Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 69 záznamů.  začátekpředchozí50 - 59další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Brand management vybrané značky
Schejbalová, Lenka ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Příhodová, Lucie (oponent)
Práce se zabývá tématem brand managementu, konkrétně řízením značky při rozšíření výrobkové řady. Vybranou značkou, na kterou je proces brand managementu prakticky aplikován, je Maybelline New York, spotřební kosmetická značka náležící do portfolia firmy L'Oréal. Cílem práce je navrhnout a popsat proces řízení této značky při extenzi na trh parfémů. Praktická část zahrnuje sekundární výzkum (analýza současného řízení značky Maybelline New York a analýza trhu parfémů) a primární výzkum (zaměřený na chování cílové skupiny na trhu parfémů a na znalost a postoje ke značce Maybelline New York). Na bázi zjištěných informací je poté rozhodnuto o vhodnosti extenze značky na trh parfémů a je navržen a popsán model pro její řízení na tomto trhu včetně stanovení vize, identity a positiongu značky a navržení komunikační strategie.
Reengineering vybraných procesů v organizaci
Reischig, Zdeněk ; Doucek, Petr (vedoucí práce) ; Tománek, Martin (oponent)
Cílem práce je zlepšit fungování některých procesů v konkrétní společnosti, resp. zlepšit fungování jedné její podnikatelské činnosti a navrhnout metriky pro sledování výkonu těchto procesů i celé podnikatelské činnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. V první se čtenář seznámí s některými teoretickými východisky procesního řízení, procesního modelování, reengineeringu procesů a měření výkonnosti procesů. V druhé, praktické, části je provedena analýza stávajících procesů, jsou identifikovány problémy, ke kterým v těchto procesech dochází a navrženy změny procesů tak, aby byly zjištěné nedostatky odstraněny. Dále je v této části navrženo několik změn, které mají umožnit lepší využití kapacit firmy pro celkové zlepšení výkonnosti podnikatelské činnosti. Pozornost je věnována také metrikám, které by měly být použity pro sledování činnosti jednotlivých procesů i vybrané podnikatelské činnosti jako celku a pomocí nichž by měly být včas rozpoznány problémy či hrozby, které by ohrožovaly prosperitu organizace.
Procesní management v lůžkovém zdravotnickém zařízení
Stuchlík, Pavel ; Střítecký, Rudolf (vedoucí práce) ; Lešetický, Ondřej (oponent)
Práce ve své teoretické části vysvětluje pojmy management, manažeři, manažerské role, proces, kalkulační rozdělení nákladů, procesní management, procesní analýza a její nástroje. V praktické části poté charakterizuje vybrané lůžkové zdravotnické zařízení a jeho chirurgické oddělení. Mapuje hlavní a vedlejší procesy na tomto oddělení a analyzuje je. Na závěr porovná ekonomické a medicínské aspekty operace zánětu slepého střeva klasicky a laparoskopicky.
Analýza vhodnosti aplikace procesního managementu ve společnosti Auto Hégr, a.s.
Hégr, Jaroslav ; Dědina, Jiří (vedoucí práce) ; Cejthamr, Václav (oponent)
Hlavním cílem této práce je analyzovat vhodnost aplikace procesního managementu ve společnosti Auto Hégr, a. s. Součástí tohoto cíle je i nalezení správných odpovědí na následující otázky: Je či není použití procesního řízení vhodným nástrojem, který by zlepšil výkonnost celého podniku? Je vhodné podstoupit celý proces změny společnosti Auto Hégr, a. s. k procesnímu řízení? Nebylo by účelnější a účinnější vydat se jinou cestou zlepšování? Není neuskutečnění žádné změny to nejlepší řešení? Použitou metodou k dosažení hlavního cíle této práce je analyticko-syntetický poznávací postup. Zkoumaná situace ve společnosti Auto Hégr, a. s. je myšlenkově rozložena na jednotlivé části, které jsou předmětem dalšího zkoumání. Hlubší poznání dílčích částí umožňuje lépe poznat situaci ve společnosti Auto Hégr, a. s. jako celek. Autor této práce provedl vstupní analýzu změny, jejímž výstupem je důvodová zpráva, která obsahuje rozhodnutí, že je vhodné zahájit projekt aplikace procesního managementu ve společnosti Auto Hégr, a. s. Tímto autor vykonal všechny předběžné práce, které je vždy nutné učinit před realizací samotného prováděcího projektu. Hlavní výsledky provedení vstupní analýzy změny autor shrnul v závěru této práce. Tato práce a její výsledky jsou plně využitelné v praxi konkrétního podniku, v tomto případě tedy ve společnosti Auto Hégr, a. s. Správnou aplikaci procesního managementu ve společnosti Auto Hégr, a. s. nelze provést bez potřebné dokumentace, kterou je prováděcí projekt. Jeho první částí je provedení vstupní analýzy změny, která je kompletně zpracována v praktické části této práce. Jako další námět pro řešení daného tématu se přímo nabízí zpracování dalších částí prováděcího projektu. Tento postup je zcela logický a jeho dodržení je jednou z podmínek správné aplikace procesního managementu ve společnosti Auto Hégr, a. s. Pouze kvalitní provedení předinvestiční fáze realizace prováděcího projektu totiž zaručí jeho celkovou vysokou jakost.
