| |
|
Rozbor prvků marketingového mixu (produkt,cena)
Heralová, Jana ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Nesnídalová, Jitka (oponent)
Práce je rozdělena na dvě části.První část je teoretická a druhá část je praktická.V teoretické části jsou zahrnuty pojmy marketing, marketingové koncepce, marketingový mix. Praktická část obsahuje pojmy charaktestika firmy Medin a.s., sortiment firmy, produkt, cena, porovnání firmy Medin a.s. s konkurencí.
|
|
Podnikatelský záměr ve stavebnictví
Dunajová, Marie Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Šelová, Pavlína (oponent)
Podnikatelský záměr ve stavebnictví, jehož cílem je rozšíření analýzy okolí a návrh záměru podložený ekonomickými daty. Prakticky realizováno na stávající firmu, přičemž teoreticko-metodologická část zahrnuje podnikatelský plán včetně jeho částí a aplikační část zahrnuje aplikaci poznatků z teoreticko-metodologické části do reálného záměru.
|
|
Využití marketingu v řízení města
Valentovičová, Jana ; Wokoun, René (vedoucí práce) ; Kadeřábková, Jaroslava (oponent)
Táto práca sa zaoberá marketingom miest, jeho nástrojmi, budovaním image mesta a nástrojom komunikačného mixu public relations. Cieľom mojej práce je poukázať na zavádzanie marketingu v riadení miest v Českej republike a na Slovensku. Práca je podložená príkladmi rôznych miest, ktoré v riadení marketingu v anglických mestách Reading a Torbay.
|
|
Marketing neziskových organizací
Dlasková, Martina ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Pavlasová, Lenka (oponent)
Jedná se o problematiku fungování neziskového sektoru a hledání způsobů zvýšení povědomí a důvěryhodnosti ze strany obchodních partnerů a veřejnosti. Zabývá se oblastí legislativy neziskového sektoru. Řeší problémy NNO prostřednictvím spolupráce neziskového sektoru se sektorem ziskovým především skrze moderní prvky marketingu. Navrhuje způsob zlepšení postavení a posílení pozice v neziskovém sektoru vybrané neziskové organizace prostřednictvím spolupráce s komerční firmou. Kapitoly se zabývají specifiky a subjekty neziskového sektoru, postihují právní úpravu fungování a možnosti získávání finančních prostředků.V další kapitole se zabývá marketingem neziskových organizací a rozdíly mezi marketingem v rámci ziskového sektoru. Čtvrtá kapitola srovnává český neziskový sektor s vybranými evropskými zeměmi. Předposlední část představuje nový prvek marketingu ? sociální marketing a hodnotí přínosy a dává návod, jakým způsobem sociální marketing realizovat. Presentuje příklady sociálního marketingu českých firem. Poslední kapitola popisuje neziskovou organizace Máme otevřeno? o.s. z pohledu marketingových aktivit.
|
|
Využití kulturních prvků v marketingu
Hábltová, Lenka Bc. ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Možnost využití kulturních prvků v marketingu a jejich vliv a vazby na marketingový mix v prostředí České republiky. Práce se zaměřuje především na hodnoty, zvyky a jazyk a jejich vliv na marketingovou komunikaci. Přináší též shrnutí charakteristik, které čeští občané očekávají od produktů na základě země jejich původu.
|
|
Trendy ve vývoji rozhlasu jako komunikačního média
Medek, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Konvalina, Miroslav (oponent)
Práce charakterizuje podstatné trendy, které se na rozhlasovém trhu v poslední letech vyvinuly. Postihuje jejich význam jednak pro možnosti marketingové komunikace, jednak pro možnosti daného média coby specifického produktu. Důraz klade na trendy ve vývoji rozhlasové reklamy, trendy v digitálním vysílání a pozici rozhlasu v mediálním mixu. Práce se zabývá klesající poslechovostí rozhlasu, fragmentací trhu, možnostmi digitálního vysílání nebo narůstajícím vlivem satelitního rozhlasu v USA. Zvláštní kapitoly jsou věnovány internetovému vysílání a podcastingu. Většina získaných dat pochází z amerických lokálních rozhlasových trhů.
|
| |
| |
| |