou představeny v současnosti dostupné softwarové nástroje, přičemž důraz je kladen na uživatelskou přívětivost a minimální finanční nákladnost. Následující části práce se zabývají návrhem klient-server systému, výběrem a zpracováním dat do podoby databáze a tvorbou algoritmů, zajišťujících chod celého systému. Důraz je rovněž kladen na optimalizaci pro mobilní zařízení, dvojjazyčnost aplikace a uživatelskou přívětivost. Praktickým výstupem a aplikací myšlenek v předchozích částech této práce je tvorba mobilní aplikace DoPřírody!, která umožňuje uživateli v terénu vyhledávat v databázi přírodních oblastí (parky, lesy, hřbitovy a další) a v reálném čase jej naviguje nejkratší cestou k vybranému cíli. Taktéž je registrovaným uživatelům umožněno jednotlivé oblasti hodnotit, komentovat, editovat a přidávat nové. V závěru práce je obsaženo srovnání s velkými mapovými servery, výsledky publikování aplikace na portálu Google Play a závěry testování v komunitě uživatelů. Klíčová slova: Android, síťová analýza, server, databáze, příroda, mobilní aplikace
M-commerce jako nový fenomén nakupování
Dlouhá, Markéta ; Očko, Petr (vedoucí práce) ; Lipková, Helena (oponent)
(česky): Práce se zabývá fenoménem m-commerce. Ve stručné historii je popsán vývoj a zlomové okamžiky pro rozvoj tohoto segmentu a jeho následná adaptace. Dále je pojednáno o typech transakcí, které jsou přes mobilní zařízení realizovány a také o technologiích, které umožnily postupnou proměnu těchto zařízení v multifunkční objekty. Ve čtvrté kapitole se zabývám vyhodnocením praktického výzkumu, který jsem realizovala. Ten byl zaměřen na typologii nákupů, které jsou českými uživateli realizovány přes jejich mobilní zařízení (smartphony a tablety), ve vztahu k mobilní platformě smartphonu, který vlastní.
Mass transport routing
Bečka, Michal ; Bulej, Lubomír (vedoucí práce) ; Yaghob, Jakub (oponent)
Plánovaní spojů přístupné z mobilního zařízení poskytuje cestovní informace v pohybu. Tato práce studuje různé oblasti plánovačů spojů za účelem implementace řešení pro tuto úlohu. Zkoumáme spojení s telefonními sítěmi a Internetem pro možnosti umístění tohoto nástroje. Dále studujeme vývojové prostředí, složené z operačních systémů a programovacích jazyků. Další část práce pokrývá možné parametry při hledání tras. Dále zkoumáme zdroj a formát vstupních dat o dopravě, spolu s možnými algoritmy pro tento problém. Na základě této analýzy navrhneme aplikaci, pričemž vyhodnocujeme analyzované oblasti. Navrženou aplikaci implementujeme a výsledný program popíšeme a změříme. Cílem je vyvinout fungující aplikaci pro mobilní zařízení zvládající vyhledávání spojů v hromadné dopravě a na ní předvést, co vývoj takového vyhledávače zahrnuje.
Multi-platform environment for mobile-game development
Vacula, Ivan ; Bednárek, David (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Názov práce: Multiplatformní prostředí pro vývoj mobilních her Autor: Ivan Vacula Katedra: Katedra softwarového inženýrství Vedúci diplomovej práce: RNDr. David Bednárek, Ph.D. E-mail vedúceho: bednarek@ksi.mff.cuni.cz Abstrakt: Inteligentné mobilné zariadenia sú v dnešnej dobe čoraz viac obľúbené. Spolu s ich rozšírením prichádza aj problém s vývojom aplikácií na niekoľko platforiem súčasne. Jednotlivé mobilné operačné systémy ako aj samotné zariadenia sa od seba zásadne líšia a pre multiplatformný vývoj je potrebný systém abstrahujúci rozdiely medzi nimi. Ešte o niečo zložitejšia je situácia pri vývoji hier, ktoré vyžadujú čo najlepšie využitie prostriedkov zariadenia, s ohľadom na rýchlosť, odozvu, grafické spracovanie a podobne. Cieľom tejto práce je porovnať existujúce riešenia pre multiplatformný vývoj mobilných hier, potom navrhnúť a implementovať vlastný systém. Systém musí zabezpečiť jednotný vývoj hier pre niekoľko operačných systémov zároveň. Súčasťou práce je implementácia systému pre dve diametrálne odlišné mobilné platformy a implementácia demonštračnej hry. Kľúčové slová: multiplatformný, mobil, hra, vývoj
Mass transport routing
Bečka, Michal ; Yaghob, Jakub (oponent) ; Bulej, Lubomír (vedoucí práce)
Plánovaní spojů přístupné z mobilního zařízení poskytuje cestovní informace v pohybu. Tato práce studuje různé oblasti takových mobilních aplikací, včetně historie mobilních zařízení a jejich limitujících vlastností. Nejdříve zkoumáme spojení s telefonními sítěmi a Internetem pro možnosti umístění tohoto nástroje, přičemž doporučíme nejvhodnější možnosti. Potom studujeme vývojové prostředí, složené z mnoha operačních systémů, pro zjištění kompatibility aplikace při zvolení programovacího jazyka. Další část práce pokrývá možné parametry při hledání tras, od základního zadání místa a času po možnosti optimalizace jiných vlastností cesty. Následuje porovnaní s již existujícími vyhladávači. Dále zkoumáme zdroj a formát vstupních dat o dopravě spolu s jejich dostupností. Nápady, jak je možné implementovat navržené parametry, ilustrujeme na příkladu vyhledávacího algoritmu. Cílem je podat obsáhlý přehled tématu přičemž jsou studována možná vylepšení.
Slovník pro mobilní zařízení s OS Android
Damborský, Tomáš ; Kouřil, Jan (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací slovníkové aplikace pro mobilní zařízení s Android OS. Klíčovou vlastností aplikace je možnost provádět fulltextové vyhledávání. Toho je dosaženo použitím SQLite databáze s rozšířením Full Text Search. SQLite databáze jsou generovány ze zdrojových lexikálních dat ve formátu Lexical Markup Framework.
Palubní počítač na mobilním zařízení
Kubík, Lukáš ; Kolář, Dušan (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Téma bakalářské práce studuje možnosti využití dat z diagnostického OBD-II portu automobilů a senzorů mobilního zařízení s operačním systémem Android. Poukazuje na výpočet nových veličin ze získaných dat a hlavní část bakalářské práce popisuje návrh a implementaci aplikace využívající nově spočítané veličiny ve třech funkcionalitách.
Správce prezentací pro Android
Vančo, Matúš ; Čermák, Martin (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá mobilnou platformou Android, a popisuje návrh a implementáciu aplikácie pre správu prezentácií pre túto platformu. Aplikácia umožňuje organizáciu blokov prezentácií a poskytuje pomoc pri prezentáciách. Dôraz je kladený na využívanie novátorských princípov platformy Android.
Offline editor wiki pro Android
Chrastina, Ondřej ; Šebek, Michal (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá wiki weby a mobilní platformou Android. Jejím cílem je vytvořit aplikaci, která umožňuje offline editaci wiki webů na mobilních zařízeních. Tato aplikace má být zaměřena na přívětivé uživatelské rozhraní, které umožnuje efektivní editaci. První část práce se soustřeďuje na teoretický popis wiki webů a platformu Android. Druhá část je věnována samotnému vývoji aplikace. Při vývoji je kladen důraz na rozšiřitelnost aplikace o komponentu k synchronizaci mezi lokálním úložištěm v mobilním zařízení a serverem. V závěru práce je výsledná aplikace zhodnocena a jsou nastíněny možnosti pro její potencionální vývoj.
Multiplayer hra pro platformu Android
Martinák, Andrej ; Bartoň, Radek (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice vývoje real-time mobilních her pro více hráčů na platformě Android. První kapitoly se zabívají analýzou a možnostmi vývoje aplikací na této platformě. Následuje popis různých principů používaných při tvorbě her pro více hráčů. Součástí práce je také popis technologií, které byli analyzovány a poté použity při implementaci 2D real-time bojové hry a herního serveru. V práci je postupně popsán proces návrhu, implementace hry a testování celé aplikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 96 záznamů.   začátekpředchozí56 - 65dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.