Processes analyse of international financial institution
Lukáčová, Mária ; Spálenka, Daniel (vedoucí práce) ; Zeman, Oto (oponent)
Diplomová práce se zabývá procesním managementem v praxi. V teoretické části práce jsou zobrazeny různé techniky mapování a následných analýz procesu. V praktické části práce je provedeno mapování a analýza mezinárodní finanční instituce. Závěrem práce je návrh změn procesu za účelem jeho optimalizace.
Procesní organizace Slatinné lázně Třeboň
Novák, Karel ; Svatá, Vlasta (vedoucí práce) ; Blažek, Martin (oponent)
Tato práce se zabývá přechodem k procesnímu řízením a návrhem sloučení dvou organizací -- Lázně Aurora s.r.o. a Bertiny lázně Třeboň s.r.o. Ze základů teoretických východisek procesního reengineeringu a řízení provozu hospodářských celků v současném, vysoce turbulentním podnikatelském prostředí, vychází návrh studie rozvoje systému lázeňských subjektů. V souvislosti s kompletním reengineeringem stávajících podnikových procesů a transformace lázní je navržen přechod k holdingovému uspořádání, ve kterém se stávající Lázně Aurora s.r.o. a Bertiny lázně Třeboň s.r.o. stanou dceřinými společnostmi nového subjektu - Slatinné lázně Třeboň a. s. Návrhu nové, procesně řízené skupiny Slatinné lázně Třeboň předchází podrobný rozbor současného stavu v lázeňství a výhledu do budoucnosti, z pohledu spojeného subjektu. Z této analýzy vyplývá, že stávající způsob provozu vlivem změn v prostředí nemůže do budoucna zajistit dostatečný hospodářský růst. Jednou z řady zmiňovaných příčin jsou například nastávající změny v systému zdravotnictví a s tím související změna struktury lázeňských klientů podpořená demografickým vývojem obyvatelstva. Současný stav řízení a podnikové předpoklady k procesnímu pojetí organizace jsou hodnoceny pomocí modelu PEMM (Process and Enterprise Maturity Model). Poslední část práce obsahuje základní nástin studie rozvoje systému řízení navržené skupiny Slatinné lázně Třeboň. Cílem nového systému řízení je především efektivní zvládnutí náročného úkolu v podobě obsluhy několika segmentů klientů, přičemž každý segment se vyznačuje odlišnými charakteristikami a požadavky kladenými na lázně a jejich personál. Za účelem dosažení tohoto cíle je navržena nová struktura hlavních podnikových procesů, popis jejich podstatných vazeb a rozdělení umístění vykonávání procesů (sjednocená úroveň holdingu nebo provozy Aurora a Berta) a důvody, které jsou příčinou tohoto uspořádání.
