Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 81 záznamů.  začátekpředchozí51 - 60dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Další vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti předškolního vzdělávání dětí s ADHD
Lajmarová, Soňa ; Dvořáková, Miroslava (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Bakalářská práce s tématem "Další vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti předškolního vzdělávání dětí s ADHD" má za úkol vyzdvihnout důležitost dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků v předškolním vzdělávání. Předložením souborných teoretických poznatků chci poskytnout informace pedagogům mateřských škol, kteří se vzhledem k povinnému předškolnímu vzdělávání a inkluzi setkávají s projevy dětí postižených neuro- vývojovou poruchou ADHD. Mým cílem je zmapovat situaci na vzorku MŠ v dalším vzdělávání pedagogických pracovníků a zjistit, jak pedagogové využívají při vzdělávání dětí s projevy ADHD získané poznatky. Hlavním nástrojem zjišťovaných položek je dotazníkové šetření, které shromažďuje obecná data respondentů, četnost a druhy podpory speciálních vzdělávacích potřeb dětí. V závěrečné části se zaměřuji na účinnost dalšího vzdělávání a motivaci pedagogů vzdělávat se a využívat nové poznatky v praxi. Vyhodnocením zjišťovaných položek si kladu za cíl poskytnout mateřským školám zpětnou vazbu o současné situaci ve vybraných subjektech, dále stanovit návrh opatření, který bude zaměřen na další vzdělávání pedagogických pracovníků a aplikaci získaných kompetencí při vzdělávání dětí s projevy ADHD.
Návrh na optimalizaci organizace vzdělávání pedagogických pracovníků ke státním maturitám v Praze
Šlechtová, Ilona
1 ABSTRAKT Diplomová práce se zabývá managementem vzdělávání pedagogických pracovníků, kteří zajišťují státní maturitní zkoušky. Teoretická část práce vysvětluje pojem management vzdělávání a detailněji se zaměřuje na manažerskou funkci organizování. Popisuje současnou podobu maturitních zkoušek, související legislativu a zapojené instituce. Seznamuje s personálním zajištěním maturit, jednotlivými vzdělávacími programy pro pedagogy, a objasňuje úlohu dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. Cílem práce je navrhnout optimalizaci pro organizaci vzdělávání pedagogických pracovníků zajištujících státní maturitní zkoušky v Praze a Středočeském kraji. V kvantitativně orientovaném průzkumu je pro sběr dat využita metoda dotazníkového šetření, realizovaného mezi účastníky vzdělávání k maturitám v Praze a Středočeském kraji ve školním roce 2015/2016, a polostrukturované rozhovory s lektory příslušných vzdělávacích programů. KLÍČOVÁ SLOVA Management, management vzdělávání, organizace, optimalizace, vzdělávání, pedagogický pracovník, další vzdělávání pedagogických pracovníků, státní maturitní zkoušky.
Návrh na optimalizaci organizace vzdělávání pedagogických pracovníků ke státním maturitám v Praze a Středočeském kraji
Šlechtová, Ilona ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Veteška, Jaroslav (oponent)
1 ABSTRAKT Diplomová práce se zabývá managementem vzdělávání pedagogických pracovníků, kteří zajišťují státní maturitní zkoušky. Teoretická část práce vysvětluje pojem management vzdělávání a detailněji se zaměřuje na manažerskou funkci organizování. Popisuje současnou podobu maturitních zkoušek, související legislativu a zapojené instituce. Seznamuje s personálním zajištěním maturit, jednotlivými vzdělávacími programy pro pedagogy, a objasňuje úlohu dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. Cílem práce je navrhnout optimalizaci pro organizaci vzdělávání pedagogických pracovníků zajištujících státní maturitní zkoušky v Praze a Středočeském kraji. V kvantitativně orientovaném průzkumu je pro sběr dat využita metoda dotazníkového šetření, realizovaného mezi účastníky vzdělávání k maturitám v Praze a Středočeském kraji ve školním roce 2015/2016, a polostrukturované rozhovory s lektory příslušných vzdělávacích programů. KLÍČOVÁ SLOVA Management, management vzdělávání, organizace, optimalizace, vzdělávání, pedagogický pracovník, další vzdělávání pedagogických pracovníků, státní maturitní zkoušky.
Analýza systému dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků
Šulcová, Karolína ; Dvořáková, Miroslava (vedoucí práce) ; Frič, Pavol (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou systému dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků na základní škole. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy související s profesí pedagogických pracovníků a jejich dalším vzděláváním. Dále je v práci uveden přehled vývoje dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků v ČR. Poslední část teoretického oddílu se zabývá systémem dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků a jeho složkami. V empirické části práce je prezentován vlastní výzkum, který byl proveden na základní škole pomocí analýzy dokumentů a následného rozhovoru se zástupkyní ředitele školy. Vyhodnocená data z empirického výzkumu jsou v závěru práce srovnána s teoretickými předpoklady, které jsou v práci uvedeny. Klíčová slova další vzdělávání pedagogických pracovníků, pedagogický pracovník, MŠMT, systém dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků, vzdělávací cyklus
Rozvoj učitelů a role managementu v ZUŠ (v souvislosti s kurikulární reformou)
Tomsová, Hana ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Kitzberger, Jindřich (oponent)
Teoretická část diplomové práce se zabývá učitelskou profesí v základních uměleckých školách v 21. století v souvislosti s kurikulární reformou. Řeší nejen připravenost učitelů na změny, které kurikulární dokumenty přinášejí, ale současně také řeší pozici managementu (role řídících pracovníků) v tomto procesu. Konkretizuje rozvoj učitelské profese z pohledu managementu v základních uměleckých školách. Výzkumná část diplomové práce analyzuje vybrané dokumenty školních vzdělávacích programů, definuje obsah rozvoje učitelů prostřednictvím oblasti dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků a objevuje přístupy řídících pracovníků v tomto procesu. Diplomovou práci završí doporučení rozvoje učitelů pro management základních uměleckých škol. KLÍČOVÁ SLOVA učitelská profese, kompetenční model, základní umělecké školství, kurikulární reforma, školní vzdělávací program, strategie výchovně vzdělávacích cílů, další vzdělávání pedagogických pracovníků, role a přístupy managementu školy

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 81 záznamů.   začátekpředchozí51 - 60dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.