Název: Brand management vybrané značky
Překlad názvu: Brand management- The process of managing the brand Maybelline New York in the fragrance market
Autoři: Schejbalová, Lenka ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Příhodová, Lucie (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: brand management; Maybelline New York; trh parfémů; značka; brand; brand management; fragrance market; Maybelline New York

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23279

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-19249


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet