Název:
Posouzení nástrojů marketingového mixu se zaměřením na komunikaci ve vybrané firmě
Překlad názvu:
Consideration of Marketing Mix Tools a view to Communication in a chosen Firm
Autoři:
Dvořáková, Lenka Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Hadrava, Karel (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Autorka v práci rozšiřovala poznatky z bakalářské práce, kde bylo zjišťováno a popisováno fungování nástrojů marketingového mixu v České spořitelně, a. s. Diplomová práce již byla zaměřena především na komunikační mix a zhodnocení jeho fungování. Součástí bylo také provedení dotazníkové šetření.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; reklama
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/2099