IT Governance na MZV ČR - systémový pohled a praktické dopady
Protiva, Tomáš ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Pilař, Luboš (oponent)
Východiskem diplomové práce byl zájem informatiků MZV ČR o zmapování knižnic ITIL 2 a COBIT 4.1, shrnujících světové standardy řízení IS/IT. Obě knižnice nejprve zasazuji do rámce praktické i teoretické discipliny IT Governance. COBIT prezentuji jako světový standard ITG ve smyslu propojení strategických cílů organizace s IT strategií. Je vhodný pro organizace, kde se vnímání vztahu IT a businessu posouvá díky iniciativě shora směrem ke strategickému partnerství. Jádro ITILu, knihy Service Support a Service Delivery, naopak představují standard řízení informatických služeb, vhodný k nastavení procesů uvnitř IT. Dále předkládám tři možné varianty implementace knižnic na MZV v situaci, kdy chybí fundamenty procesního řízení a informační architektura, iniciativa k přechodu na řízení dle světových standardů navíc vychází zdola. V první variantě napojuji procesní modely COBITu a ITILu na cíle a projekty stanovené dle metodiky IT BSC v návrhu Informační strategie na roky 2008-2010. Generické procesy COBITu přiřazuji doménám IT BSC a projektům a určuji konkrétnější nástroje z ITILu na základě dokumentu [IT GOVERNANCE INSTITUTE; OFFICE OF GOVERNMENT COMMERCE. Aligning COBIT, ITIL and ISO 17799 for Business Benefit]. Protože projekty navrhované strategií neřeší neexistenci základů procesního řízení, navrhuji proces pro zjištění a zdokumentování současného stavu procesů dle struktury ITIL: Service Support a ITIL: Service Delivery. Druhá varianta na MZV skutečně proběhla -- COBIT byl v létě 2008 použit k zjištění uživatelských preferencí. Tuto variantu zpětně hodnotím a snažím se nalézt příčiny neúspěchu. V jejím průběhu jsem přeložil zralostní modely COBITu (překlad připojen jako Příloha 2). Třetí varianta nereaguje na identifikované problémy MZV, ale představuje nejschůdnější cestu k implementaci knižnic. Navrhuji na existující help desk navázat procesy incident a problem managementu z ITIL: Service Support a již v jejich rámci dotvořit databázi konfigurace CMDB.
Zavedení Procesního Intervalového řízení ve společnosti Sikla Bohemia, s.r.o.
Křivánková, Gabriela ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent)
Práce pojednává o Procesním Intervalového řízení, které je novým přístupem k řízení společnosti dle procesů obohaceným navíc o další, zcela nové nástroje řízení, jako jsou například optimalizační audit workflow či Intervalové řízení umožňující společnosti nejen reakci na vnější i vnitřní změny v jejím okolí, ale i zrychlení této reakce a tedy získání potřebné konkurenční výhody. Metodika zavedení Procesního Intervalového řízení je zcela odlišná od metodiky, kterou používá většina poradenských firem a v tom je její přidaná hodnota, neboť funguje i v případech, kdy klasické přístupy selhávají.
Identifikace a měření výkonnosti procesů ve vybraném podniku
Floriánová, Radka ; Lukšů, Vladimír (vedoucí práce) ; Lindauerová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá identifikací, klasifikací a měřením výkonnosti procesů nejprve na teoretické úrovni, která je následně aplikována na konkrétní společnost Wüstenrot -- stavební spořitelnu, a.s. Proces je základním prvkem procesního způsobu řízení organizace. Proto stavební spořitelna definuje nejprve klíčové procesy a je provedeno procesní mapování na zvoleném stupni podrobnosti. Nejdříve na celopodnikovém stupni podrobnosti a následně jsou rozpracovány vybrané procesy z oblasti procesu Uspokojení zakázky. Procesy vytvářejí synergický efekt, přinášejí maximální efekt a užitek, za předpokladu, že jsou řízeny. To znamená, že management společnosti musí pracovat s výsledky měření výkonnosti procesů. Každý vybraný proces je ve stavební spořitelně popsán z pohledu současného stavu a následně jsou navržena doporučení na zlepšení měření jeho výkonnosti.
Měření a řízení operačního rizika v bankách
Kováříková, Šárka ; Dvořák, Petr (vedoucí práce) ; Tuček, Miroslav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá měřením a řízením operačního rizika v bankách. Nejprve je popsán koncept Basel II. Dále je pak vymezeno operační riziko, rozebrány jeho jednotlivé složky a následně popsány způsoby měření a fáze procesu řízení. V neposlední řadě jsou také definovány způsoby kontroly a zmírňování tohoto rizika. Poslední část je zaměřena na rozbor principů a standardů, které by každá banka měla splňovat pro efektivní identifikaci, ohodnocení, monitorování a kontrolu/snižování operačního rizika. Zde je také navržen dotazník pomocí kterého si banka sama může učinit představu o úrovni operačního rizika.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 69 záznamů.   začátekpředchozí50 - 59další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.